 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 06.11.1984 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:16.06.2003
|
|
obiectiv | |
|
Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2012 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: director economic si resurse umane Responsabilitati: - asigurarea conducerii activităţilor directiei economico-financiare a societăţii, coordonării şi controlului acestora în ceea ce priveşte utilizarea resurselor financiare, materiale şi umane;
- asigurarea activităţii financiar-contabile a societăţii, în ceea ce priveşte :
- bugetul de venituri si cheltuieli
- contabilitate financiară si de gestiune
- costuri, preţuri şi tarife
- trezorerie, ordonanţări, încasări şi plăti
- bilantul contabil, analize economice
- managementul trezoreriei prin fructificarea disponibilului, atragerea de linii de finanțare ( credite , factoring , leasing ), analiza incasarilor si planificarea platilor
- asigurarea suportului de desfasurare a actiunilor de lichidare a datoriilor si creantelor, precum si de realizare a incasarii contravalorii serviciilor prestate
- asigurarea activitatii de evidenta, gestionare si consolidare a patrimoniului
- aplicarea direcţiilor principale de activitate şi de dezvoltare ale societăţii stabilite de Consiliul de Administraţie
- asigurarea şi promovarea imaginii societăţii
- reprezentarea companiei in fata auditorilor, instituțiilor financiare, furnizorilor, clienților, și a altor terți
- consolidarea cu firma mama
- intocmirea deconturilor de asociere in participatiune
- evidenta confirminguri
- intocmirea ,inregistrarea si desfacerea contractelor de munca, acte aditionale, decizii incetare activitate
- completarea si inregistrarea Registrului de Evidenta a Salariatilor pentru societate
- intocmirea statelor de plata |
|
01.09.2010 - 31.12.2012 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil sef Responsabilitati: Coordonarea si conducerea activitatii economico-financiara in conformitate cu obiectul de activitate al acesteia si a departamentului de resurse umane. |
|
01.04.2005 - 31.08.2010 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: asistent director economic Responsabilitati: - evidenta contabila completa, intocmirea situatiilor financiare anuale
- verificarea rapoartelor de contabilitate primara
- intocmirea notelor contabile
- intocmirea si inchiderea balantei
- intocmirea bilantului contabil
- intocmire pontaje, state de plata, dosare personale
- intocmire declaratii fiscale
- inventarierea patrimoniului
- verificarea registru de casa
- operarea extraselor de cont, intocmire borderouri CEC-uri si BO
- evidenta instrumentelor de incasare/ plata
- calculul si intocmirea declaratiei privind taxa hoteliera
- intocmirea rapoartelor necesare managementului
- evidenta si transmiterea corespondentei
- arhivare documentelor financiar contabile si fiscale
- operare in registrul de intrari-iesiri
- pastrarea legaturii cu celelalte departamente
- stabilirea impreuna cu Directorul Economic a programului zilnic
- participarea la sedintele companiei |
|
01.06.2001 - 31.03.2005 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator facturare Responsabilitati: - evidenta contabila primara
- verificarea facturile de marfa
- inregistrarea facturilor de furnizori in programul de gestiune
al firmei, stabilirea pretului de vanzare si intocmire Nir
- emitere facturi, avize de insotire a marfii catre clienti
- inventarierea patrimoniului
- intocmire registru de casa
- operarea extraselor de cont, intocmire borderouri CEC-uri si BO
- rapoarte vanzari,achizitii diverse rapoarte necesare managementului
- arhivare documente
- operare in registrul de intrari-iesiri
- mentinerea relatiei cu firma de contabilitate si audit |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2010 Facultate: Matematica la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Biologie-Chimie la Liceul Pedagogic Mircea Scarlat din Alexandria.
Premii Certificari
Oct 2005 - Jul 2008: Modul psihopedagogic
Hobby-uri
Sport,Muzica
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|