Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.02.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.08.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa devin un profesionist in ceea ce fac;

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Inginerie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ de proiect

Responsabilitati:

Coordonarea si verificarea activitatii birului administrativ din subordine;
Coordonarea si verificarea departamentului de gestiune si logistica;
Coordonarea departamentului de achizitii;
Coordonarea departamentului de contabilitate;
Intocmirea listelor de plati si urmarirea acestora;
Urmarirea stadiului financiar - cost control;
Verificarea situatiilor de lucrari ale prestatorilor de servicii;
Verificarea facturilor emise de terti;
Intocmirea rapoartelor financiare a stadiului proiectului in raport cu clasa de Venituri si Cheltuieli;
Optimizarea costurilor, fara a periclita buna desfasurare a santierului;
Negocierea tuturor contractelor de prestatii servicii, cat si de furnizare a materialelor necesare;
Coordonarea si controlul activitatii personalului din subordine;
Prioritizarea sarcinilor in functie de importanta lor;
Gestionarea parcului auto al santierului;

Proiect: "Proiectare si Executie pentru Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 2A: Ogra - Campia Turzii, Lot 2, Iernut - Chetani: km 3+600 - 21+500
Valoare proiect: 437.630.890,00 lei

01.03.2015 - 30.11.2017

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: coordonator birou tehnic

Responsabilitati:

Verificarea cantitatilor proiectului;
Intocmirea jurnalelor de santier si a Raportului Lunar de Progres;
Supervizarea lucrarilor din punct de vedere tehnic, calitatii si respectarii a termenelor de executie asumate;
Colaborarea cu Beneficiarul si proiectantul lucrarii;
Realizarea graficelor de executie saptamanale;
Verificarea detaliilor de executie si semnalarea neconcordantelor proiectului cu executia si gasirea de solutii optime cu Beneficiarul si Proiectantul lucrarii;
Intocmirea stadiului fizic de executie;
Mentinerea corespondentei contractuale cu Beneficiarul, reprezentantul Beneficiarului, cat si cu terti;
Proiect: "NSIP: 3AF35015 - Platforma de parcare pentru aeronave transport aerian" - valoare: 39.800.000,00 lei;

01.01.2012 - 31.03.2015

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer birou tehnic

Responsabilitati:

Verificarea cantitatilor aduse spre decontare de subantreprenori;
Intocmirea situatiilor de plata catre Beneficiarul lucrarilor;
Verificarea planurilor in ACAD transmise de proiectant si predare spre avizare cu Bun de Executie;
Realizarea Cartea Constructiei;
Realizarea Programului de executie al lucrarilor;
Realizarea Descrierilor de preturi si analiza acestora in Excel;
Urmarirea stadiului fizic al lucrarilor de pe santier;

Proiect: Autostrada A2, lot 6, tronson Cernavoda-Medgidia - valoare: 498.700.000,00 lei;

01.06.2011 - 31.01.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer constructor

Responsabilitati:

Supervizarea si coordonarea lucrarilor de Reabilitare, Restaurare si Consolidare a Palatului Culural „Teodor Costescu” din orasul Dr. Tr. Severin, beneficiar: Primaria si Consiliul Local Drobeta Tr. Severin;
Supervizarea si coordonarea lucrarilor de executie a Centrului Cultural Multimedia din orasul Dr. Tr. Severin, beneficiar: SC TERRA SEVERIN SRL;
Supervizarea si coordonarea lucrarilor de executie a proiectului de retea de apa si canal, statiei de epurare si a gospodariei comnunale, Centrului Social si a realbilitatii caminului cultural, din Jud. Dolj, Com. Goicea, beneficiar: Primaria si Consiliul Local Com. Goicea;
Realizarea situatiilor de lucrari / de plata lunare;
Realizarea proceselor verbale ale lucrarilor suplimentare aparute;
Realizarea pontajului pe fiecare punct de lucru;
Dispunerea personalului pe punctul de lucru;
Realizarea proceselor verbale ale lucrarilor suplimentare aparute;
Asigurarea managementului calităţii la nivel de locaţii,
Răspundere pentru calitatea activităţii personalului aflat n subordine,
Organizare a fiecarui loc de munca,
Repartizarea lucrarilor pe formatii de lucru;

01.08.2010 - 30.06.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer constructor

Responsabilitati:

Supervizarea si coordonarea executiei santurilor de colectare si drenare a apelor pluviale pe Tronsonul de Autostrada ( Cernavoda – Medgidia ) ;
Intocmirea jurnalelor de santier ale departamentelor de terasamente si Geniu Civil;
Corelarea activitatilor desfasurate pe santier la punctul de lucru cu planningul;
Coordonarea si rezolvarea diferitelor problemele aparute, cu solutii adecvate acestora;

01.12.2009 - 31.05.2010

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: coordonator zonal

Responsabilitati:

Coordonarea punctelor de lucru din orasul Drobeta Turnu Severin;
Dispunerea punctelor de lucru a subantreprenorilor;
Intocmirea situatiilor de lucrari;
Coordonarea fazelor determinante ale proiectelor;
Studierea caietelor de sarcini de pe SEAP;
Supervizarea calitatii lucrarilor;
Mentinerea relatiilor cu beneficiarul lucrarilor si totodata cu proiectantul;

01.07.2006 - 31.08.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sub inginer

Responsabilitati:

Realizarea pontajelor personalului de la punctul de lucru;
Dezbatearea planurilor si punerea in opera a acestora;
Intocmirea unui raport zilnic de activitate;

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Inginerie si management in Constructii la Universitatea "OVIDIUS" Constanta din Constanta.

Activitati extracurriculare

Cunosc programul de proiectare Nemetschek Allplan, arhitectura si armare 3d
Cunosc programul de calcul structural seismic Scia Engineer - analiza calcului structural cu element finit

Premii

Certificat de evaluator imobiliar modulul I si II;
Certificat de Inspector Securitate si Snatate in Munca - curs 80 ore;
Certificat Cursuri operare PC;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close