de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.06.1972

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1996

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea afacerii dvs. prin aplicarea abilitatilor si cunostintelor acumulate pana in acest moment.

Salariu: nespecificat

Beneficii: doresc sa lucrez intr-o companie stabila

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, STRAINATATE, Ilfov, Otopeni, Predeal, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - 31.01.2018

Departament: management

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Stabilirea obiectivelor generale de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata impreuna cu Administratorul societatii
- Asigurarea managementului firmei, elaborarea planului de afaceri si implementarea acestuia
- Aprobarea bugetului si rectificarile acestuia
- Monitorizarea mediului de afaceri si identificarea tendintelor de dezvoltare
- Analizarea oportunitatilor/constrangerilor de ordin legislativ, financiar, tehnologic şi social si coordonarea departamentelor financiar si juridic in acest sens
- Identificarea modalitatilor de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu tendintele pietei
- Asigurarea unei imagini pozitive a firmei pe piata
- Participarea la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii guvernamentale din tara si din strainatate
- Asigurarea retelei de relatii necesara dezvoltarii activitatii firmei, dezvoltarea de relatii pozitive cu personalul firmei in vederea motivarii si a cresterii gradului de implicare in activitatea firmei
- Dezvoltarea unei echipe competente si a masurilor de cointeresare si fidelizare a echipei
- Administrarea cladirilor, a contractelor cu furnizorii de utilitati si servicii pentru buna functionare a acestora, administrarea si negocierea contractelor de achiziitii, administrarea parcului auto
- Organizarea si luarea de masuri pentru asigurarea completa si la timp a societatii cu bunuri materiale si servicii de transport folosind judicios fondurile financiare puse la dispozitie si mijloacele de transport existente, prospectarea pietii
- Planificarea, indrumarea si controlarea activitatii de contractare, aprovizionare, receptie, distributie si consum
- Propunerea si fundamentarea de analize economico - financiare ce au drept scop rentabilizarea societatii
- Dezvoltarea unei echipe competente si disciplinata
- Evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului subordonat
- Identificarea de noi metode pentru promovarea serviciilor oferite, elaborarea si aplicarea planului de marketing

01.05.2014 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

01.07.2010 - 31.05.2014

Departament: management

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Director general

01.07.2007 - 15.07.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

DIRECTOR GENERAL

05.01.2004 - 21.05.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

DIRECTOR ADMINISTRATIV

01.05.1998 - 05.01.2004

Departament: it software

Titlu Job: operator calculator, ecolog

Responsabilitati:

dezvoltare soft productie si contabilitate primara, intretinerea si proiectarea retelei de calculatoare, depanarea calculatoarelor

studii

 

Facultati:

1990 - 1995 Facultate: Ecologie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Calificari
Apr 2015: Inspector Protectie Civila

Mar 2015: Cadru tehnic PSI

Jun 2013: Mediator Autorizat Consiliul de Mediere Romania

Aug 2012: Manager de Proiect - CNFPA/ANC

May 2012: Formator - CNFPA/ANC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close