Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.03.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.01.2008

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt un profesionist în management operational cu o experiență diversificata în coordonarea proiectelor de comerț electronic, operațiuni de vânzare cu amănuntul, relatii cu clienții si managementul deschiderii de magazine, fiind preocupat de eficientizarea continuă a operațiunilor in vederea cresterii productivitatii si eficientei la nivel de companie.

Salariu: 5.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Petrol / Gaze, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - 31.05.2019

Departament: management

Titlu Job: director de operatiuni

Responsabilitati:

Generarea planurilor complete de acțiune pentru implementarea standardelor de producție, productivitate, calitate și servicii online pentru vânzare și prezentare, coordonând toate etapele deschiderii magazinului fizic și a site-ului online.

Câteva aspecte importante ale experienței mele în acest rol includ:

* Crearea și gestionarea structurii organizaționale, avand in vedere domeniul de muncă, calificarea și bugetul alocat.
* Monitorizarea continuă a excelenței și automatizării proceselor prin foaia de parcurs a influenței tehnologice, in vederea îmbunătățirii eficienței procedurilor si a calității serviciilor, cu impact asupra clienților finali.
* Crearea proceselor de măsurare, raportare și gestionare a livrărilor pentru îndeplinirea eficientă a obiectivelor.
* Urmărirea și raportarea valorilor funcționale cheie, pentru a reduce cheltuielile și pentru a îmbunătăți eficacitatea, reducând costurile cu 10%.
* Stabilirea și coordonarea fluxului de comunicare precum și a revizuirii planului de afaceri impreuna cu actionarii.
* Managementul operațiunilor de comerț electronic si a platformelor ERP Magneto și Megaventory.
* Setarea procedurilor de angajare și performanță, definind și coordonand strategia de gestionare a performanței, generand mecanisme de masurare și evaluare a performantei, identificand talentle de top si dezvoltand structuri de raportare pentru sine și pentru toate nivelurile din echipă.

01.12.2016 - 30.04.2018

Departament: management

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Coordonarea eficienta a operațiunilor din magazin, in stransa legatura cu conducerea superioară, pentru atingerea obiectivelor de afaceri și revizuirea activităților si a costurilor operationale. Proces ce a determinat atingerea obiectivelor din magazin și promovarea performanței angajatilor.

Rezumatul activităților mele:
* Distribuirea liderilor de echipa în poziții cheie, evaluarea și oferirea de coaching și feedback.
* Supravegherea tuturor livrărior, inventarului de intrare și a operațiunilor de stocare.
* Optimizarea timpului, in mod productiv pentru angajați prin eliminarea proceselor inutile.
* Crearea de programe de formare și dezvoltare, inclusiv cursuri de gestionare a obiecțiilor pentru clienți, pentru peste 25 de angajați, rezultand o cresterea a nivelului de satisfacție și a ratei de conversie de la 7,91% la 9,06%.

01.04.2014 - 30.11.2016

Departament: management

Titlu Job: director suport operatiuni

Responsabilitati:

Conducerea unei echipe inter-funcționale, promovând eficiența operațională, managementul performanței și implicarea. Menținerea unei comunicari eficiente la nivel interdepartamental, pentru a sprijini obiectivele propuse, asigurând în același timp respectarea procedurilor standard de operare.

Principalele activitati desfasurate in aceasta perioada au fost:

* Analiza valorilor și datelor de producției pentru a determina zonele de îmbunătățit.
* Asigurarea respectarii tuturor cerințelor legale, proceduri de siguranță, sănătate si reglementăride securitate.
* Stabilirea unei bune comunicari între toate departamentele pentru un flux lin de muncă.
* Oferirea de cursuri de instruire intuitive,ce au dus la o creștere cu 35% a vânzărilor.
* Creșterea gradului de performanta de la 3 la 5, prin alocarea eficientă a angajaților.
* Introducerea de inițiative concentrate pe clienti, îmbunătățind nivelul de satisfacțiile și stimulând veniturile.
* Implementarea noilor standarde de lucru ISO 9001, optimizarea timpului alocat și creșterea comenzilor cu 25 de unități.

01.01.2013 - 28.02.2014

Departament: management

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Coordonarea operațiunilor de vânzăre, recrutare și retentie, gestionarea stocurilor și planificarea financiară, pregătirea orarului și coordonarea sarcinilor zilnice, promovand un mediu energetic puternic, orientat către client.

Pe scurt principalele activități au fost:

* Dezvoltarea și facilitarea unor programe de pregătire bazate pe cunoasterea prosuselor și a tehnicilor de satisfacție a clienților, punând în aplicare un cursuri de formare pentru 30 de lideri, rezultand o crestere a traficul in magazin cu 15% și a vânzărilor cu 5%.
* Promovarea unei abordări proactive pentru prevenirea pierderilor, monitorizarea inventarului și aplicarea politicilor de creșterea a profitabilității, si reducerea pierderilor de stocurilor de la .32% la .10% prin sistemele de urmărire a vânzărilor de articolelor cu valoare mare.
* Creșterea vânzărilor cu 10%, folosind tehnicile strategice de organizare a produselor pentru îmbunătățirea prezentării.
* Planificarea strategica a orarului, economisind ore de lucru si asigurand o creștere pozitivă a vânzărilor pana la 30%.

01.03.2010 - 30.09.2012

Departament: management

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Monitorizarea performanței personalului în raport cu obiectivele de vânzare, îndrumarea și oferirea feedback-ului pentru a permite angajatilor să atingă sau să depășească așteptările și să mențină o relatie continua cu clienții conducand la o creștere a profitabilitatii.

Cele mai relevante atribuții au fost:
* Lansarea inițiativelor strategice, oferind o instruire constantă pentru a creste rentabilitatea magazinului si a ratei de conversiei de la 1,33 la 1,9 și a performanței cu 35%.
* Coordonarea fluxului de mărfuri și crearea unor prezentari atrăgătoare in vederea cresterii nivelul incasarilor și a pentru a conduce la atingerea obiectivelor propuse.
* Modelarea structurii organizatorice prin simplificarea procedurilor si a amplificarii rolului comunicarii continue, rezultand o crestere a vanzarilor cu 25%.
* Creșterea traficului cu 7%, utilizand abilități de comunicare eficiente in relatia cu clientii.

01.03.2003 - 28.02.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: director de achizitii

Responsabilitati:

Stabilirea procedurilor de operare standard pentru achiziții, monitorizand eficacitatea și îmbunătățind procesele de achizitie in mod constant. Mentinerea unei legături între părțile interne și externe în ceea ce privește elaborarea contractelor și negocierea termenilor și condițiilor, asigurând alinierea la misiunea companiei.

Principalele activități desfășurate:
* Menținerea strategiei de achiziție pentru toate serviciile și nevoile companiei, prin relații eficiente cu furnizorii, gestionand ofertele comerciale si contractuale in mod eficient.
* Inițierea și negocierea contractelor cu furnizorii, determinand capacitatea fiecărui furnizor de a oferii produse la timp și în cadrul obiectivelor stabilite de cost, calitate,termen de livrare si garantie.
* Urmărirea și raportarea valorilor funcționale cheie, pentru a reduce cheltuielile și pentru a îmbunătăți eficacitatea, reducând costurile cu 15%.
* Gestionarea optimizarii costurilor si analiza cotațiilor bazată pe o abordare de defalcare, etc.
* Stabilirea și coordonarea comunicarii precum și a revizuirii costurilor impreuna cu actionariatul firmei. Evaluarea periodica a stocurilor și compararea cu nivelul valoric al pieței. Recomandarea ajustarii planului de achiziții catre managementul de vârf si actionariat, pentru a sprijini obiectivele de afaceri.
* Efectuarea gestionarii riscurilor pentru contracte și intocmirea acordurilor de furnizare, asigurand controale juridice și financiare ale contractelor de achiziție în cooperare cu departamentele specifice ale companiei.
* Supravegherea tuturor livrărilor, inventarului de intrare și a operațiunilor de stocare.
* Menținerea înregistrărilor cu furnizorilor aprobați și evaluarea periodica a performanței furnizorilor in raport cu cerințele de conformitate, tendințe si anomalii identificate, etc.
* Optimizarea timpului in mod productiv pentru angajați, si eliminarea proceselor inutile.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Tranzactii Internationale la Facultatea de Relatii Economice Internationale din Bucuresti, Romania..

Premii

Traininguri
Apr 2018 - Mar 2019: ERP / Magento, Megaventory & e-Mag Marketplace.
e-Commerce.
Sep 2010 - Sep 2012: MS Office, POS & SIM Oracle, Navision.
IT Skills.
Calificari
Mar 2016: IELTS

Hobby-uri
- Inotul;, - Cititul;, - Calatoriile;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close