Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1990

obiectiv

 

Obiectivul meu este dezvoltarea profesională într-un mediu ce oferă şi cere profesionalism, stabilitate financiară şi oportunităţi de avansare.Intenţia mea este cea de promovare a unei bune imagini a companiei pe care o reprezint,creşterea vânzărilor dacă este cazul si îmbunătăţirea relaţiilor cu posibilii clienţi.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director de magazin

Responsabilitati:

Motivarea echipei in subordine
Promovarea brandului Pandora si a articolelor specifice ( talismane, bratari, inele, clipsuri etc.). Promovarea ideii ,,Alege si combina,, pentru ca fiecare client sa isi creeze propria ,,poveste,, prin intermediul bijuteriilor.
Customer service, asistenta activa si consiliere clienti pentru alegerea bijuteriilor potrivite
Administrarea afacerii in sine: vanzare, contabilitate primara, efectuarea comenzilor de marfa conform prospectarii lunare a situatiei produselor vandute.
Visual merchandising aferent acestui domeniu.
Recrutare si training pentru angajatii noi.
Suport managerial pentru deschiderea unui nou magazin Pandora in Brasov-Coresi.


01.05.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director de magazin - store manager

Responsabilitati:

RESPONSABILITĂŢI:
- realizarea programului de lucru al celor 12 angajati pe care ii am in subordine, realizarea pontajului, a programului de ore suplimentare, a contabilitatii primare.
- initierea interviurilor pentru recrutarea noilor angajati
- colaborarea cu firme specializate de inventar din Ungaria si Polonia, organizarea inventarelor in sine, optimizarea actunilor privind rapiditatea numararii articolelor ( la un stoc de 30.000 de bucati ) .
- consilierea clientilor si organizarea intregii activitati comerciale in magazin ( standarde de visual merchandising, evidentierea promotiilor active, atragerea clientilor noi )
- raportarea tuturor activitatilor din magazin ( trafic clienti, store master - vanzarile reale comparate cu targetul zilnic si lunar )
- receptia de marfa, raportarea diferentelor din coletele receptionate.
- indeplinirea sarcinilor stabilite intre magazine - transferuri catre depozitul central din Polonia, inter-magazine, depozitul central din Bucuresti.
- realizarea unui daily-plan in care fiecare angajat are sarcini precis delimitate pentru a asigura eficienta si buna functionare a magazinului.
- contabilitate primara ( raport Z, POS settlement ) , completarea registrului de casa ( Ex-cel), completarea monetarului( Ex-cel ) ( RESERVED este firma ,,mama,, a intregului lant de magazine LPP - Mohito, Sin-Say, Cropp . Aceste 3 magazine ne predau incasarile saptamanal iar eu fac demersurile pentru predarea banilor).
- responsabilizarea intregii echipe in vederea atingerii sarcinilor, motivarea angajatilor si promovarea acestora in cadrul companiei.
- mentinerea unei imagini impecabile a brand-ului RESERVED, aranjarea fizica a marfii pentru un aspect elegant pe rafturi.
- comunicarea directa cu directorul zonal de vanzari ( Polonia ) , stabilirea cu acesta a aspectelor ce trebuie imbunatatite de la o luna la alta.
- realizarea tuturor demersurilor privind programul, pontajul, receptia de marfa, transferuri, modificari de preturi se fac pe baza fisierelor Excel ( cunoastere avansata)
- indeplinirea prompta a deadline-urilor - schimbari masive de preturi, delimitarea zonelor de SALE- REGULAR, raportare probleme in magazin etc
ACTIVITĂŢI:coordonarea echipei formate din 12 persoane şi a întregii activităţi comerciale din magazin.

01.12.2013 - 01.05.2014

Departament: sport / wellness

Titlu Job: department manager - Şef raioane - fitness dame & fitness juniori

Responsabilitati:

Sunt responsabilă în mod direct de gestiunea departamentelor ca şi cum ar fi propria mea afacere.Răspund de activitatea comercială a raioanelor, de recrutarea şi formarea propriei echipe.Elaborez şi coordonez proiectul comercial al afacerii ,,Decathlon,. Sunt responsabilă de organizarea alături de echipa mea a diferitelor activităţi sportive şi/sau evenimente în cadrul magazinului, dedicate clienţilor.

ACTIVITĂŢI : Organizarea într-un mod cât mai corect şi precis al liniarului departamentelor de care mă ocup ( D.A.O) , visual merchandising.Transformarea activităţii de cumpărare într-un moment plăcut şi convivial, 100 % în serviciul clienţilor noştri.Menţinerea dinamismului activităţii comerciale proprii şi a echipei mele prin intermediul vânzărilor personalizate a produselor şi serviciilor oferite de instituţie.Procesarea şi aranjarea rapidă în raioane de produse cotidiene şi retururile de produse începând cu produsele prioritare.Garantarea unui facing permanent ireproşabil pe fiecare teritoriu de decizie.Stăpânirea procedurilor de încasare cu garanţia că 100% încasări = 100% finanţări.Controlul amănunţit şi detaliat al produselor (protecţie, antifurt, etichetare, împerechere).Transmiterea propriilor propuneri de îmbunătăţire a serviciilor către departamentul de HR sau Responsabililor de Formare regiune/ţară.Comunicare inter-magazine a deciziilor proprii ,,tips & tricks,, pe care le-am descoperit şi verificat. Fidelizarea clienţilor prin crearea unor carduri de fidelitate care asigură garanţia permanentă a produselor, precum şi prezentarea periodică prin intermediul e-mail-ului clientului a ofertelor şi discounturilor Decathlon.

Am crescut cifra de afaceri pe departamentele de care am fost responsabilă, am îmbunătăţit liniarul acestor două raioane.Am organizat evenimente sportive pentru atragerea de noi potenţiali clienţi ( Eveniment Zumba - Fitness în data de 27.04.2014)
Salariu fix + comision din vanzari & target pe departament.


01.01.2013 - 01.12.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: director magazin - responsabil calitate produse alimentare

Responsabilitati:

Am deţinut funcţia de responsabil calitate produse/responsabil de magazin în sensul în care supervizam aprovizionarea magazinului cu produse, controlam întreg mediul contabil şi de gestiune al magazinului. Am fost responsabilă în mod direct cu promovarea şi vânzarea produselor la un nivel avansat deoarece produsele sunt de calitate superioară, belgiană.

ACTIVITĂŢI:
Optimizarea stocurilor, coordonarea echipei în subordine, monitorizarea procesului de vânzare şi atingerea obiectivelor, asigurarea gestiunii zilnice, controlul calităţii produselor conform standardelor de calitate.Pregătirea, derularea şi evaluarea inventarelor, întocmirea actelor zilnice, lucrul cu casa de marcat şi P.O.S. Comenzi de marfă,recepţie marfă,închiderea casei la sfârşitul zilei,coordonarea activităţilor din magazin precum şi întreaga echipă aferentă acestuia (2 persoane). verificare Registru casă zilnic, depunere numerar la bancă , întocmire acte ce ţin de contabilitatea primară a unui magazin, participarea la inventarele periodice.Urmărire retur marfă. Gestionarea reclamaţiilor clienţilor şi rezolvarea acestora.
Am reusit să cresc cifra de afaceri a companiei încă de când aceasta a luat fiinţă şi să conving clientela de calitatea serviciilor oferite de această firmă.
Paula Moraru - manager general Vespira Plus SRL - 0747577818
Salariu fix + comision din vânzări + plata orelor suplimentare.



01.01.2012 - 01.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin - gestionar contabil

Responsabilitati:

Am fost responsabilă cu buna funcţionare a magazinului,cu gestiunea produselor, reglarea stocurilor, întocmirea actelor zilnice şi lunare ale magazinului, am ocupat de asemenea funcţia de casier, merchandiser şi nu în ultimul rând postul de CONSILIERĂ DE FRUMUSEŢE (sales assistant), promovând la un nivel înalt şi detaliat produsele ecologice/vegetale cosmetice.

ACTIVITĂŢI:
Comenzi de marfă,recepţie marfă,închiderea caselor la sfârşitul zilei,organizarea şi coordonarea activităţilor din magazin precum şi întreaga echipă aferentă acestuia (5 persoane), asigurarea prezenţei la vânzare a tuturor sortimentelor de produse la rafturi, recepţie, verificare a mărfurilor primite şi introducerea avizului de expediţie într-un program de gestiune, verificare Registru Casă zilnic, depunere numerar la bancă , întocmire acte ce ţin de contabilitatea primară a unui magazin, participarea la inventarele periodice, comenzi de marfă, urmărire retur marfă, emiterea de bonuri fiscale fiecărui client, lucrul cu P.O.S,urmărirea şi gestionarea reclamaţiilor clienţilor şi rezolvarea acestora, mediere conficte între angajaţi, asigurarea şi respectarea normelor de protecţia muncii şi P.S.I. Asigurarea unui merchandising optim conform standardelor companiei.Actualizare oferte , etichete preţ, modificări preţ .Monitorizarea concurenţei,rapoarte concurenţă.
Am crescut cifra de afaceri a companiei prin promovarea temeinică şi eficientă a produselor cosmetice şi am îmbunătăţit relaţia cu clienţii reuşind să îi fidelizez prin expunerea calităţii de care dau dovadă aceste produse.
Cosmina Manu - responsabil departament Resurse Umane - SC Cosmetiques de France SRL - Yves Rocher

Nicoleta Soare - manager zonal - SC Cosmetiques de France SRL - Yves Rocher
Salariu fix + bonuri de masă + comision Target vânzări + gratuitate la anumite game de produse + plata orelor suplimentare.







01.11.2011 - 31.12.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior - economist - junior account manager

Responsabilitati:

Preluarea facuturilor restaurantului, verificarea corectitudinii acestora şi introducerea lor într-un program informatic astfel ca ,,intrarea,, mărfurilor alimentare şi nealimentare în baza de date a restaurantului să se desfăşoare conform reţetarului.Efectuarea tuturor înregistrărilor contabile primare, curente ale restaurantuluiDe asemenea m-am ocupat şi de publicitatea virtuală a acestui local (Facebook şi www.monjardinrestaurant.ro/ )
Am efectuat în mod corect şi la timp sarcinile care mi-au fost atribuite contribuind astfel la buna funcţionare financiară a acestui restaurant.
Arminius Provian - managerul restaurantului Mon Jardin : tel: 0722683837
salariu fix

01.05.2010 - 01.01.2012

Departament: publicitate

Titlu Job: assistant manager - pr - expert relatii cu clientii

Responsabilitati:

Am ocupat postul de PR în cadrul companiei ,, Special Wedding Day Ploieşti,, , companie care se ocupă cu organizarea de evenimente (nunţi,botezuri etc) începând din luna iunie 2011 şi până în mai 2012.Am reprezentat Universitatea Petrol-Gaze din Ploieşti în cadrul TÂRGULUI TEHNIC ,,TIB 2011,, Romexpo(Bucuresti-octombrie 2011).

ACTIVITĂŢI:
Organizarea agendei managerului, planificarea deplasărilor interne. Organizarea sedineţelor sau a altor tipuri de întâlniri oficiale ale managerului. Secretariat (înregistrare facturi, corespondenţă, redirecţionare e-mail-uri/telefoane, fax-uri, aprovizionarea cu consumabile).Relaţia cu clienţii trebuie păstrată prin întâlniri periodice cu aceştia şi prezentarea ,,pachetelor,, oferite de agenţia noastră de evenimente.Menţinerea continuă a relaţiei cu departamentul de contabilitate, trimiterea şi citirea de e-mail-uri, contabilitate primară, diverse funcţii administrative, promovarea ofertei firmei prin intermediul internetului sau telefonului, prezentarea ofertei în mod direct clienţilor interesaţi, încheierea de contracte.

Am luat parte la diverse campanii de promovare a agenţiei la importante evenimente de publicitate din domeniu (Târgul de Nunţi - Romexpo 2010)
Cresterea vanzarilor in cadrul agentiei si largirea portofoliului de clienti.

01.11.2008 - 01.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter - hostess - sampling promoter

Responsabilitati:

Am participat la diferite evenimente de promovare în hypermarketuri/supermarketuri precum Carrefour, Metro, Real, Interex a diferite branduri arhi cunoscute precum: L'Oreal, Dove, Palmolive, Caroli, Campofrio, Joe, brandul propriu Carrefour ( Carrefour Discount), brandul propriu Metro.Am participat de asemenea la o campanie Metro în care monitorizam cu ajutorul unor dispozitive de scanare ,, drumul clienţilor,, în incinta supermarketului şi vizarea celor mai cumpărate produse ( produse proaspete, produse de origine animală, brânzeturi etc). Scopul acestei campanii era să promovăm pe cât posibil de eficient produsele care au întâietate pentru clienţi şi oferirea de discounturi reale pentru cumpărătorii fideli.
Am promovat la un nivel avansat si detaliat brandurile si campaniile pentru a viza si atinge in mod direct cresterea vanzarilor, fidelizarea clientilor sau atragerea potentialilor clienti.
venit fix + comision + produse gratuite .

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Economie - Administrarea Afacerilor - Merceologie şi Managementul Calităţii la Universitatea Petrol - Gaze din Ploiesti. Licenţa obtinuta - medie 9,60
2005 - 2009 Liceu: Matematica Informatica - Profil Intensiv Engleza la Colegiul National Nichita Stanescu din Ploiesti.

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2015: Am obtinut distinctia reprezentand ,,Cel mai tanar manager din compania LPP pe tara,, , obtinand de asemenea rezultate considerabile la vanzarea pe cantitati in magazinul pe care il conduc.

Traininguri
Nov 2014 - Dec 2014: Management training - Store Manager position
Am organizat timp de doua saptamani un training pentru manager, assistant manager si pentru cei doi Visual merchandiseri RESERVED Cluj Napoca.Acestia au invatat cum sa implementeze procedurile LPP Romania Fashion astfel incat profitul pe magazin sa ia amploare inca de la deschiderea magazinului.De asemenea, le-am furnizat absolut toate informatiile privind retail management-ul necesar astfel incat personalul lor din subordine sa execute totul corect de la deschiderea propriu zisa a magazinului pana la vanzarea efectiva in magazin.
Proiecte
Apr 2014: Primul eveniment fitness din cadrul Decathlon Ploiesti



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close