Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.10.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.09.1990

Stagiu militar: da

obiectiv

 

As fi incantat sa am posibilitatea de a discuta direct cu dumneavoastra despre pregatirea si experienta mea, precum si posibilitatea de a lucra in cadrul echipei dumneavoastra. Studiile, experienta acumulata, precum si capacitatea de adaptare rapida m-au determinat sa va inaintez aceasta scrisoare de intentie. Sunt o persoana dinamica, tenace, cu reale abilitati de comunicare, flexibila in relatiile interumane, iar munca in echipa o consider stimulatoare si hotaratoare . In speranta ca initiativa mea se va bucura de un raspuns favorabil va multumesc si astept raspunsul dumneavostra. Cu stima, Damian Traian

Beneficii: In concordanta cu pozitia ocupata si de maniera de ati putea desfasura activitatea in conditii decente.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Import - export, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.01.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director magazin baumax brasov

Responsabilitati:

Capitolul I: Descrierea postului
1.Denumire: Director magazin
2.Departament / Compartiment: Departamentul vanzari si marketing
3.Relatii organizatorice:
- de subordonare: fata de Administrator si Managerul de marketing
- de cooperare: cu toate compartimentele societatii
- de conducere si control: soferi, femeie de servici;
- de reprezentare: pe baza de delegatie
4.Are acces la datele financiare ale firmei;
5.Solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma;
Capitolul II: Obligatii si responsabilitati pe linie profesionala
1.Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din
portofoliu.
2.Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile
incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc.
3.Desfasoara urmatoarele activitati:
- identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si
executarii contractelor comerciale;
- intocmeste oferte de marfuri;
- acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale;
- tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu;
4.In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea
atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
Capitolul III: Responsabilitati pe linie de calitate si cunoasterea sistemului calitatii
1.Sa cunoasca si sa aplice politica managementului in domeniul calitatii si obiectivele ce decurg
din aceasta;
1 / 4
Fisa postului - Director magazin
Scris de Administrator
Sâmbătă, 01 Decembrie 2007 06:54 -
2.Sa cunoasca aspectele sistemului calitatii corespunzatoare domeniului sau de activitate;
3.Verifica existenta documentelor pe linie de calitate in sectorul coordonat.
Capitolul IV: responsabilitati pe linie de protectia muncii
1.Sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de
aplicare a acestora;
2.Sa utilizeze corect echipamentele tehnice, substantele periculoase si celelalte mijloace de
productie;
3.Sa nu procedeze la deconectarea, schimbarea sau mutarea arbitrara a dispozitivelor de
securitate ale echipamentelor tehnice si ale cladirilor, precum si sa utilizeze corect aceste
dispozitivie;
4.Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca orice defectiune tehnica sau alta
situatia care constituie un pericol de accidente sau imbolnavire profesionala;
5.Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca in cel mai scurt timp posibil
accidentele de munca suferite de persoana proprie sau de alti angajati;
6.Sa opreasca lucrul la aparitia unui pericol iminent de producere a unui accident si sa
informeze de indata conducatorului locului de munca;
7.Sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de
accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti la procesul de
productie;
8.Sa utilizeze echipamentul individual de protectie din dotare, corespunzator scopului pentru
care a fost acordat;
9.Sa coopereze cu angajatorului si / sau angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii si
sanatatii in munca, atata timp cat este necesar, pentru a da angajatorului posibilitatea sa se
asigure ca toate conditiile de munca sunt corespunzatoare si nu prezinta riscuri pentru
securitate si sanatate la locul de munca;
10.Sa coopereze cu angajatorul si / sau cu angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii
si sanatatii in munca, atata timp cat este necesa, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte
impuse de autoritatea competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
11.Sa dea relatii la solicitarea organelor de control si de cercetare in domeniul protectiei muncii.

Realizari:

Ii las pe sefii mei sa aprecieze.
In astfel de functii lipsa de rezultate duce la despartire.

15.01.2001 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern - corp control - centrala administrativa selgros - romania

Responsabilitati:

Obiectivele postului
- Verificarea activităţii financiar-contabile a firmei, precum şi a modului de constituire, gestionare şi inventariere a patrimoniului acesteia pe toata reteaua de magazine.
Atribuţii şi sarcini
- - Planifică şi efectuează activităţi de audit intern conform planului de audit anual la nivel national.
- - Verifică modul de ndeplinire a procedurilor, reglementărilor, instrucţiunilor de lucru sau directivelor n vigoare
- - Stabileşte sau modifică, dacă este cazul, proceduri complexe de lucru, direcţii sau metode de lucru, care să eficientizeze activitatea – att n ceea ce priveşte sistemul de control intern, ct şi sistemul de comunicare din cadrul ntregii companii
- - Verifică şi recomandă proceduri interne financiare şi administrative
- - Realizează rapoarte de verificare, n care sunt descrise rezultatele controlului efectuat şi propunerile de mbunătăţire
- - Asistă şi contribuie la dezvoltarea obiectivelor strategice şi tactice ale organizaţiei
- - Execută orice alte dispoziţii n realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei date de superiorul ierarhic sau administratori n limitele respectării temeiului legal.
- - Promovează imaginea companiei n exterior şi interior prin adoptarea unui comportament amabil şi respectuos faţă de clienţi, furnizori şi colegi .
Privind relaţiile interpersonale / comunicarea
- Asigură un climat de colaborare cu celelalte departamente din firmă
- Promovează respectul reciproc, colaborarea şi transparenţa n interiorul departamentului, n raporturile cu alte departamente, precum şi n relaţiile cu persoanele din afara firmei
- Comunică rapoartele de control la timp.
- Se subordoneaza direct presedintelui companiei.
Responsabilităţi
- Răspunde de verificarea modului de indeplinire a procedurilor, reglementărilor, instrucţiunilor sau directivelor n vigoare
- Răspunde de verificarea şi recomandarea procedurilor interne financiare şi administrative
- Raspunde de controlul temeinic si in detaliu al tuturor activitatilor departamentului/ compartimentului/ postului verificat si elaboreaza rapoarte nepărtinitoare si fara posibilitate de interpretare
- Raspunde de dezvaluirea oricaror fapte/ actiuni esenţiale, care – necomunicate – ar putea falsifica raportul făcut pentru activităţiile controlate
- Răspunde de ntocmirea de rapoarte solicitate de conducere
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces
- Se preocupa in permanenta de cresterea gradului individual de profesionalism.

Realizari:

La primul inventar anual din 2001 s-au inregistrat rezultate deosebite la un an de activitate si la un rulaj de zeci de miliarde.
In perioada cind am activat ca Sef departament Relatii Clienti ca si indici de eficienta si sume realizate s-a reusit aducerea acestui departament pe locul 1 intern cu peste 20 % fata de celelalte magazine cu departamente similare.
Am facut parte din echipa de deschidere Selgros Romania si am avut ocazia sa ma scolarizez in domenii diferite atit in tara cit si in strainatate.
Am fost desemnat sa ma ocup de activitatile de Logistica ca si Sef de departament Food/Non Food la nivelul magazinului din Brasov prin implementarea unor proceduri noi de lucru care timp de 14 luni si-au demonstrat eficienta.
Fac parte din Corpului de control de la infiintatre cu specializare efectuata in Germania, si unde de 4 ani si jumatate imi desfasor activitatea de control ca si licentiat in economie si management.

studii

 

Facultati in straiatate

In cadrul companiei am efectuat diverse cursuri, seminarii,scolarizari si specializari periodice in Germania cit si in tara.

Activitati extracurriculare

Post Sef Departament Mag. si Logistica
Perioada: 2004-01 2005-03
Firma, localitate: Magazinul – Brasov - SELGROS CASH&CARRY SRL
Domeniu de activitate: Comert Cash & Carry / Food – Non Food
Descrierea postului: Atribuţiile şi sarcinile postului:
-prezentarea optimă a mărfurilor din punct de vedere al plasărilor, etichetărilor, descrierii, ordinii şi curăţeniei n raioane, calităţii şi prospeţimii (n cazul mărfurilor din raioanele de alimente proaspete);
-supravegherea zilnică a comenzilor către furnizori şi a respectării termenelor de livrare;
-asigurarea n permanenţă a stocului optim de marfă prin comenzi corespunzătoare;
-supravegherea zilnică a activităţilor specifice promovării produselor prin posta Selgros: verificarea comenzilor, plasărilor şi a măsurilor de promovare a vnzărilor;
-controlul zilnic al gestionării corecte a stocurilor n magazin, precum şi verificarea modificărilor de stoc operate;
-controlul zilnic al prezenţei mărfurilor pe baza listei de prezenţă a articolelor;
-verificarea pregătirii şi desfăşurarii corecte a inventarelor de mărfuri şi mijloace fixe;
-supravegherea circulaţiei mărfurilor, a mărfurilor deteriorate, a mostrelor şi a retururilor către furnizori, cu respectarea procedurilor interne şi a instrucţiunilor de lucru privind circulaţia acestora;
-asigurarea respectării tuturor prevederilor legale, a procedurilor interne şi a instrucţiunilor de lucru n privinţa mărfurilor şi a circulaţiei acestora, n special a produselor alimentare, precum şi a prevederilor referitoare la protecţia mediului nconjurător;
- verificarea şi aprobarea plăţii mărfurilor prin intermediul mijloacelor de plată nenumerar, conform instrucţiunilor de lucru;
- asigurarea ndeplinirii indicatorilor economici planificaţi : vnzari, stoc, rotaţie, rezultate inventar;
- consilierea clienţilor cu scopul loializării acestora şi promovării vnzărilor;
- asigurarea colaborării cu clienţii şi n mod special cu cei importanţi precum şi promovarea imaginii companiei n exterior;
- analizarea şi aprobarea modalităţilor de rezolvare a reclamaţiilor clienţilor avand ca scop satisfacţia acestora n condiţiile respectării instrucţiunilor de lucru;
- verificarea şi aprobarea planificărilor lunare ale personalului (desfăşurarea zilnică a activităţii şi planurile de concediu) pentru departamentele/ raioanele din subordine;
- evaluarea corectă a personalului din subordine conform procedurilor interne;
- efectuarea, susţinerea şi urmărirea activităţilor de şcolarizare a personalului din subordine ori de cte ori este nevoie astfel nct toţi angajaţii să poată acorda consiliere eficientă clienţilor;
- verificarea nivelului de cunoştinţe al angajaţilor din subordine şi a modului de aplicare a acestora;
- dezvoltarea profesională a angajaţilor din subordine;
- urmărirea ndeaproape şi răspunderea pentru respectarea instrucţiunilor de lucru de către toţi angajaţii din subordine;
- asigurarea unei bune funcţionări a magazinului att n raioane ct şi n serviciile adiacente (intrare, service, case, dotări tehnice, echipamente şi utilaje specifice, sisteme de alarmă, sisteme de operare computerizate, etc.);
- controlul zilnic al activităţilor din cadrul departamentelor/ raioanelor subordonate;
- verificarea măsurilor şi activităţilor legate de siguranţa magazinului;
- informarea permanentă şi imediată a directorului de magazin n legatură cu problemele ce nu pot fi rezolvate de catre şeful de departament sau nu sunt de competenţa lui;
- informarea imediată, n situaţii speciale, a directorului de district n cazul n care directorul de magazin nu este disponibil;
- ndeplinirea de sarcini speciale la indicaţiile directorului de magazin sau cu ocazia unor evenimente sau campanii speciale sub ndrumarea directorului regional sau a directorilor de cumpărări – vnzări Food sau NonFood.




Post Sef Departament Relatii Clienti
Perioada: 2002-03 2004-01
Firma, localitate: Magazinul – Brasov - SELGROS CASH&CARRY SRL
Domeniu de activitate Comert Cash & Carry / Food – Non Food
Descrierea postului: Atribuţiile postului :
- coordonarea şi controlul activităţii de consiliere a clienţilor şi a achiziţiilor de noi clienţi pentru magazin;
- valorificarea statisticilor referitoare la domeniile consilierului clienţi dupa indicaţiile conducerii centrale a departamentului relaţii cu clienţii;
- reprezentarea firmei in relatia cu clientii, consilierea si informarea clientilor atat la sediul acestora cat si in magazin, cu privire la activitatea generala a magazinului (dreptul de acces in magazin, sortiment, moduri de plata, programul magazinului, promotii, etc.);
- folosirea cu maxima eficienta a instrumentelor de marketing si a tehnicilor de vanzare puse la dispozitie de catre companie, in scopul fidelizarii clientilor si al atragerii de clienti noi;
- achiziţia permanentă de noi clienţi şi menţinerea unei relaţii pozitive cu aceştia;
- promovarea imaginii/serviciilor firmei n scopul creşterii vnzărilor prin efecuarea vizitelor la clienţi si prin telefon folosindu-se de toate informatiile si materialele necesare, conform instructiunilor de lucru si indicatiilor sefului de departament relatii clienti sau ale angajatilor relatii clienti din Centrala;
- prin tinuta si comportamentul in public are in permanenta in vedere sa nu afecteze imaginea companiei;
- prelucrarea zilnică a problemelor, reclamaţiilor şi obiecţiilor transmise de clienţi, urmarirea rezolvarii acestora in termen cat mai scurt;
- asigurarea actualizarii permanente a bazei de date referitoare la clienti, verificarea si corectarea in permanenta a datelor din baza de date, a concordantei acestora cu realitatea;
- respectarea cu stricteţe a instrucţiunilor de lucru şi a legislaţiei n domeniul emiterii legitimaţiilor de cumpărare prin preluarea de la clienţi a tuturor informaţiilor necesare şi prelucrarea lor pentru a fi introduse n sistem;
- ntocmirea şi interpretarea analizelor privind clienţii din zona de care răspunde, propunerea de acţiuni n vederea mbunătăţirii rezultatelor;
- predarea corectă şi la timp a informaţiilor şi a solicitărilor obţinute pe teren şi urmărirea soluţionării acestora;
- consilierea clienţilor TOP – prin telefon şi la faţa locului;
- interzicerea dreptului de cumpărare al clienţilor conform deciziei conducerii magazinului si instructiunilor de lucru;
- prezentarea de rapoarte si analize ale activitatii si problemelor din piata;
- propunerea planurilor de actiune pentru cresterea vanzarilor si activarea clientilor, pe grupe de clienti si zone, functie de analizele pe care le efectueaza;
- participarea la actiuni specifice departamentului relatii clienti, n magazin sau n alte locuri unde acestea sunt organizate;
- colaborarea cu personalul din magazin pentru a asigura servirea prompta si completa a clientilor, pregatirea comenzilor si realizarea vanzarilor;
- intocmirea raportul zilnic de activitate pe masura vizitarii clientilor si prezentarea sefului de departament relatii clienti la terminarea programului;
- efectuarea, susţinerea şi urmărirea activităţilor de şcolarizare a personalului din subordine;
- alte sarcini specifice la indicaţiile conducerii centrale a departamentului relaţii cu clienţii, directorului de magazin şi ale şefului departamentului de relaţii cu clienţii;
- promovarea imaginii magazinului/companiei n exterior şi interior prin adoptarea unui comportament amabil şi respectuos faţă de clienţi, furnizori şi colegi şi a unei ţinute corespunzătoare.


Premii

Atestat de Limbi Straine obtinut la absolvirea facultatii.
Cursuri de managementul organizatiei;
Cursuri de managementul conflictelor;
Cursuri de FIT - Management;
Cursuri de conducerea angajatiilor;
Cursuri de management al Comunicarii;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close