de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.03.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.07.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Fiecare job are beneficiul lui

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - 30.09.2018

Departament: imobiliare

Titlu Job: director dezvoltare

Responsabilitati:

Descrierea jobului:
Gestionare, intocmire si monitorizare a documentatiilor in vederea obtinerii avizelor si autorizatiilor de la institutiile statului.
Propune si negocieaza contractele cu antreprenorul general si/sau subcontractori/specialisti externi si urmareste derularea si finalizarea acestora in parametrii optimi.
Propune si fundamenteaza bugetele de executie pentru proiectele de dezvoltare imobiliara ale companiei.
Propune masuri de eficientizare in toate ariile functionale.
Colecteaza,organizeaza, distribuie, arhiveaza informatia si organizeaza intalniri specifice.
Livreaza, in intervale de timp stabilite proiectele de constructie, in conditii de calitate si costuri asumate.

Abilitati:
Foarte buna capacitate de organizare, planificare si control a activitatii in vederea implementarii tuturor etapelor de dezvoltare/constructie pentru realizare proiectelor imobiliare ale companiei.
Gandire analitica si orientare financiara si tehnica.
Orientare spre rezultate.
Capabil de lucru in multi-proiect, multi-task.
Abilitate de negociere si comunicare interrelationare personala.
Putere decizionala si asumarea responsabilitatii.

Competente:
Cunostinte de legislatie privin autorizarea lucrarilor de constructii si normative in domeniul constructiilor.
Cunostinte aprofundate de contractare, bugetare si urmarire.

01.04.2015 - 31.08.2016

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar

Responsabilitati:

• Verificarea functionalitatii aplicatiei la deschiderea de zi
• Verificarea platilor efectuate de clientii bancii prin intermediul aplicatiei internet banking in vederea depistarii fraudelor
• Intocmirea raportului de ACH (pentru platile efectuate pe mica valoare) si RTGS (pentru platile efectuate de mare valoare )
• Acces in aplicatia OPH pentru gestionarea platilor ,emiterea de rapoarte pe diferite judete sau in functie de banca beneficiar , extrase de cont, date despre anumite plati sau pentru anularea acestora.
• Acces in aplicatia MCH unde se stablilesc orele limita de autorizare a tranzactiilor , verificare in functie de customer sau user al potentialilor clienti in functie de cerintele acestora
• Acces in aplicatia Admin Web prin care se poate adauga, rezilia sau administra clientii existenti ai bancii

01.12.2014 - 30.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter de cont

Responsabilitati:

• Consilierea clienţilor în vederea încheierii unui contract de creditare.
• Realizarea targetului de vanzari stabilit .
• Prezentarea si promovarea produselor financiare .
Intocmire rapoartelor privind situatia vanzarilor.

01.02.2013 - 31.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

• prospectare si contactare potentiali clienti in vederea vanzarii de produse financiare
• initierea si efectuarea procedurilor aferente in scopul intocmirii dosarului de creditare
• consiliere si oferirea de suport clientilor, atat inainte cat si dupa semnarea contractelor.

01.04.2012 - 31.01.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

• promovarea produselor specifice departamentului materiale grele ,tuturor constructorilor/magazinelor de constructii de pe zona alocata.
• localizarea obiectivelor in constructie si incheierea contractelor de aprovizionare cu materiale pentru finalizare acestora

01.03.2011 - 31.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

• prezentarea produselor de creditare potentialilor clienti in vederea obtinerii unei oferte de finantare corespunzatoare criteriilor de eligibilitate

01.09.2009 - 28.02.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: agent dezvoltare si administrare retea magazine

Responsabilitati:

• Cautare de locatii noi de magazine pentru dezvoltarea retelei de puncte de vanzare cu amanuntul
• Prezentarea noilor locatii in rapoarte de vizita catre management ref.la pozitie, amplasare, dimensiuni, aria de acoperire si atractie a clientilor, chirie, costuri utilitati, termeni de inchiriere, necesar de amenajare sau de constructie noua
• Contact permanent cu arhitectii pentru intocmirea planurilor de constructie sau amenajare si obtinerea autorizatiilor de constructie
• Legatura continua cu firmele de constructii / amenajare pentru respectarea lucrarilor prevazute in devizele de lucrari si a termenelor de executare
• Executia retelei IT & C si interconectarea locatiei noi de magazine cu sediul companiei prin supervizarea lucrarilor effectuate de catre operatorul telecom
• Inregistrarea noului punct de lucru la Reg.Comertului, Admin Financiara si autoritati locale pentru obtinerea Autorizatiei de Functionare
• Predarea la cheie catre dep.vanzari retail a noii locatii functionale cu lista de inventar mijloace fixe si a obiectelor de inventar inclusiv cu stoc-ul de marfa
• Rezolvarea altor aspect administrative privind securitatea locatiei prin contract de monitorizare si interventie, asigurarea stoc de marfa si mijloace fixe din noul magazine, respectarea normelor de protectia muncii

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: Managementul afacerilor in comert la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2013 - 2016 Facultate: Managementul turistic si comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Resurse umane si protectia mediului la Colegiul Tehnic Petru Rares din Bucuresti. Atestat - tehnician chimist de laborator

Premii

Tehnician chimist de laborator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close