 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 30.03.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.06.2007 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Manager cu experienta,cu background solid in coordonare de echipe,caut un job unde imi pot demonstra abilitatile.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2015 - 31.01.2016 Departament: vanzari Titlu Job: director magazin Responsabilitati: Printre atributiile specifice postului se pot mentiona:
-Raspunde de deschiderea si inchiderea magazinului conform procedurilor specifice ale acestuia;
-La intrarea in tura verifica condica de prezenta pentru personalul din subordine, verifica functionalitatea optima a tuturor aparatelor si utilajelor din dotarea magazinului;
-Raspunde de organizarea si supervizarea zilnica a echipelor de lucru in cadrul turei de care raspunde;
-Raspunde de coordonarea activitatilor personalului din subordine;
- Verifica pregatirea magazinului pentru deschidere;
-Raspunde de pregatirea si predarea banilor catre banca si a tichetelor de masa;
-Raspunde de verificarea permanenta a stocurilor,intocmeste si efectueaza comenzilor de marfa;
-Raspunde de corectitudinea preturilor de vanzare afisate la raft;
-Raspunde de asigurarea conditiilor necesare desfasurarii in bune conditii a operatiunilor de inventariere;
-Raspunde de efectuarea plasarilor pentru produsele din promotie stabilite de catre sediu;
-Raspunde de intocmirea proceselor verbale de scazamant, de operarea acestora si de completarea avizelor de retur;
-Raspunde de procedura de inchidere de zi a caselor de marcat si de intocmirea actelor si monetarelor caselor de marcat la intrarea si iesirea in/din tura a casierilor;
-Raspunde de siguranta alimentara in ceea ce priveste conditiile de depozitare a marfurilor,cat si de circuitul produselor iesite din termenul de valabilitate.
|
|
01.06.2014 - 30.04.2015 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: manager restaurant Responsabilitati: Activitati principale:
- Supravegherea salii de mese din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
- Planificarea si organizarea activitatii restaurantului astfel incat sa fie posibile atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti;
- Programarea si organizarea evenimentelor festive;
- Stabilirea prioritatilor restaurantului
- Gestionarea resursele umane din subordine, resursele materiale şi financiare;
- Stabileste si mentine contacte bune cu furnizorii de materii prime si materiale;
- Controleaza calitatea produselor si activitatea de productie;
- Gestioneaza si soluţioneaza reclamatiile de la clienti;
- Participa la promovarea produselor impreuna cu ospatarii;
- Intocmeste lunar raportul de activitate, cat si fisa de inventariere a marfurilor si a materiilor prime.
- Se asigura de existenta tuturor produselor, fara a exista rupturi de stoc sau suprastocare;
- Mentinerea unei bune relatii cu institutiile publice si autoritatile locale ( Primaria Municipiului Bucuresti, Primariile de sector, ANAF, DSV, DSP)
- Intocmirea zilnica a documentelor contabile ( NIR, monetar incasari, procese verbale)
- Gestionarea incasarilor, plati facturi;
|
|
01.04.2014 - 01.06.2014 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: barman-ospatar Responsabilitati: Pregatirea salonului pentru primirea si servirea clientilor,efectuarea curateniei localului,a meselor si scaunelor,a oficiului si veselei. Executare mise-en-place. Intampinarea clientilor,servirea cu multa amabilitate a preparatelor comandate. Cunoasterea continutului listelor de preparate si bauturi,precum si modul de prezentare si servire. Efectuarea operatiilor de debarasare. Intocmirea borderourilor de incasare,monetare casa. Prezinta o atitudine pro-client,asigurand clientilor si consumatorilor o servire si un serviciu de calitate.
|
|
01.08.2013 - 31.03.2014 Departament: vanzari Titlu Job: director adjunct magazin Responsabilitati: Activitati si responsabilitati: Realizare comenzi zilnice,receptie,inventare periodice.
Administrare bugete,realizare planuri de vanzari,pierderi,inventar,cheltuieli cu
personalul,cat si cheltuieli auxiliare.
O buna organizare si comunicare in relatia cu institutile abilitate pentru control
(ITM,DSP,DGV,ANPC).
|
|
01.04.2008 - 28.02.2013 Departament: vanzari Titlu Job: manager case Responsabilitati: Activitati si responsabilitati-Conducerea si organizarea activitatii departamentului
Case,in vederea asigurarii unui serviciu de calitate
clientilor.Gestionarea cifrei de afaceri si a mijloacelor
de plata incasate.Gestionarea corecta a stocurilor de
consumabile,arhivarea corecta a documentelor de
gestiune,urmarirea tranzactiilor prinvind transferul de
valuta.Atributii de organizare la nivel de resurse umane:pontaje,orare,planificari de
concediu,recrutare de personal.
In paralel cu functia de Manager CASE,am ocupat in calitate de interimar si functia
de Manager Raion EPCS,in cadrul magazinului Carrefour Pitesti,timp de 4 luni.
|
|
01.12.2006 - 31.03.2008 Departament: vanzari Titlu Job: sef echipa case Responsabilitati: Activitati si responsabilitati-Mentinerea unei bune organizari a liniei de case,
asigurand fluenta procesului de trecere a clientilor
pe la casa de marcat,prin gestionarea optima a
angajatilor.Asigurarea legaturii intre clienti si alte
departamente. |
|
05.11.2005 - 30.11.2006 Departament: vanzari Titlu Job: casier Responsabilitati: Activitati si responsabilitati-Scanarea tuturor produselor achizitionate de clienti,
incasarea corecta a mijloacelor de plata,oferirea
informatiilor solicitate de clienti,mentinerea unei
atitudini orientate catre client. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Specializare-Management la Universitatea Spiru Haret,Facultatea de Management Financiar Contabil din Bucuresti.
Premii Calificari
Mar 2015: Diploma de calificare Ospatar
Traininguri
Oct 2010 - Oct 2010: Curs "Time management"
Sep 2009 - Sep 2009: Curs "Orientare client"
Jul 2008 - Jul 2008: Curs "Formarea formatorului"
Feb 2008 - Feb 2008: Curs "Tehnici de recrutare a personalului"
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|