de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.02.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1990

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Ocuparea unei poziţii competitive care să-mi ofere posibilitatea dezvoltării unei cariere bazată pe performanţă şi aplicarea abilităţilor acumulate până în prezent.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.02.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Am dezvoltat un plan de afaceri şi strategia de vanzari a produselor cosmetice pentru piata de retail.
Am initiat planuri de acţiune pentru a pătrunde pe noi pieţe.
Am conceput şi pus în aplicare planuri de marketing.
Am oferit un feedback în timp util conducerii în ceea ce priveşte performanţa, preţurile produselor concurente, încercând în acelaşi timp sa menţinem marja de profit maxim.

04.01.2008 - 04.01.2010

Departament: service / reparatii

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

: În această perioadă am acţionat ca un manager regional pentru firma MT & T Property Management care gestionarea unui portofoliu de cinci proprietăţi (4 centre comerciale, 1 centru de afaceri) in Ploiesti.
Principalele responsabilităţi ca manager de proprietate: menţinere şi chiar creştere valoarii investiţiilor imobiliare.
Am fost responsabil pentru urmărirea performanţelor proprietăţilor şi asigurarea că investiţiile imobiliare realizaza veniturile anticipate.
Alte sarcini atribuite:
- Programe de întreţinere proprietate
- Analiza condiţiilor de piaţă
- Managementul proiectelor de constructii si de întreţinere
- Rezolvarea sesizarilor/reclamatiilor client / chirias
- Menţinerea fluxului deinformatii si rapoarte
- Asigurarea unui grad de ocupare al cladirilor cat mai ridicat

10.07.2004 - 04.01.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: director complex comercial

Responsabilitati:

-Reprezentant legal al companiei in relatia cu terţii: administratia locala, comunitatea locala, media si mediul de afaceri local;
-Coordonare program investitii: construirea unei parcari pe mai multe niveluri si punere in aplicare a planului de modernizare Winmarkt Grand Center;
-Planificarea, coordonarea, gestionarea şi controlul tuturor activităţilor economice ale societăţii;
-Supervizarea mentenantei centrului comercial si a proprietatii la cele mai bune standarde.
-Negocierea contractelor de inchiriere pentru spatiile comerciael disponibile în Winmarkt Grand Center;
-Culegerea periodica de informaţii cu privire la ocuparea forţei de muncă din spaţiul de retail;
-Asigurarea in conformitate cu procedurile de operare a regulamentului de functionare al centrului comercial, respectarea normelor de igienă şi de siguranţă a chiriasilor.
-Coordonator PR si promovare
-Menţinerea unei bune relaţii cu chiriaşi, informându-i trimestrial să întreprindă acţiuni de promovare, de asemenea am răspuns la toate cererile lor privind drepturile şi obligaţiile părţilor din contractul de inchiriere;
-Suport pentru chiriaşi pentru a obţine autorizatiile de functionare locale, acorduri cu privire la legalitatea activităţilor comerciale din Winmarkt Grand Center
-Gestionarea tuturor activitatilor din centrul comercial coordonarea tuturor departamentelor: întreţinere, curăţenie, client service, telecomunicaţii, securitate, etc

01.08.2001 - 10.07.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: director marketing

Responsabilitati:

Am coordonat si realizat inchirierea centrelor comerciale si de birouri ale companiei Winmarkt: Winmarkt Omnia, Winmarkt Big, Winmarkt Junior, Winmarkt Carpati - Sinaia
Clienti: B & B Collection, Lee Cooper, Leonardo, Steilmann, Staff Collection, lui Levi, Fox, Kenvelo, Cellini, Benvenuti, Doina M, Samsonite, Bigotti, Cavaliere, Ma Dame, Erros, Stefanel, Mondex, Piciul, Flo & Jo, Gotech, BSB moda, Veer, Otter, pantofi de birou, Lotto, Elmec Group, Sabon, Librariile Nicolescu, RTC Group, Springtime, KFC, McDonalds, Turabo Café, Douglas, Sensiblu, Centrofarm, Help Net, Germanos, Arsis, Romtelecom , Orange, Vodafone, Raiffeisen, Banca Transilvania, etc
- Analiza mixul de chiriasi pentru a asigura satisfacerea cerintelor clientului final in ceea ce priveste marfurile, serviciile si nevoile de petrecere a timpului liber;
- Am asigurat indeplinirea prevederilor contractuale referitoare la predarea spatiilor, procesul de instalare/ evacuare a chiriasilor, utilizarea spatiilor inchiriate si a celor comune;
- Minimizare duratei de neocupare a spatiilor comerciale disponibile;
- Am dezvoltat si mentinut relatii de colaborare apropiate cu chiriasii centrului comercial
- Am facut recomandari chiriasilor pentru o mai buna expunere a marfii si realizarea unor vanzari zilnice din ce in ce mai mari;
- Am tinut evidenta contractelor in curs de expirare: am planificat prelungirile sau inlocuirile de contracte cu suficient timp in avans pentru asigurarea continuitatii;
- Gestioneaza inchirierea spatiilor comune sau a altor agreementuri de inchiriere temporara, asigurandu-le profitabilitatea si avand grija totodata de imaginea centrului commercial
- Am participat la sedintele de buget ale centrului commercial si al intregii retele unde se analizau masurile ce trebuiau luate pentru cresterea gradului de ocupare;
- Propuneri de recompartimentari spatii in scopul de a exploata eficient suprafata inchiriabila si realizarea mixului;

04.07.1997 - 04.10.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: trader/broker

Responsabilitati:

Servicii de brokeraj pe piata de capital din Romania la Bursa de Valori Bucuresti, Bursa RASDAQ si Bursa Monetar-Financiara si de Marfuri Sibiu cu urmatoarele instrumente financiare: actiuni, obligatiuni, titluri de stat, produse derivate de tipul contractelor futures si options si instrumente tranzactionate in marja.
Operare tranzactii bursiere
Realizare recomandari investitionale
Analize financiare societati

studii

 

Facultati:

1991 - 1996 Facultate / Colegiu: Inginerie Aerospatiala la Universitatea Politehnica din Bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2016 - Dec 2016: Inspector in domeniul Securitatii si Sanatatii in munca

Sep 2016 - Oct 2016: Formator

Jun 2015 - Aug 2015: Manager Proiect



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close