de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1972

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.04.2001

obiectiv

 

Informatii personale: Andreea Daniela Grecu, Bucuresti, 25.07.1972. Obiective: dezvoltare profesionala continua prin implementarea cunostintelor dobandite de-a lungul carierei (redactare/ implementare/evaluare proiecte fonduri europene, cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate) cat si prin insusirea de noi cunostinte, prin implicarea directa in activitatile ce deriva din domeniile de activitate vizate (achizitii, consultanta, financiar) intr-o noua companie. Mobilitate: posibilitati de deplasare pe termen scurt (permis conducere categorie B, anul 2001). Limbi straine: nivel mediu (din pacate mediul in care am lucrat in ultimii 10 ani nu a necesitat cunostinte temeinice de limba engleza ). Experienta: cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate, redactarea/ implementarea si evaluarea a numeroase proiecte in vederea accesarii fondurilor europene, Abilitati: atitudine pozitiva, control in situatii dificile ( datorita functiilor pe care le-am detinut de-a lungul timpului), capacitate de convingere, sociabila, organizata si atenta la detalii (in special pe partea numerica), adaptare rapida la noi medii (in ultimile 3 luni pe langa activitatile curente am fost si lector - curs de formare pentru adulti - Competente antreprenoriale).

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2010 - 28.02.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent proiect -proiecte posdru (92/3.1/s/63168; 92/3.1/s/63177)

Responsabilitati:

• Stabilirea sarcinilor de lucru pentru activitatile proiectului
• Intocmirea documentatiei tehnice si financiare pentru decontarea cheltuielilor
• Sprijinirea managerului de proiect pentru intocmirea rapoartelor tehnice
• Participare la elaborare module de curs Antreprenoriat si asistenta catre Lectori pentru predare cursuri
• Asistenta personalizata pentru intocmire Planuri de afaceri asistate ale cursantilor la cursurile de Antreprenoriat
• Efectuarea activitatilor de informare publicitate si secretariat
• Asigurarea comunicarii interne in cadrul parteneriatului
• Sprijin in elaborarea rapoartelor, in pregatirea aferenta documentelor pentru intalnirile periodice ale partenerilor
• Participarea la licitatiile organizate in cadrul proiectelor, intocmirea documentatiei de achizitie pentru ambele proiecte (achizitie birotica si mijloace fixe)
• Intocmirea dosarelor aferente cererilor de rambursare

01.06.2009 - 30.04.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: evaluator (evaluare proiecte poscee -intreprinderi mari si imm)

Responsabilitati:

• Verificarea eligibilitatii administrative si tehnico-financiare pentru proiectele depuse in cadrul acestui apel (aproximativ 60 de proiecte din diverse sectoare de activitate)
• Evaluarea calitatii si coerentei proiectelor in baza planului de afaceri/ studii de fezabilitate a tehnologiei folosite, a activitatilor proiectelor si a graficului de implementare
• Furnizarea unui punctaj individual si a unei liste de proiecte consolidate si bine justificate
• Participarea in procesul de solutionare a contestatiilor
• Sprijinirea Autoritatii de Management in efectuarea vizitelor pe teren

01.10.2008 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii financiare a societatii si a proiectelor in care aceasta a fost si este implicata (cu incadrarea veniturilor si cheltuielilor in limitele bugetelor, verificarea indicatorilori calitativi si cantitativi ai proiectelor)
• Intocmirea planurilor de afaceri si a studiilor de fezabilitate in vederea accesarii fondurilor europene sau finantarilor bancare
• Intocmirea balantei lunare, raportarilor semestriale si anuale, intocmirea cash flow-ului lunar/trimestrial/ anual, intocmirea declaratiilor financiare precum si intocmirea altor documente contabile si financiare
• Verificarea documentelor tehnice si financiare privind decontarea cheltuielilor
• Intocmirea cererilor de finantare si a rapoartelor privind implementarea proiectelor in vederea accesarii fondurilor europene intocmirea cererilor de finantare, intocmirea rapoartelor de activitate, respectarii termenelor impuse prin proiect, intocmirea dosarelor privind achizitiile, intocmirea cererilor de rambursare, analiza relevantei proiectelor asupra atingerii indicatorilor calitativi si cantitativi)
• Asigurarea comunicarii cu institutiile statului (Ministerul finantelor prinANAF, Autoritatile de Management in cadrul proiectelor europene)

01.12.2006 - 31.07.2008

Departament: banci

Titlu Job: expert financiar

Responsabilitati:

• Analiza societatilor din piata de capital in vederea determinarii riscului de faliment
• Analiza dosarelor privind compensarea investitorilor din cadrul SSIF-urilor aflate in lichidare sau faliment

01.10.1996 - 31.07.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii financiare a societatii,intocmire balanta, bilant, buget de venituri si cheltuieli, cashflow, aprobare plati
• Intocmirea diverselor analize referitoare la clientii societatii,
• Decontarea sumelor aferente clientilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Facultatea de Contabilitate si Infomatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Diploma de master ANALIZA FINANCIARA SI EVALUARE
1991 - 1996 Facultate: Finante, Banci, Burse de Valori la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Sectia de Contabilitate si Informatica de Gestiune

Premii

Certificari
Oct 2015 - Nov 2015: Expert achizitii publice
Diploma emisa de Ministeul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor varstnice
Nov 2014 - Dec 2014: Formator
Diploma emisa de Ministeul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor varstnice
Nov 2014 - Nov 2014: Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Diploma emisa de Ministeul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor varstnice
Jul 2014 - Jul 2014: Manager Proiect
Diploma emisa de Ministeul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor varstnice
Sep 2007 - Jan 2010: Camera Auditorilor Financiari
Certificat auditor financiar.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close