Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.06.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.12.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Consider ca imi pot aplica experienta de peste 15 ani in domeniul achizitiilor si vanzarilor pentru realizarea obiectivelor de performanta a companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Transport intern, international si expeditii
- Dezvoltarea portofoliului de client noi in domeniul transportului de marfuri si agabaritic (combine agricole, tractoare, excavatoare, concasoare, vole)
- Mentinerea clientilor existenti
- dezvoltarea relatiilor comerciale cu societati din tarile UE si NON UE (Rusia, Kazahstan, Ucraina) – pentru efectuarea transportului international
- organizarea de licitatii pentru subcontracori
- participarea la licitatii organizate de societati producatoare internationale pentru efectuarea transporturilor internationale
- organizarea noului punct de lucru
- monitorizarea personalului din subordine
- organizare,monitorizare, modificari fise post agenti vanzari, manageri vanzari, manageri coordonatori domenii transport
- organizarea de audit a societatii trimestriala, semestriala si anuala
- stabilirea capacitatii financiare pentru achizitia de obiecte munca: tiruri, transport agabritice, modernizare sait, marketing, autoturisme pentru manageri, telefoane etc
- stabilire , monitorizare bugete cheltuieli, achizitii trimestriale , semestriale anuale ale societatii

01.01.2016 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Să dezvolte și să pună în aplicare strategii comerciale în conformitate cu scopurile și obiectivele care au ca scop accelerarea creșterii de cercetare și analiză de piață conduită pentru a crea planuri de afaceri detaliate cu privire la oportunitățile comerciale ( extinderea , dezvoltarea afacerii , etc. )
Să înțeleagă cerințele clienților existenți pentru a asigura nevoile lor ale companiei sunt in curs de Act îndeplinite pentru a dobândi noi clienți și să gestioneze relațiile cu clienții (noi și existente )
Colaborează și coordoneaza echipe diverse (marketing , vânzări , customer service , etc. ) pentru a construi și menține parteneriate profitabile cu părțile interesate cheie Monitorizarea performanței activităților comerciale care utilizează valori cheie și pregătirea de rapoarte pentru seniori de management care ajută la stabilirea țintelor financiare și de dezvoltare a bugetului

01.12.2006 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director adjunct vanzari shop

Responsabilitati:

• Dezvoltarea și coordonarea activităților de marketing în cadrul Serviciului Vânzări Produse Nepetroliere și Servicii, realizând următoarele atribuții :
- Implementarea strategiei de afaceri pentru stații; - Controlul stocului ; - Gestionarea sistemului relevant de administrare și documentare ; - Garantarea atingerii bugetelor de categorie pentru cifre de afaceri, profituri, stocuri ; - Creșterea competitivității categoriei în lanț potrivit strategiei companiei ; - Participarea în identificarea proceselor de dezvoltare ale celor mai bune practici și idei respectând piața locală ;
- Efectuarea cu regularitate a controlului situației punctelor comerciale și obiectivelor de prestare a serviciilor în cadrul stațiilor de distribuție carburanți, a modului de respectare a cerințelor și regulilor corporative aprobate în cadrul companiei
• Monitorizarea bugetelor, măsurarea controlului costurilor și profitabilitatea în comparație cu obiectivele stabilite ;
• Propunerea soluțiilor și a proiectelor pentru dezvoltarea strategiei de promovare a planificării, pregătirii și comunicării promovării produsului pe categorii în cooperare cu departamentul de marketing, cât și analizarea rezultatelor și acțiunilor pentru rezultate viitoare îmbunătățite;
• Selectarea gamelor de produse pentru susținerea politicii de comercializare a companiei și odată convenite achiziționarea de la furnizorii potriviți, negociind pentru garantarea celor mai favorabili termeni ai contractului;
• Monitorizarea și controlul procesului de comandă pentru a asigura utilizarea eficientă a timpului costurilor și stocului ;
• Monitorizarea pozitței pe piață prin cercetarea și producerea planurilor financiare și per marja de produse;
• Informarea altor departamente cu privire la noi proiecte sau dezvoltări și solicitarea rapoartelor pentru a asigura implementarea politicii de merchandising; vizite aleatorii la stațiile de alimentare ;
• Stabilirea, monitorizarea și verificarea prețurilor și a marginilor de profit în cadrul previziunilor bugetare;
• Colaborarea cu suport vânzări în decizii legate de stabilire preț, merchandising și control stoc;
• Proiectarea și recomandarea activității promoționale și gestionarea tuturor aspectelor de administrare produse;
• Controlul și monitorizarea nivelurilor de stoc și gestionarea sistemelor relevante de administrare și documentare ;
• Organizarea și implementarea promoțiilor și alegerea termenilor relevanți de reducere de preț ;
• Propunerea și monitorizarea bugetelor, verificând controlul costurilor și profitabilitatea în comparație cu obiectivele stabilite;
• Propunerea și comunicarea planurilor promoționale aprobate și nivelurile de comandă si tratarea tuturor problemelor furnizorilor din categoria magazine;
• Managementul sortimentelor, concept și ajustarea continuă a prezentării bunurilor (aranjare, planificare, comercializare, propunere de acțiuni) ;
• Dezvoltarea și implementarea sistemelor și standardelor pentru gestionarea afacerilor inclusiv armonizarea portofoliului, amenajarea si implementarea standardelor integrale de agenție și de calitate și procedurile interne ;
• Dezvoltarea managementului sortimentelor, orientat către client și eficient economic, în cadrul limitelor standardelor și strategiilor pre-stabilite ;
• Dezvoltarea strategiei de promovare, a planificării, pregătirii și comunicării promovării produsului pe categorii în cooperare cu departamentul de Marketing, cât și analizarea rezultatelor și acțiunilor pentru rezultate viitoare îmbunătățite ;
• Dezvoltarea unui sistem pentru verificarea afacerilor de pe amplasamente;
• Dezvoltarea programelor de instructaj în zona sa de expertiză, pentru managerii de zonă și stații. Conducerea sesiunilor de instructaj pe domeniul fiecăruia cu managerii de zonă și cu instructorul (instruieste instructorul) ;
• Pregatirea și propunerea amenajării stațiilor (planograme) pentru a stimula interesul clienților și pentru a crește vânzările ;
• Analizarea vanzărilor și întocmirea rapoartelor ;
• Întocmirea planogramelor de plasare a marfurilor pe grupe în magazinele rețelei de SDC merchandising;
• Optimizarea suprafețelor comerciale, spațiilor de depozitare și obiectelor pentru prestarea serviciilor în conformitate cu tipurile de SDC ;
• Elaborarea decizilor de preț pentru produsele acceptate și care urmeaza a fi livrate ;
• Efectuarea deplasărilor în stații în vederea efectuării de controale inopinate pentru verificarea activității șefilor de stație pe magazine;
• Asistarea(după caz) în cadrul comisiilor de inventariere
• Verificarea și urmărirea proceselor verbale emise de către organele de control(ANPC, DSV) pentru sDC în vederea efectuării plăților și/sau contestarea acestora, și remedierea eventualelor neconformități.

01.01.2004 - 30.11.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sef birou

Responsabilitati:

Coordonare în vânzări la nivel național a directorilor de sucursale, directorilor zonali și șefilor agențiilor comerciale
Coordonare la nivel național al logisticii și distribuției produselor nepetroliere în rețeaua de distribuție a companiei
Urmărirea executării contractelor încheiate în cadrul departamentului și aducerea lor la cel mai înalt nivel
Negocierea și implementarea diverselor contracte semnate cu furnizorii companiei
Stabilirea necesarului de produse nepetroliere ce urmează a fi comercializate în rețeaua de distribuție
Stabilirea strategiilor de marketing în vederea cresterii volumului vânzărilor de produse nepetroliere
Întocmirea procedurilor necesare pentru buna funcționare a activității
Stabilirea produselor greu vandabile

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 MBA (Master of Business Administration): Alimentatie Publica la Biotera din Bucuresti.
1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20