de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.12.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1998

obiectiv

 

Sef Departament Audit intern, Director Economic sau Financiar, Contabil sef, Financial Controller

Salariu: nespecificat

Beneficii: Telefon mobil

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

-Indrumarea, conducerea si controlarea desfasurarii activitatii financiar -contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-Urmarirea respectarii principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
- Intocmirea si depunerea lunara a declaratiilor privind taxele si impozitele datorate de catre societate catre, Bugetul de Stat, Bugetul Asigurarilor sociale si fondurilor speciale, respectiv declaratiile D100, D101, D112, D205, D300, D390, D394, raportarea catre statistica;
-Obtinerea certificatelor de la ANAF;
- Verificarea statelor de plata;
- verificarea jurnalelor de TVA si a corectitudinii soldurilor din balanta;
- Intocmirea Bilantului anual si a raportarii semestriale;
- Tin legatura cu auditorul intern si cu auditorul financiar;
- Raspund de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar;
- Urmarirea activitatii de inventariere anuala a patrimoniului in conformitate cu legislatia in vigoare, verificarea documentelor care se intocmesc;
- Organizez si coordonez contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, contabilitatea veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale conform legislatiei in vigoare;

01.02.2016 - 30.11.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

-Conducerea departamentului financiar -contabil, verificarea lunara a inregistrarilor efectuate in contabilitate in conformitate cu legislatia in vigoare;
-Intocmirea declaratiilor lunare si anuale catre organele fiscale, statistica si BNR;
-intocmirea Bilantului anual si a raportarilor semestriale;
-raspundere asupra tuturor aspectelor legate de contabilitate, taxe si legislatie financiara;
-verificari ale jurnalelor si intocmirea deconturilor de TVA, precum si a declaratiilor 390 si 394;
-Calcularea si inregistrarea trimestriala a impozitul pe profit, atat in declaratiile 100 si 101 cat si in Registrul fiscal
-obtinerea certificatelor de la ANAF;
-verificarea statelor de plata;
- intocmirea proceselor verbale de compensari atunci cand sunt mai mult de 2 beneficiari;
- stabilirea documentelor primare care trebuiesc intocmite, de catre cine si circuitul lor in societate;
-pregatirea informatiilor necesare pentru actionar in vederea luarii deciziilor manageriale in raport cu clientii, furnizorii, bancile sau alte entitati juridice in conformitate cu legislatia financiara in vigoare;
-coordonarea unui colectiv format din 7 oameni;
- raspundere pentru crearea si implementarea politicilor si procedurilor interne financiar-contabile.
- intocmirea de decizii legate de activitatea financiar-contabila.
-urmarea realizarea inventarierii anuale;
- aducerea de imbunatatiri in contractele incheiate cu clientii si cu furnizorii;
-organizarea si conducerea controlul financiar preventiv;
-organizarea arhivei departamentului financiar -contabil;
-imbunatatirea diverselor rapoarte obtinute din programul WinMentor

01.04.2011 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

-Conducerea departamentului financiar -contabil, verificarea lunara a inregistrarilor efectuate in contabilitate;
-Intocmirea declaratiilor lunare catre organele fiscale;
-Intocmirea Bugetului de venituri si cheltuieli si urmarirea lunara a realizarii acestuia, analiza pe buget;
-Intocmirea de proceduri si politici contabile;
-Intocmirea si urmarirea cash-flow-lui lunar;
-Intocmirea bilantului anual;
-Urmarirea debitelor clienti si a datoriilor catre furnizori;
-Intocmirea deciziei de inventariere anuala, a modului cum se desfasoara inventarierea si a Procesului verbal final;
-Raportare lunara catre grup referitor la activitatea desfasurata de societate, respectiv cheltuielile indirecte si directe pe centre de cost, calcul indicatori rentabilitate;
-Intocmirea diverselor situatii catre auditorii externi;
-Efectuarea platilor catre furnizori, si bugete;
-verificarea jurnalelor si intocmirea decontului de TVA;
-obtinerea certificatelor de la ANAF;
-verificarea statelor de plata;
-intocmirea si pregatirea dosarelor pentru participarea la licitatii;
-efectuarea de compensari in circuite cu implicarea mai multor beneficiari.
-intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli.
-intocmirea cash-flow-ului previzionat pe mai multi ani.

01.01.2007 - 31.05.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern cu atributii de sef de departament

Responsabilitati:

-Infiintarea si conducerea Departamentului de Audit intern in cadrul companiei
-Intocmirea si actualizarea Cartei de audit, a Manualul de audit intern si a Planului anual de audit intern.
-Coordonarea misiuni de audit intern,
-Intocmirea Ordinul de misiune, a Notificarilor, a Tabelului riscurilor si FIAP-urilor.
-Primirea de la subordonati a FIAP-urilor si la finalul misiunilor intocmirea Rapoartelor de audit care contineau recomandari
-Urmarirea aplicari recomandarilor cuprinse in Rapoartele de audit aprobate.
-Efectuarea de misiuni de audit intern la Departamentul Economic (Financiar si Contabilitate), Departamente Operationale (inclusiv Centre de procesare), Resurse Umane, Departamentul Clienti(inclusiv Serviciul de facturare), Departamentul Achizitii (inclusiv Magazii), Departament Protectia Muncii;
-Recomandarilor facute am crescut gradul de control asupra fluxurilor existente in cadrul societatii si asupra activitatii desfasurate de fiecare departament in parte;
-Intocmirea de proceduri si oferirea suportului pentru intocmirea de proceduri atat operationale cat si financiar -contabile;
-Oferirea suportului pentru introcmirea de Decizii si pentru realizarea inventarierii atat a bunurilor existente in bilant cat si a existentului de numerar din Centrele de Procesare
-Urmare a recomandarilor facute s-a creat Departament de SSM si PSI, am facut recomandari si pe linie de valorificare a deseurilor, am facut diverse recomandari directiei operationale, in acest fel am abordat si alte domeni nu numai pe linie financiar -contabila. Am facut recomandari de imbunatatire a rapoartelor obtinute din programele informatice.

01.09.2002 - 30.04.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor financiar (part time 09.2002 -05.2010; full time 07.2010 -04.2011)

Responsabilitati:

Desfasurarea de misiuni de Audit Financiar si Audit intern, la diverse societati, constand in: culegerea de date, prelucrare, verificare, reconciliere, propuneri pentru ajustrarea eventualelor abateri de la legislatie sau standarde, intocmirea foilor de lucru a Listelor de conciliere a Rapoartelor de Audit financiar, Audit intern sau Audit cu scop special (in functie de tipul contractului de audit).
- in portofoliu existau societati din domeniul prestarilor de servicii, productiei din industria grea si din agricultura
In cadrul misiunilor de audit intern am facut recomandari clientilor pentru intarirea sistemului de control intern

01.04.1998 - 31.12.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist cu atributii de contabil sef -lot constructii montaj

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii a 4 persoane cu ajutorul carora s-a tinut toata evidenta contabila, inclusiv balanta si raportarea la centrala.
- Evidenta lucrarilor de constructii -montaj pe cele doua faze: previzionat si realizat si incadrarea cheltuielilor efective in devizele de oferta.
- Evidenta sumelor datorate la plata si plata taxelor catre Inspectoratul de stat in constructii.
- Intocmirea statelor de salarii si a notelor contabile aferente salariilor, retinerilor din salarii si viramentelor la bugetul statului si bugetele asigurarilor sociale. Statele pentru salariatii direct productivi erau intocmite in acord global.
- Evidenta consumurilor de materiale pe fiecare lucrare.
- Evidenta cheltuielilor cu utilajele si cheltuielile cu transportul pe fiecare lucrare (amortizare, reparatii, combustibil consumat, salariile personalului care le manevrau)
- Contabilitatea de gestiune a Lotului de constructii montaj.
- Supervizarea lucrarilor efectuate de subordonati.

-In perioada 1998 -2006 am pus bazele si an coordonat contabilitatea unui lot de constructii-montaj, activitate diferita de celelalte activitati ale societatii, constand in efectuarea de lucrari mari de inlocuiri conducte si bransamente.
-Pentru imbunatatirea evidentelor am creat in aceasta perioada impreuna cu personalul deparamentului de IT, 2 programe: unul de evidenta a lucrarilor de constructii montaj si unul pentru calcul salarii in acord global.
-In a doua jumatate a anului 2006 am facut parte din echipa care a testat programul integrat SAP pe parte de lucrari de investitii. Implicarea mea in acest proiect m-a facut sa vin cu un set de inregistrari contabile adaptate atat din punct de vedere fiscal cat si dpdv al IAS -urilor pentru investitiile preluate cu titlu gratuit de la clienti.

01.09.1986 - 31.03.1998

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Economist in cadrul serviciului Financiar -Contabilitate, experienta in Contabilitatea financiara, respectiv stocuri, salarii (intocmire state de plata si declaratii la Bugetul statului), mijloace fixe, furnizori, clienti, lucrari de investitii in curs, casa, banca, intocmire balanta si Bilant contabil.
-Experienta in Contabilitate de gestiune.
-Declaratii la Bugetul statului.

studii

 

Facultati:

1988 - 1993 Facultate / Colegiu: Finante Banci si Contabilitate la Academia de studii economice din Bucuresti. Sunt auditor financiar din 2007, membru CAFR

Premii

Traininguri
Feb 2015 - Feb 2015: THR -CG
Seminar de fiscalitate -contabilitate februarie 2015
Aug 2010 - Aug 2010: Curs de Auditul sistemelor informatice
Mi-a diversificat cunostintele in domeniul auditului intern si al auditului financiar
Jun 2010 - Jun 2010: Metode de extragere a esantioanelor in audit
Curs care ma ajutat sa-mi perfectionez activitatea ca auditor intern
Aug 2009 - Aug 2009: Instrumente si tehnici pentru auditorul junior
Fundamentarea cunostintelor de audit intern
Jun 2009 - Jun 2014: Proceduri analitice in auditul intern
Dezvoltarea cunostintelor de audit intern
Jun 2008 - Jun 2008: Eficienta economica si controlul de gestiune. Reorganizarea societatilor pe centre de performanta
Curs necesar pentru fundamentarea cunostintelor de analiza economica
May 2008 - May 2008: Instrumente pentru fundamentarea performantelor manageriale.Managementul si analiza costurilor
Curs necesar in fundamentarea cunostintelor de analiza economica
Sep 2007 - Jun 2014: Cursuri anuale de pregatire profesionala obligatorie
Aceste cursuri au fost sustinute de societati acreditate de CAFR iar in ultimi ani sunt sustinute de CAFR.
Dec 2003 - Dec 2003: Perfectionare in Audit public intern
Curs de instruire si perfectionare profesionala in auditul public intern organizat de
Ministerul Economiei si Comertului
Mar 2000 - Sep 2000: Standarde Contabile Internationale si Standarde Internationale de Audit
Curs organizat de Ministerul de Finante in colaborare cu The INSTITUTE OF CHARTERED ACCOUNTANTS OF SCOTLAND si PRICE WATERHOUSE COOPERS
Calificari
Nov 2014: ANALIST FINANCIAR acreditare CNFPA

Nov 2006: Auditor financiar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close