Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.03.1964

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.03.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Punerea în practică a cunoştinţelor acumulate, obtinerea de rezultate pe masura acestora si a experientei anterioare, precum si obtinerea de venituri corespunzatoare muncii depuse si rezultatelor obtinute.

Salariu: 2.600,00 USD / luna

Beneficii: Salariu fix+prima la realizarea obiectivelor

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Management

Oras de lucru: Bacau, Onesti, Comanesti, Moinesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Planificarea și coordonarea activitatilor din cadrul firmei, asigurarea legalitatii desfasurarii activitatilor, controlul activitatii salariatilor, asigurarea functionarii in conditii foarte bune a flotei de autovehicule, completarea si actualizarea documentelor de evidenta resurse umane, sanatate si securitate in munca, evidenta autovehicule, precum și a celor privind activitatea curenta a firmei.

01.11.2013 - 01.01.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant cameral

Responsabilitati:

Organizare târguri şi expoziţii, saloane din domenii diverse, prezentări firmă/servicii/produse şi alte evenimente promoţionale, misiuni economice internaţionale; coordonare activităţi Patronatul Transportatorilor Bacău
- Catalin FILIP, partener, +40-757-929818
- Nicolae HAZAPARU, partener, +40-746-168177
- Ovidiu MORARU, partener, +40-723-609515
- Nicolae MICLAUS, partener, +40-722-228853
telefon de serviciu

01.09.2012 - 31.03.2013

Departament: altele

Titlu Job: project assistant eu în cadrul proiectului east invest / twinning “exportlab for smes in belarus”

Responsabilitati:

Desfăşurarea de activităţi pentru consolidarea potenţialului de internaţionalizare a IMM-urilor din Belarus

01.04.2011 - 01.01.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: consultant birou de dezvoltare antreprenorială

Responsabilitati:

Asigurare consultanţă de specialitate în cadrul reţelei mobile a proiectului, consiliere solicitanţi în deschiderea şi dezvoltarea unei afaceri, asigurarea suportului logistic necesar organizării cursurilor şi administrarea băncilor de date cu potenţialii beneficiari ai consultanţei de specialitate din cadrul reţelei mobile
Finalizare cursuri / training-uri cu diferite tematici cu rezultate foarte bune
Cecilia BURSUC, consultant in cadrul proiectului, +40-740-004240
Salariu motivant, telefon de serviciu

01.07.2009 - 12.11.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director al centrului de targuri si expozitii bacau

Responsabilitati:

Coordonare activităţi organizare târguri şi expoziţii, saloane din domenii diverse, prezentări firmă/servicii/produse şi alte evenimente promoţionale, misiuni economice internaţionale; coordonare activităţi Patronatul Transportatorilor Bacău

Realizari:

- Organizarea de peste 30 de târguri şi expoziţii anuale, cu tematici diverse, cu rezultate foarte bune din punct de vedere financiar si al imaginii Camerei de Comert si Industrie Bacau.
- Organizarea de misiuni economice în state din Uniunea Europeană (Germania, Franţa, Italia) şi din afara acesteia (R. Moldova, China).
- Conducerea în calitate de manager de eveniment a misiunilor economice la Köln, Germania (aprilie 2011), la Chişinău, R. Moldova (octombrie 2011) și la Dunstable, Marea Britanie (februarie 2012).
- Scrierea si si coordonarea activitatilor de implementare a proiectului ''Sprijinirea dezvoltarii antreprenoriatului local prin promovarea potenţialului economic al zonei Valea Muntelui in cadrul „Targului de Produse Tradiţionale, Artizanat si Turism – G.A.L. Valea Muntelui”.

29.05.2006 - 01.07.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: organizare târguri şi expoziţii, prezentări de firmă

Responsabilitati:

Organizare târguri, expoziţii, saloane din domenii diverse; organizare prezentări firmă/produse şi alte evenimente promoţionale

Realizari:

Organizarea de târguri şi expoziţii diverse cu rezultate foarte bune din punct de vedere financiar si al imaginii Camerei de Comert si Industrie Bacau

23.08.1985 - 31.03.2006

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: Şef birou operaţii şi instrucţie

Responsabilitati:

Planificare, organizare, coordonare, evaluare şi control activităţi

studii

 

Facultati:

2000 - 2005 Facultate: Psihologie / Psiholog la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei “PRO HUMANITAS” din Bucuresti. Diploma de licenta obtinuta in data de 22 martie 2006, la Universitatea “Petre Andrei” – Iasi
1982 - 1985 Facultate: Comunicatii si informatica / Locotenent la Scoala Militara de Ofiteri Activi de Transmisiuni din Sibiu.

Premii

- Curs “Fonduri Structurale”, 12 ianuarie - 19 ianuarie 2007
Organizator: Şcoala de Studii Comerciale Bacău
- Curs “Competenţe lingvistice şi comunicare în limba engleză”, 01 septembrie - 30 septembrie 2007
Organizator: Şcoala de Studii Comerciale Bacău
- Curs “Protecţie şi securitate în muncă”, 24 septembrie - 11 octombrie 2007
Organizator: Şcoala de Studii Comerciale Bacău
- Training “Management performant la locul de muncă” în cadrul proiectului Cooperare Regională pentru Excelenţă Antreprenorială, 20 - 28 Februarie 2010
Organizator: proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
- Training “Manager Resurse Umane” în cadrul proiectului Cooperare Regională pentru Excelenţă Antreprenorială, 06 - 14 Martie 2010
Organizator: proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
- Training “Planificarea afacerii, stabilirea şi implementarea noilor obiective ale afacerii” în cadrul proiectului Cooperare Regională pentru Excelenţă Antreprenorială, 20 - 28 Martie 2010
Organizator: proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
- Training “Marketing Manager” în cadrul proiectului Cooperare Regională pentru Excelenţă Antreprenorială, 10 - 18 Aprilie 2010
Organizator: proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
- Seminar de instruire “Elaborarea Strategiei de Dezvoltare Urbană a Municipiului Bacău - programe prioritare, monitorizare, evaluare” în cadrul proiectului Strategii de Dezvoltare Locală, finanţat prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative, Axa Prioritară 1, 19 - 20 Aprilie 2010
Organizator: VMB Partners SA, în parteneriat cu Halcrow România
- Curs “Consultant Cameral” în cadrul proiectului Schemă Inovativă de adaptabilitate şi specializare, 21 - 25 Noiembrie 2011
Organizator: proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
- Training “Competențe sociale și civice”, 30 Aprilie – 04 Mai 2012
Organizator: Asociația Academia de Advocacy Timișoara
- Training “Conceptul, principiile şi elementele de bază ale antreprenoriatului responsabil social”, în cadrul proiectului „Întărirea capacităţii companiilor româneşti de dezvoltare a parteneriatelor sociale – Responsabilitate Socială Corporativă (RSC), finanţat prin Programul Operaţional Dezvoltarea Resurselor Umane / 64 / 3.3 / S / 41722, 26 – 27 Iulie 2012
Organizatori: Asociația Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România (ANEIR) şi Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (UNDP)
- Curs “Expert achiziţii publice”, 24 ianuarie - 02 februarie 2013
Organizator: Şcoala de Studii Comerciale Bacău

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close