de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.03.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Manager cu experienta,cu background solid in coordonare de echipe,caut un job unde imi pot demonstra abilitatile.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Printre atributiile specifice postului se pot mentiona:
-Raspunde de deschiderea si inchiderea magazinului conform procedurilor specifice ale acestuia;
-La intrarea in tura verifica condica de prezenta pentru personalul din subordine, verifica functionalitatea optima a tuturor aparatelor si utilajelor din dotarea magazinului;
-Raspunde de organizarea si supervizarea zilnica a echipelor de lucru in cadrul turei de care raspunde;
-Raspunde de coordonarea activitatilor personalului din subordine;
- Verifica pregatirea magazinului pentru deschidere;
-Raspunde de pregatirea si predarea banilor catre banca si a tichetelor de masa;
-Raspunde de verificarea permanenta a stocurilor,intocmeste si efectueaza comenzilor de marfa;
-Raspunde de corectitudinea preturilor de vanzare afisate la raft;
-Raspunde de asigurarea conditiilor necesare desfasurarii in bune conditii a operatiunilor de inventariere;
-Raspunde de efectuarea plasarilor pentru produsele din promotie stabilite de catre sediu;
-Raspunde de intocmirea proceselor verbale de scazamant, de operarea acestora si de completarea avizelor de retur;
-Raspunde de procedura de inchidere de zi a caselor de marcat si de intocmirea actelor si monetarelor caselor de marcat la intrarea si iesirea in/din tura a casierilor;
-Raspunde de siguranta alimentara in ceea ce priveste conditiile de depozitare a marfurilor,cat si de circuitul produselor iesite din termenul de valabilitate.

01.06.2014 - 30.04.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager restaurant

Responsabilitati:

Activitati principale:
- Supravegherea salii de mese din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
- Planificarea si organizarea activitatii restaurantului astfel incat sa fie posibile atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti;
- Programarea si organizarea evenimentelor festive;
- Stabilirea prioritatilor restaurantului
- Gestionarea resursele umane din subordine, resursele materiale şi financiare;
- Stabileste si mentine contacte bune cu furnizorii de materii prime si materiale;
- Controleaza calitatea produselor si activitatea de productie;
- Gestioneaza si soluţioneaza reclamatiile de la clienti;
- Participa la promovarea produselor impreuna cu ospatarii;
- Intocmeste lunar raportul de activitate, cat si fisa de inventariere a marfurilor si a materiilor prime.
- Se asigura de existenta tuturor produselor, fara a exista rupturi de stoc sau suprastocare;
- Mentinerea unei bune relatii cu institutiile publice si autoritatile locale ( Primaria Municipiului Bucuresti, Primariile de sector, ANAF, DSV, DSP)
- Intocmirea zilnica a documentelor contabile ( NIR, monetar incasari, procese verbale)
- Gestionarea incasarilor, plati facturi;

01.04.2014 - 01.06.2014

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman-ospatar

Responsabilitati:

Pregatirea salonului pentru primirea si servirea clientilor,efectuarea curateniei localului,a meselor si scaunelor,a oficiului si veselei. Executare mise-en-place. Intampinarea clientilor,servirea cu multa amabilitate a preparatelor comandate. Cunoasterea continutului listelor de preparate si bauturi,precum si modul de prezentare si servire. Efectuarea operatiilor de debarasare. Intocmirea borderourilor de incasare,monetare casa. Prezinta o atitudine pro-client,asigurand clientilor si consumatorilor o servire si un serviciu de calitate.

01.08.2013 - 31.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: director adjunct magazin

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati: Realizare comenzi zilnice,receptie,inventare periodice.
Administrare bugete,realizare planuri de vanzari,pierderi,inventar,cheltuieli cu
personalul,cat si cheltuieli auxiliare.
O buna organizare si comunicare in relatia cu institutile abilitate pentru control
(ITM,DSP,DGV,ANPC).

01.04.2008 - 28.02.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: manager case

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati-Conducerea si organizarea activitatii departamentului
Case,in vederea asigurarii unui serviciu de calitate
clientilor.Gestionarea cifrei de afaceri si a mijloacelor
de plata incasate.Gestionarea corecta a stocurilor de
consumabile,arhivarea corecta a documentelor de
gestiune,urmarirea tranzactiilor prinvind transferul de
valuta.Atributii de organizare la nivel de resurse umane:pontaje,orare,planificari de
concediu,recrutare de personal.
In paralel cu functia de Manager CASE,am ocupat in calitate de interimar si functia
de Manager Raion EPCS,in cadrul magazinului Carrefour Pitesti,timp de 4 luni.

01.12.2006 - 31.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: sef echipa case

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati-Mentinerea unei bune organizari a liniei de case,
asigurand fluenta procesului de trecere a clientilor
pe la casa de marcat,prin gestionarea optima a
angajatilor.Asigurarea legaturii intre clienti si alte
departamente.

05.11.2005 - 30.11.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati-Scanarea tuturor produselor achizitionate de clienti,
incasarea corecta a mijloacelor de plata,oferirea
informatiilor solicitate de clienti,mentinerea unei
atitudini orientate catre client.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Specializare-Management la Universitatea Spiru Haret,Facultatea de Management Financiar Contabil din Bucuresti.

Premii

Calificari
Mar 2015: Diploma de calificare Ospatar

Traininguri
Oct 2010 - Oct 2010: Curs "Time management"

Sep 2009 - Sep 2009: Curs "Orientare client"

Jul 2008 - Jul 2008: Curs "Formarea formatorului"

Feb 2008 - Feb 2008: Curs "Tehnici de recrutare a personalului"



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close