Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.01.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Punerea in valoare a intregii experiente manageriale precum si a cunostintelor acumulate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Tirgu-Mures, Alba Iulia, Reghin, Sighisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2008 - 30.11.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: director national organizare vanzari

Responsabilitati:

- organizarea activității în cadrul departamentului vânzari al Baumax Romania– inclusiv urmarirea și controlul calitatii activitatii si a proceselor din sectoarele recepție marfa, info birou și case;
- participarea nemijlocita la expansiune și extinderea retelei Baumax Romania, contribuind direct la succesul deschiderii a 11 magazine;
- proiect de reducere a muncii administrative și concentrarea eforturilor pe clienți și vanzari;
- urmarirea modului de respectare a procedurilor de lucru, elaborarea și implementarea de proceduri de lucru, reguli și checkliste, acolo unde procedurile companiei mama nu se pliau pe realitatea romaneasca. Mi-am desfășurat activitatea de control prin vizitarea regulata a tuturor celor 15 magazine;
- organizarea și conducerea inventarelor anuale și intermediare, analiza rezultatelor și definirea masurilor de diminuare a pierderilor;
- verificarea magazinelor (audit intern-revision), inclusiv împreuna cu auditorii din compania mama: procese, inventar, riscuri, loss prevention;
- coordonarea activității de paza a magazinelor, în conformitate cu legile și cerințele companiei, legătura cu firmele prestatoare de servicii de paza, conformarea la analiza de risc de securitate fizica;
- elaborarea și redactarea saptamanala a documentului ,,Management To-Do's”, care cuprindea sarcini, responsabili și temene pentru întreaga rețea de magazine, pe departamente, tematici. Rolul directorului de organizare vânzări în aceasta speta a fost de a se constitui într-un filtru, într-o interfata intre vanzari și celelalte departamente din companie, pentru a elimina sarcinile redundante sau inutile trasate magazinelor de către celelalte departamente, ș.a.

01.01.2007 - 30.11.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: director administrativ magazin

Responsabilitati:

- coordonarea şi controlul activităţii şefilor de raioane din departament (info birou, receptie marfa, case), controlul inventarelor și a activităţilor de gestionare a stocului, comenzi, retururi, modul de instruire a angajaţilor în spiritul orientării către client, etc.);
- organizarea, cordonarea şi controlul activitaţii întregului magazin pe timpul schimbului (vanzare, servire și consiliere clienți, rezolvare reclamatii, gestionarea și prezenţa mărfii la raft, pregătire și implementare promotii, realocarea de personal în punctele ,,fierbinţi”, controlul ordinii în toate spatiile și în parcare, a curaţeniei, a securitatii, etc.);
- participarea alături de directorul magazinului, la activitatea de planificare și analiza a indicatorilor de performanța a activitatii, selectare personal și coordonarea activitatii de resurse umane, organizare scolarizari la nivel de magazin, menținere relații cu autorități, pregătire raportari periodice, organizare scolarizari și alte evenimente, etc.

01.08.2004 - 31.01.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii raioanelor din subordine: organizarea, planificarea, coordonarea şi controlul activităţilor personalului departamentului, în raport cu nevoile magazinului;
- supravegherea si imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor prin verificarea proceselor de vanzare, consiliere, facturare, relatia cu clientii top, management reclamatii;
- controlul stocului departamentului/magazinului, planificarea si conducerea inventarelor intermediare, a inventarelor anuale, luarea masurilor de diminuare a pierderilor;
- verificarea in intervalul de responsabilitate a activitatii celorlalte compartimente din magazin: case, informatii clienti, garantii, paza, curatenie.
- verificarea comenzilor si a plasarilor mărfurilor în spaţiile destinate vânzării/depozitarii conform regulilor şi procedurilor Selgros,

01.12.2002 - 31.08.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: sef raion

Responsabilitati:

- planificarea personalului în funcţie de necesităţile raionului:
- organizarea, planificarea, coordonarea şi controlul activităţilor personalului raionului în raport cu nevoile magazinului:
- plasarea mărfurilor în spaţiile destinate vânzării conform regulilor şi procedurilor Selgros,
- comandarea si asigurarea prezenţei la vânzare a tuturor sortimentelor din cadrul raionului:
responsabil pentru depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor din raion:
- controlul stocului raionului, planificarea si conducerea inventarelor intermediare, a inventarelor anuale, luarea masurilor de diminuare a pierderilor:

01.09.1996 - 31.08.2002

Departament: marketing

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- elaborarea si implementarea politicii de marketing a Comat Mures SA;
- participarea la analiza economica necesara elaborarii planului de activitate si a bugetului companiei;
- elaborarea strategiei de extindere a retelei de magazine, definirea asortimentului, merchandising
- organizarea si participarea la targuri, expozitii, simpozioane;

studii

 

Facultati:

1991 - 1996 Facultate / Colegiu: marketing la Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca. Licentiat.
1982 - 1987 Liceu: mecanica la liceul Al. Papiu Ilarian din Tg. Mures.

Premii

Proiecte
Jul 2014 - Nov 2014: Reducerea sarcinilor administrative ale vanzatorilor
Proiect de reducere a sarcinilor administrative ale vanzatorilor Baumax.
Calificari
Jun 1990: Curs utilizare PC, MS Office



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close