Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.11.1974

obiectiv

 

Nume: DIANU Prenume: ANUNZIATTA Data nasterii: 14.11.1974 BUCURESTI Experienta profesionala Functie ocupata: agent curatenie Companie: S.C. LIBRO EVENTS S.R.L. Perioada: aprilie 2019 - martie 2020 Am asigurat curatenia in birouri si salie de consiliu, sters praful, aspirat, spalat pe jos. Curatenie in bucatarie si puncte sanitare, dezinfectat toaletele, alimentat cu sapun lichid, servetele, hartie. Aruncat gunoiul, spalat geamuri tocarii si tot ce tine de curatenie. Functie ocupata: Secretara Companie: SPIRI COM SRL Perioada: 16.01.2018 Responsabilitati: Am completat borderourile pentru Prioripost, AWP uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completat adresele pe plicuri, impachetat coletele, inregistrat plicurile trimise. - am programat interviurile si audientele. - Mentinut evidenta primirii apelurilor telefonice, emailuri, faxurilor, m-am ocupat de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise) si tot ce tine de munca de secretariat si alte sarcini date de directorul firmei. Functie ocupata: Assistant Manager Companie: S.C. G&T Instal 2002 SRL Perioada: 02.05.2017 Responsabilitati: introducere date, evidenta facturi, intocmire facturi in program facturare Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers. Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza. Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice. Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara etc. Functie ocupata: Assistant Manager, Secretara Companie: S.C.DOMOSTATIKI S.A.Atena sucursala Bucuresti Perioada:08/2004 - 01/2016 Localitate:BUCURESTI ATRIBUTII: - Am respectat planul de afaceri repartizat sucursalei - Am organizat activitatea sucursalei, stabilit si verficat atributiile si responsabiitatile persoanelor din subordine, incheiere contracte, stabilire buget firma, mentinerea relatiei cu clientii pentru o buna colaborare si alte atributii necesare activitatii firmei. - Organizarea agendei directorului, planificarea deplasarilor, atat interne cat si cele internationale; - Organizarea sedinetelor sau a altor tipuri de intalniri oficiale ale managerului; - Secretariat (inregistrare facturi, emitere facturi in programul de facturare Smart Bill, corespondenta, redirectionare e-mail-uri/telefoane, fax-uri, printare, aprovizionarea cu consumabile) - intocmire AWB-uri. - pregatirea diverselor rapoarte la cererea directorului; intocmit adrese catre diverse institutii ale statului - relatia cu furnizorii, la cererea directorului, prezentare de diferite oferte, pentru inlocuirea diversilor furnizori; relatia cu clientii; introducere date in calculator (metoda ''oarba''), navigare internet,- rezervari: bilete de avion, hoteluri, restaurante - promovarea ofertei firmei prin intermediul internetului sau telefonului, prezentarea ofertei direct clientilor interesati, incheierea de contracte - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati, - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei etc Functie ocupata:Operator Calculator, gestionar Departament: Asigurari Companie: Allianz Tiriac Asigurari S.A Perioada:12/2003 - 05/2004 Localitate:BUCURESTI Responsabilitati:introducere date, gestiune asigurari Functie ocupata: DirectorDepartament: Asigurari Companie:S.C.Insurance Brittania Consulting SRL Perioada:09/2002 - 06/2003 Localitate:BUCURESTI Responsabilitati:Am colaborat cu personalul din compartimentele asigurari, daune, metodologie, statistica, contabilitate, personal, control si revizie din administratia centrala. Am analizat din punct de vedere tehnic si calitativ activitatea sucursalei si am facut propuneri de imbunatatire a calitatii acesteia ; rezolvarea in termen util a sesizarilor si reclamatiilor adresate sucursalei Am promovat metode de munca adecvate, relatii directe si operative, stabilind solutii corespunzatoare pentru elaborarea lucrarilor si realizarea sarcinilor la timp si in bune conditi Functie ocupata: reporter si redactor Departament: Mass-media Companie: S.C.Trustul de Presa Cronica Romana Bucuresti Perioada:02/2001 - 03/2003 Responsabilitati: Redactor la Departamentul Social, reporter la Departamentul Investigatii Functie ocupata:tehnoredactor Departament: Mass-media Companie: Agentia Nationala de Presa ROMPRES Perioada:08/2000 - 10/2000 Responsabilitati:tehnoredactare STUDII : Facultate (absolvent) Institutie: Facultatea de Filosofie si Jurnalistica Universitatea Spiru Haret Specializare: filosofie si jurnalistica, promotia 2000 Job dorit: assistant manager , secretara, operator Pc, Operator Call Center Domeniul:Management, Secretariat / Administrativ, Guvern / Institutii Tip job: Full-time Disponibilitate:. Pot incepe oricand. ABILITATI: - cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, (metoda ''oarba'') - limba engleza scris/vorbit mediu , nivel conversational avansat. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita; atentie catre detalii; placere si abilitate de a invata lucruri noi, lucru in echipa, responsabilitate, perspicacitate, logica in gandire, ordine, corectitudine si seriozitate Obiectiv: Indeplinirea sarcinilor de servciu, dorinta continua de a invata lucruri noi pentru buna desfasurare a activitatii ,buna colaborare cu colegii, rezistenta la stres.

Salariu: 1.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2005 - 31.01.2016

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: director sucursala

studii

 

Facultati:

1995 - 2000 Facultate: Filosofie si jurnalistica la Facultatea de Filosofie si Jurnalistica Universitatea Spiru Haret din Bucharest.

Premii

Hobby-uri
calatorii, muzica, internet, lectura, filme



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close