 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 11.02.1973 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.07.2005
|
|
obiectiv | |
|
Urmaresc sa imi utilizez abilitatile si competentele pentru a realiza sarcinile care imi vor fi trasate, aspir la o pozitie de responsabilitate, care ar putea sa implice relatii cu clientii, comunicare in scris si verbala, traininguri, negocierea conflictelor, utilizarea calculatorului şi a aparaturii de birou.
Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: 12.02.2014 | experienta profesionala | |
|
01.01.2014 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: director de marketing și comunicare Responsabilitati: Negocieri sponsorizări, colaborări în sistem barter, implicarea în diferite evenimente organizate în cadrul proiectului Serile Clujul Cultural, Concertul Rock Cristi Minculescu & Nuțu Olteanu Supergrup, comunicate de presă, negocieri parteneriate media |
|
01.11.2013 - 31.12.2013 Departament: relatii publice Titlu Job: director de comunicare / relații publice Responsabilitati: Organizarea de dezbateri pe teme de interes pentru comunitate, în cadrul proiectului Clujul Elitelor și Valorilor,
Selectarea temei, a invitaților, discuțiile preliminare cu aceștia, conceperea invitațiilor și afișelor pentru eveniment, promovarea evenimentului, comunicatele de presă Realizari: Dezbatere cu jurnaliștii reprezentativi din media clujeană, pe tema: Supraviețuire, Manipulare si Deontologie în Presă
Dezbatere cu personalităti marcante din sfera cercetării (medicină, chimie, psihologie, oncologie), pe tema Cercetare, Inovare și Finanțare în Sănătate
Dezbatere cu parlamentarii clujeni - Influența politicienilor clujeni asupra României, organizată împreună cu Consiliul Civic Local
Vernisaj Expoziție de Pictură „Myopia”, Gabriel Marian
Seară de poezie / Lansare de carte, Adrian Suciu & Direcția 9 |
|
01.08.2013 - prezent Departament: relatii publice Titlu Job: pr senior officer Responsabilitati: PR, Logistică Realizari: Am organizat Expoziția de Mașini de Epocă din cadrul Festivalului Interbelic si
o altă expoziție în cadrul Zilelor Centrului Istoric, în colaborare cu Primăria Cluj-Napoca |
|
16.06.2012 - 16.12.2012 Departament: asigurari Titlu Job: inspector de asigurari cu sarcini proprii Responsabilitati: Responsabilitatile mele erau in principal sa contactez potentiali clienti si sa le prezint oferte in vederea incheierii unei polite de asigurare, sa negociez clauzele contractuale, sa pun la dispozitia asiguratilor toate informatiile necesare luarii unei decizii informate, sa emit polita, sa incasez prima de asigurare, sa depun conform procedurilor banii incasati, sa tin evidenta asiguratilor din portofoliu. Jobul avea o componenta de munca de birou, telefoane, documentare, raportari, ofertari, cat si o componenta de munca de teren, intalniri si negocieri cu clienti si potentiali clienti. Realizari: Incasarile au crescut consistent de la o luna la alta, cunostintele mele despre asigurari si despre produsele si procedurile firmei au fost remarcate. Am participat activ la sedintele de pregatire profesionala si am instruit agentii care sustineau examenul de atestare cu CSA. |
|
01.05.2001 - 16.06.2012 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: director general Responsabilitati: Eu am reprezentat interfața firmei, legătura cu Administrația Financiară, Inspectoratul Teritorial de muncă, Casa de Asigurări, Camera de comerț, Bănci, alte instituții ale statului sau private (de exemplu companiile de telefonie).
Eram responsabilă cu procesul de recrutare si selecție a angajaților, cu trainingul in vanzări, cu protecția muncii, cu urmărirea activității agenților imobiliari, a respectării regulamentului de ordine interioară, m-am ocupat de aprovizionare, am conceput contractele de intermediere folosite, formularele de activitate, alte formulare si comunicate de PR.
De asemenea, consiliam clienții cumpărători și vanzători, si ii asistam in pregătirea dosarului de acte pentru notariat, păstram legătura cu notarul și planificam semnarea contractului, incasam comisionul aferent și emiteam factura si bonul fiscal.
In plus, țineam contabilitatea primară, redactam anunțurile ce urmau a fi publicate in presa de specialitate si, ocazional, mediam rezolvarea unor conflicte. |
|
10.01.2000 - 01.02.2001 Departament: asigurari Titlu Job: inspector asigurări de viață Responsabilitati: Responsabilitățile mele erau să gestionez portofoliul de asigurări de viată, să salvez polițele restante si să inchei contracte noi, să asigur client-service-ul, să formez o echipă de consultanți de asigurări de viață, incluzand recrutarea si selecția candidaților, trainingul, insoțirea pe teren si monitorizarea activității fiecăruia.
De asemenea, am incheiat și asigurări non-viață, de tip RCA, Casco si Carte verde. Realizari: Am conceput un sistem de recrutare si selecție a candidaților pentru postul de consultanți asigurări de viață, in scopul de a elimina subiectivismul inerent in cazul unui interviu de angajare. Am fost solicitată să prezint acest sistem la cursul de Managementul resurselor umane pentru inspectori si sistemul meu a fost adoptat de toate sucursalele firmei. |
|
10.01.1999 - 15.10.1999 Departament: asigurari Titlu Job: consultant asigurări de viață Responsabilitati: Să contactez clienți potențiali, telefonic, să stabilesc intalniri in care să le prezint date despre firmă si produsele de asigurare oferite si in același timp să ii determin să conștientizeze necesitatea unei asigurări de viață, să le propun variante de calcul bazate pe necesitățile si posibilitățile declarate si să inchei asigurarea, să incasez primele de asigurare și să obțin referințe. |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Capacitate de comunicare si relationare, calităţi de lider, abilităţi de trainer;
Atitudine proactivă;
Abilitati de planificare si organizare;
Experienţă de peste 15 ani in relaţiile cu clienţii; Premii 1999: Curs de Tehnici de vanzare la Nederlanden
Certificat de Consultant in Asigurări de viaţă
2000: Curs de Managementul Resurselor Umane pentru Inspectori
de asigurări la ARDAF (tehnici de negociere, recrutare si selectie)
2001: Atestat de Agent Imobiliar ( cursuri de Drept, Management şi Marketing)
2007: Certificat de calificare profesională - Agent Imobiliar
2009: Certificat de absolvire- Magna cum Laude a Bursei de studii European Business Communication ( Comunicare in Afaceri, Leadership si comunicare managerială, Relatii publice in afaceri, Dezvoltare personală si Dezvoltarea relatiilor interumane) |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): franceză(avansat,avansat,avansat) germană(incepator,incepator,incepator) italiană(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|