Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.05.2001

obiectiv

 

Dezvoltare, inovare, negociere si performanta

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Masina de servici, tichete, beneficii oferite in cadrul organizatiei.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Functii publice, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Constanta, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - 31.08.2019

Departament: management

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor de management si de negociere financiara, programare si urmarire cash flow, de contabilitate si resurse umane in scopul obtinerii celor mai bune rezultate.

01.08.2018 - 28.02.2019

Departament: it software

Titlu Job: consultant it business

Responsabilitati:

Consultanta si suport informatic pentru departamentele financiar contabile.

01.02.2011 - 31.07.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii financiar contabile si mai ales a trezoreriei(operatiuni cu numerar, depozite si schimburi valutare); mentinerea legaturilor cu reprezentatii statului (impozite si taxe locale) verificarea corectitudinii si legalitatii; dosare de credit, scrisori de garantie, supervizarea activitatilor de inregistrarea a veniturilor si a cheltuielilor;supervizarea cosumurilor de combustibil; coordonarea activitatilor de audit financiar extern.
Masina de servici, bonuri de masa, 5 zile in plus la concediu.

01.02.2009 - 28.02.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu financiar contabilitate

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii financiar contabile si mai ales a trezoreriei(operatiuni cu numerar, depozite si schimburi valutare); mentinerea legaturilor cu reprezentatii statului (impozite si taxe locale) verificarea corectitudinii si legalitatii; dosare de credit, scrisori de garantie, supervizarea activitatilor de inregistrarea a veniturilor si a cheltuielilor;supervizarea cosumurilor de combustibil; coordonarea activitatilor de audit financiar extern.
Masina de servici, bonuri de masa, 3 zile in plus la concediu, concediu platit.

01.07.2006 - 31.01.2009

Departament: management

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Organizarea activitatatii financiar-contabila a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigurarea si gestionarea in mod eficient a intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
-organizarea si coordonarea contabilitatii financiare si de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
-intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
- controlul asupra operatiilor patrimoniale;
- controlul respectarii disciplinei de casa;
- asigurea si raspunderea asupra indeplinirii la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-responsabila cu elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
-reprezintarea societatii in cazurile incredintate prin delegare;
-responsabilitatea asupra eficientei si calitatii lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
-responsabilitatea asupra indeplinirii si altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila.
1. Cresterea cifrei de afaceri in 6 luni de 5 ori.
2. Renegocierea si obtinerea unor credite in conditii de dobanda minime pe piata (cu ajutorul meu au scazut cheltuielile cu dobanda la 50% din nivelul la care se situau la data angajarii mele).
3.Operativitatea in incasari clienti (intarzieri sub 1 saptamana).
Adrian Gearap - General Manager
Cursuri de pregatire profesionala, bonuri de masa, masina si telefon de servici, prime pentru depasirea planului.

01.05.2006 - 31.07.2006

Departament: management

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Organizarea activitatatii financiar-contabila a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigurarea si gestionarea in mod eficient a intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
-organizarea si coordonarea contabilitatii financiare si de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
-intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
- controlul asupra operatiilor patrimoniale;
-respectarea disciplinei de casa;
-asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
-reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare;
-raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
-raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
Buna coordonare a activitatii financiar-contabile a 15 salariati a avut ca rezultat cresterea cifrei de afaceri de 4 ori.
Chimisliu Bogdan - General Manager
Masina si bonuri de masa

01.06.2002 - 31.05.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: auditor intern/controlor financiar

Responsabilitati:

Intocmire si urmarire a incadrarii in bugetele de cheltuieli.
Controlul si auditul operatiunilor financiar-contabile.
Auditarea operatiunilor de inventariere.
Analiza si sinteza activitatii prin reflectarea indicilor economico-financiari.
Intocmirea si implementarea de planuri de afaceri.
Derularea operatiunilor de plati si incasari valutare.

Prin munca mea s-au responsabilizat managerii de centre de cost in privinta incadrarii in bugetele aprobate.
Am pus la punct un proiect de control intern prin care se pot minimiza riscurile asociate activitatii.
Director Control Financiar si Audit Intern, Dl Bogdan Ghita
Sef serviciu Control Financiar Intern, dna Marieta Constantin.
Cursuri de pregatire, bonuri de masa, transport gratuit, asigurare de viata si un mediu favorabil de munca.

01.11.2000 - 30.06.2002

Departament: management

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Ca economist la Serviciul Investitii m-am ocupat de desfasurarea licitatiilor, de urmarirea si raportarea indicatorilor tehnico-economici.
Bonuri de masa

01.01.1996 - 31.01.2000

Departament: it software

Titlu Job: analist programator

Responsabilitati:

Implementare sistem integrat de urgenta
Training angajati
Analiza sinteme informatice
In urma implementarii noului sistem informatic timpii de raspuns la o urgenta medicala majora a scazut de la 10min la sub 30 sec
Modernizarea si optimizarea activitatii de preluare solicitari medicale
Mat. ANETA RIPANU - Sef Statie de Calcul, Serviciul de Ambulanta Bucuresti

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Doctorat: Matematica / Analiza numerica la Universitatea Ovidius din Constanta. Tema principala: Matematica aplicata: Metode si tehnici de optimizare
2016 - 2018 Masterat: Informatica la Universitatea Ovidius din Constanta. Medie examen de disertatie 10
2015 - 2018 Facultate: Informatica la Universitatea Ovidius din Constanta. Sef de promotie, medie examen de licenta 9.70
2012 - 2014 Masterat: Economie si Afaceri Internationale la Universitatea Ovidius din Constanta. Master in Managementul Riscului in Afacerile Internationale
2003 - 2005 Masterat: Drept la Universitatea Ovidius din Constanta. Master in Drept Comercial
2000 - 2002 Masterat: Management la Universitatea Ovidius din Constanta. Master in Managementul Proiectelor de Afaceri
1996 - 2000 Facultate: Economist Licentiat, Specializarea finante si contabilitate la ASE Bucuresti din Bucuresti. Nota 10 la lucrarea de diploma

Premii

Calificari
Aug 2013: ACCA nivel F4 - auditor financiar in stagiu

Dec 2004: CAFR Auditor stagiar

Certificari
Sep 2003 - Sep 2007: Expert contabil CECCAR

Voluntariat
Jan 2001 - Dec 2002: Mare Nostrum
Fundraising Officer

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close