Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.07.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.04.1998

Stagiu militar: da

obiectiv

 

o cariera intr-o companie importanta

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Publicitate

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.12.2004 - 06.01.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar si de logistica

Responsabilitati:

1. Activitati financiare:
- gestionarea statusului financiar al companiei:
- organizarea departamentului financiar si de contabilitate primara;
- relatia directa cu firma de contabilitate;
- anticiparea datelor de emitere si a valorii facturilor-furnizori si a facturilor-clienti, pe baza comenzilor si a contractelor comerciale;
- anticiparea, urmarirea si analiza fluxurilor financiare in derularea contractelor comerciale ample;
- evidenta si previzionarea situatiei de incasari si plati (estimarea datelor de incasare a facturilor emise si de emis; analiza si luarea deciziilor privind plata facturilor primite si de primit de la furnizorii interni si externi, a taxelor catre bugetul de stat, a salariilor, a asigurarilor private si a pensiilor suplimentare platite de companie in favoarea angajatilor, a ratelor bancare si a ratelor de leasing etc.;
- analiza si negocierea cursului de schimb valutar in vederea efectuarii platilor externe;
- ante-calcularea taxei pe valoarea adaugata si a impozitului pe profit in functie de comenzile primite de la clienti si de confirmarile de livrare de la furnizori, luand in considerare estimarea costurilor de transport intern si extern);
- urmarirea si implicarea directa in activitatea de recuperare a creantelor;
- raportarea lunara a situatiei financiare actuale si de perspectiva catre directorul general si catre asociatii firmei;

Activitati administrative:
- participarea activa in luarea deciziilor de strategie si de dezvoltare a companiei;
- analize si negocieri in cadrul programului de investitii al societatii;
- relatia cu institutiile publice (trezorerie, administratie financiara, casa de pensii, casa de asigurari sociale de sanatate etc.);
- relatia cu bancile si institutiile financiare;
- relatia cu avocatul firmei;
- activitati de organizare in cadrul companiei;
- activitati de recrutare in vederea angajarii de personal nou;
- elaborarea documentatiei si a dosarelor in vederea participarii la licitatii;

Activitati comerciale:
- preluarea comenzilor de la clienti si confirmarea lor;
- emiterea comenzilor catre furnizorii interni si externi;
- negocierea si organizarea transporturilor de marfa de la furnizori si catre clienti;
- urmarirea facturarii catre clienti;
- urmarirea livrarilor de marfa si a prestarilor de servicii, in special pentru contractele ample;
- cautarea de noi furnizori si negocierea conditiilor de colaborare;
- activitati de import-export.

Realizari:

- in urma experientei si a analizei necesitatilor, am reusit organizarea eficienta a departamentului de care raspund, prin delimitarea sarcinilor angajatilor si stabilirea fluxului de activitati si de documente;
- obtinerea de castiguri financiare prin analiza si negocierea cursurilor de schimb valutar si prin negocierea continua a costurilor de transport international de marfuri;
- obtinerea de avantaje prin negocierea cu furnizorii a listelor de discounturi, a termenelor de livrare si a conditiilor de plata

19.10.2004 - 15.01.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: agent de inchirieri

Responsabilitati:

Principala activitate o reprezinta incheierea de contracte de inchirieri auto.

Realizari:

15.10.2001 - 07.04.2004

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector principal piata muncii

Responsabilitati:

1. Monitorizarea actiunilor cuprinse in programele de ocupare a fortei de munca;
2. Monitorizarea rezultatelor implementarii programului national de ocupare a fortei de munca;
3. Evaluarea rezultatelor implementarii programelor specifice de ocupare a fortei de munca pentru categoriile de persoane defavorizate sau cu sanse reduse de integrare pe piata fortei de munca: tineri, femei, rromi, persoane cu handicap etc;
4. Membru al echipei de coordonare a grupului de interventie in situatii de disponibilizari colective;
5. Membru al achipei de specialisti care actioneaza la Cugir pentru cresterea gradului de ocupare a fortei de munca si pentru dezvoltarea economica locala;
6. Participarea la intocmirea analizelor, rapoartelor privind activitatea de monitorizare si evaluare a programelor de ocupare a fortei de munca;
7. Participarea, ori de cate ori era nevoie, la seminariile de lucru cu personalul specializat din teritoriu in scopul perfectionarii activitatii si imbunatatirii serviciilor de ocupare;
8. Asigurarea gestionarii corecte a corespondentei care viza domeniul de activitate, respectiv cu agentiile judetene de ocupare a fortei de munca sau alte institutii interesate sau implicate in activitatea de specialitate a serviciului;
9. Indeplinirea altor sarcini solicitate de conducerea agentiei.

Realizari:

Principala realizare o reprezinta demararea activitatilor necesare pentru infiintarea unei Unitati Tehnice de Reincadrare pentru persoanele disponibilizate de la Uzina Mecanica Cugir. Aceasta reprezinta un dispozitiv de acompaniament social personalizat ce are la baza modelul francez de asistenta pentru persoanele disponibilizate sau aflate in proces de disponibilizare.
Un alt rezultat notabil il constituie realizarea unei machete de raportare a rezultatelor Programului National de Ocupare derulat de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca.

studii

 

Facultati:

1. Universitatea Titu Maiorescu, masterul "Situatii financiar-contabile si auditarea acestora";
2. Academia de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Finante, Asigurari, Banci Si Burse De Valori, 1997-2001

Premii

Alte studii:
1993-1997 Grupul Scolar Economic, Administrativ si de Servicii “Maria Teiuleanu”, Pitesti, Sectia Finante-Contabilitate
mai 2003-iulie 2003 cursul de FORMARE DE MANAGERI DE PROIECT IN DOMENIUL RESTRUCTURARILOR SI MUTATIILOR DIN INDUSTRIE, organizat de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (Romania), in colaborare cu Agentia Nationala pentru Ocupare (Franta), profesor Michel Sansier
martie-iunie 2002 cursul de INSPECTOR RESURSE UMANE, organizat de International Computer School, lector Daniela Voicu
noiembrie 2001-februarie2002 cursul de FORMARE DE FORMATORI PE PIATA MUNCII, organizat de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, profesor Iulian Oneasca

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close