de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.04.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.01.2001

obiectiv

 

Dezvoltare continua

Salariu: nespecificat

Beneficii: autoturism de serviciu telefon de serviciu concediu de odihna platit

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta, Management, Personal calificat

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
-organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
-urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
-organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
-raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
-raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii. Pe document se va trece in mod obligatoriu numele, prenumele si functia celui care il intocmeste, semneaza si raspunde de realitatea datelor trecute in acestea;
-raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori directorul general al societatii o cere;
-organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
-raspunde de evidenta formularelor cu regim special;
-organizeaza controlul asupra operatiilor patrimoniale;
-raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuind personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinant controlul casieriei, atit sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;
-asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
-supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
-asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
-efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta in consiliul de administratie si respectiv adunarii generale a asociatilor;
-este consultat de catre entitatile functionale ale societatii in legatura cu problemele referitoare la activitatea serviciului;
-este consultat de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului;
-avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;

01.06.2005 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

•responsabil de managementul activitatii (punerea in practica a obiectivelor generale, proiectelor si programelor firmei), inclusiv prin initierea de noi programe, in conformitate cu strategia elaborata de Directorul General.
responsabil de managementul analizelor financiare si al resurselor materiale ale firmei (planificarea si administrarea bugetelor si resurselor materiale, precum si intocmirea rapoartelor financiare pe baza carora se stabilesc deciziile privind buna desfasurare a activitatii)
• responsabil cu managementul administrativ al Sediului Central si a restaurantelor.
• responsabil pentru modul de derulare al proiectelor, in acest scop, a monitorizat desfasurarea acestora in functie de parametrii pe care i-a stabilit, cu precadere cei proiectati (scop, durata, buget), a evaluat calitatea activitatilor prestate si a luat masurile ce se impun.
•predarea de rapoarte privind activitatea restaurantelor si a departamentelor / serviciilor din subordine.
- stabilirea de bugete de cheltuieli pentru fiecare departament / restaurant in parte
- previzionare cash-flow
- organizare si control asupra platilor

Organizarea managementului resurselor umane
- responsabil de managementul resurselor umane (supervizare, sprijin, monitorizare si evaluare a activitatii angajatilor organizatiei), in special in ceea ce priveste:
• Supervizarea si sprijinul coordonatorilor de proiecte sau activitati
• Evaluarea, supervizarea, sprijinirea personalului pe care il are in directa subordine.
• Managementul conflictelor de interese in care se poate afla personalul firmei

Managementul informatiei si comunicarii
- responsabil de managementul informatiei si comunicarii in cadrul restaurantelor si a departamentelor/serviciilor pe care le are in subordine: evaluarea, directionarea, organizarea si stocarea ideilor si informatiilor interne si externe firmei.

Realizari:

Certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008
Certificarea Sistemului de Management al Sigurantei Alimentului conform ISO 22000:2005
Implementare Sistem de salarizare bazat pe rezultate
Implementare si administrare Soft gestiune -Sirius si Baze de date Oracle pentru administrarea afacerii
Administrare baze de date privind analiza financiara a firmei
Administrare baze de date privind calculatia costurilor si rentabilizarea firmei

01.03.2004 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: responsabil cu managementul calitatii

Responsabilitati:

Implementarea mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
Elaboreaza, distribuie si actualizeaza documentatia sistemului de management al calitatii
Monitorizeaza activitatea de depozitare si arhivare a inregistrarilor sistemului de management al calitatii
Programeaza si urmareste derularea auditurilor interne in cadrul organizatiei
Urmareste implementarea actiunilor corective / preventive in termenele stabilite si verifica eficacitatea acestora.
Se asigura că procesele necesare sistemului de management al calităţii sunt stabilite, implementate şi menţinute
Raporteza Directorului General despre funcţionarea sistemului de management al calităţii şi despre orice necesitate de îmbunătăţire
Conduce sedintele efectuate de management in domeniul calitatii.
Asigura analiza reclamatiilor primate din partea clientilor.
Se asigura că este promovată în cadrul organizaţiei conştientizarea cerinţelor clientului.
Mentine legătura cu părţi externe în aspecte referitoare la sistemul de management al calităţii (companii de consultanta, certificare, etc)
Instruieste si urmareste eficacitatea instruirii personalului pe teme legate de SMC
Numeste Reprezentantul managementului HACCP si ii atribuie responsabilitate su autoritate pentru stabilirea, implementarea si functionarea sistemului.
Aproba programarea anuala a auditurilor interne si urmareste rezultatele auditurilor pentru sistemul HACCP.
Asigura independenta si autoritatea persoanelor carora le-au fost delegate responsabilitatile privind asigurarea si controlul managementului sigurantei alimentului fata de activitatile supuse verificarilor si controlului.

Realizari:

Implementarea si certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008
Implementarea si certificarea Sistemului de Siguranta a Alimentului conform ISO 22000: 2005

01.03.1999 - 10.06.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

Organizeaza si exercita activitatea de control financiar in baza programelor aprobate de catre Director General, in vederea pastrarii si dezvoltarii patrimoniului organizatiei, prin aplicarea unui regim de economie in folosirea resurselor materiale si banesti.
Efectueaza controale ce au ca scop stabilirea regularitatii, economicitatii si eficientei activitatii zonelor verificate, sesizeaza eventualele deficiente in efectuarea unor operatiuni sau in realizarea unor activitati in mod ineficient, ineficace sau neeconomic, si propune masuri eficiente pentru rezolvarea situatiilor constatate.
Propune obiectivele de control, coordoneaza activitatea de control operativ, si desfasoara efectiv activitati de control.
Efectueaza controlul in totalitate sau prin sondaj, in raport cu volumul, valoarea si natura bunurilor, a riscului de sustragere, conditiile de pastrare si gestionare, precum si de frecventa abaterilor anterioare, iar in cazul constatarii de prejudicii propune masuri de recuperare a acestora si de stabilire a raspunderii persoanelor vinovate.
Verifica existenta, integritatea, pastrarea si paza bunurilor si valorilor de orice fel si detinute cu orice titlu.
Verifica corecta utilizare a valorilor materiale de orice fel, declasarea si casarea de bunuri.
Verifica modul de efectuare, in numerar sau prin cont, a incasarilor si platilor, in lei si valuta, de orice natura, inclusiv a salariilor si a retinerilor din acestea si a altor obligatii fata de salariati.
Sisteaza cheltuielile neeconomicoase, inoportune si ilegale.
Intocmeste note de constatare in care consemneaza abaterile constatate, consecintele economice, financiare, patrimoniale si persoanele vinovate, precum si masurile luate in timpul controlului.
Raporteaza periodic asupra constatarilor, concluziilor si recomandarilor rezultate din activitatile sale de control, iar in cazul identificarii unor iregularitati sau posibile prejudicii, informeaza imediat Directorului General.

Realizari:

Optimizarea sistemului de verificare plati prin numerar si prin sistemul bancar

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: Contabilitatea Agentilor Economici si a Institutiilor Publice la Facultatea de Stiinte Economice din Bucuresti.
2000 - 2005 Facultate: Mangament Financiar Contabil la Facultatea de Stiinte Economice din Bucuresti.

Premii

Auditor Sisteme de Managementul Calitatii conform ISO 9001:2008-TUV NORD AUSTRIA
Specialist Sisteme de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008-TUV RHEILAND
Specialist Sistem de Siguranta a Alimentului conform ISO 22000- TUV RHEILAND
Manager de proiect
Controlling



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close