Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.11.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.06.2003

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic si resurse umane

Responsabilitati:

- asigurarea conducerii activităţilor directiei economico-financiare a societăţii, coordonării şi controlului acestora în ceea ce priveşte utilizarea resurselor financiare, materiale şi umane;
- asigurarea activităţii financiar-contabile a societăţii, în ceea ce priveşte :
- bugetul de venituri si cheltuieli
- contabilitate financiară si de gestiune
- costuri, preţuri şi tarife
- trezorerie, ordonanţări, încasări şi plăti
- bilantul contabil, analize economice
- managementul trezoreriei prin fructificarea disponibilului, atragerea de linii de finanțare ( credite , factoring , leasing ), analiza incasarilor si planificarea platilor
- asigurarea suportului de desfasurare a actiunilor de lichidare a datoriilor si creantelor, precum si de realizare a incasarii contravalorii serviciilor prestate
- asigurarea activitatii de evidenta, gestionare si consolidare a patrimoniului
- aplicarea direcţiilor principale de activitate şi de dezvoltare ale societăţii stabilite de Consiliul de Administraţie
- asigurarea şi promovarea imaginii societăţii
- reprezentarea companiei in fata auditorilor, instituțiilor financiare, furnizorilor, clienților, și a altor terți
- consolidarea cu firma mama
- intocmirea deconturilor de asociere in participatiune
- evidenta confirminguri
- intocmirea ,inregistrarea si desfacerea contractelor de munca, acte aditionale, decizii incetare activitate
- completarea si inregistrarea Registrului de Evidenta a Salariatilor pentru societate
- intocmirea statelor de plata

01.09.2010 - 31.12.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Coordonarea si conducerea activitatii economico-financiara in conformitate cu obiectul de activitate al acesteia si a departamentului de resurse umane.

01.04.2005 - 31.08.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent director economic

Responsabilitati:

- evidenta contabila completa, intocmirea situatiilor financiare anuale
- verificarea rapoartelor de contabilitate primara
- intocmirea notelor contabile
- intocmirea si inchiderea balantei
- intocmirea bilantului contabil
- intocmire pontaje, state de plata, dosare personale
- intocmire declaratii fiscale
- inventarierea patrimoniului
- verificarea registru de casa
- operarea extraselor de cont, intocmire borderouri CEC-uri si BO
- evidenta instrumentelor de incasare/ plata
- calculul si intocmirea declaratiei privind taxa hoteliera
- intocmirea rapoartelor necesare managementului
- evidenta si transmiterea corespondentei
- arhivare documentelor financiar contabile si fiscale
- operare in registrul de intrari-iesiri
- pastrarea legaturii cu celelalte departamente
- stabilirea impreuna cu Directorul Economic a programului zilnic
- participarea la sedintele companiei

01.06.2001 - 31.03.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

- evidenta contabila primara
- verificarea facturile de marfa
- inregistrarea facturilor de furnizori in programul de gestiune
al firmei, stabilirea pretului de vanzare si intocmire Nir
- emitere facturi, avize de insotire a marfii catre clienti
- inventarierea patrimoniului
- intocmire registru de casa
- operarea extraselor de cont, intocmire borderouri CEC-uri si BO
- rapoarte vanzari,achizitii diverse rapoarte necesare managementului
- arhivare documente
- operare in registrul de intrari-iesiri
- mentinerea relatiei cu firma de contabilitate si audit

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Matematica la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Biologie-Chimie la Liceul Pedagogic Mircea Scarlat din Alexandria.

Premii

Certificari
Oct 2005 - Jul 2008: Modul psihopedagogic

Hobby-uri
Sport,Muzica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close