de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.08.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dorinta contiunua de perfectionare si atingerea obiectivelor propuse de comun acord.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Asigurare medicala, Masina, Telefon, Bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Farmacie, Publicitate, Paza si protectie / Militar, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii, Petrol / Gaze, Banci

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: service / reparatii

Titlu Job: director vânzări

Responsabilitati:

-introducere în stoc piese provenite din dezmembrari;
-preluare comenzi telefonice;
-deservire clienți direct;
-menținerea relațiilor cu furnizori alături de administrator;
-suport moral /tehnic colegi;
-sincronizare preturi în funcție de piață;
-orice altceva cerut de administratorul delegat al firmei.

01.09.2016 - 30.09.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager sucursala

Responsabilitati:

-păstrarea relațiilor cu autoritățile statului;
-recrutare personal;
-instruire /formare echipa;
-distribuirea sarcinilor între membrii echipei pentru realizarea sarcinilor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale.;
-mentinerea reprezentantei conform cerintelor;
-urmărirea respectiv întreținerea parcului auto din subordine - 7 masini;
-vanzare piese auto prin intermediu telefonic sau prin intermediul magazinului;
-identificare piese din programe specializate;
-ofertare clienti in urma cererilor primite sau a discutiilor purtate cu partenerii de afaceri;
-vanzare / concretizare oferte;
-recuperari creante;
-servicii post-vanzare&acordare asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
-identificare de clienti noi;
-formare baza de date cu clienți existenți respectiv extinderea bazei de clienti si mentinerea contactului cu acestia;
-buna colaborare cu celelalte departamente pentru satisfacerea clientului;
-furnizare informatii specializate asupra caracteristicilor si functionarii pieselor sau după caz a echipamentelor comercializate;
-rezolvarea problemelor aparute pe perioada garantiei produselor.

01.07.2015 - 30.06.2016

Departament: service / reparatii

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

-ma ocupam de tot pentru buna funcționare a service-ului auto.

01.04.2013 - 30.06.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

-vanzare piese auto prin intermediu telefonic sau direct la sediu clientului;
-instalare program online și suport tehnic în folosirea acestuia;
-identificare piese din programe;
-ofertare clienti in urma cererilor primite sau a discutiilor purtate cu clientii;
-vanzare / concretizare oferte;
-recuperari creante;
-servicii post-vanzare&acordare asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
-identificare de clienti noi;
-formare baza de date cu clienti si mentinerea contactului cu aceștia respectiv extinderea bazei de clienți;
-buna colaborare cu celelalte departamente pentru satisfacerea clientului;
-furnizare informatii specializate asupra caracteristicilor si functionarii pieselor;
-rezolvarea problemelor aparute pe perioada garantiei produselor.

16.08.2011 - 01.02.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari auto

Responsabilitati:

- Prospectare piata si identificare potentiali clienti;
- Identificarea nevoii clientilor in vederea ofertarii corecte(ofertarea masinii in functie de nevoia fiecaruia);
- Informare complexa a clientului : pret, timp livrare; oferte de finantare unde este nevoie;
- Insotire client la banca / soc leasing;
- Ofertare telefonica si prin e-mail a potentialilor clienti;
- Unde este cazul ofertare pe teren;
- Urmarire diponibilitate stoc a masinilor dorite de posibili clienti;
- Rezervari pe stoc;obtinerea de proforme de la importator pentru a putea finaliza vanzarea ;
- Urmarire disponibilitate stoc in vederea aducerii de masini de custodie + demararea procedurilor in vederea realizarii acestui lucru;
- Aranjare masini in showroom + afisare specificatii pe fiecare model in parte;
- Urmarirea derularii procesului de vanzare: de la ofertare si primire ok de livrare+factura de vanzare de la importator pana la semnare process verbal –predare primire cu client si specificatiile masini ;
- Pentru fiecare vanzare se va intocmi un dosar separat;
- Completare autorizatie provizorie pt numerele rosii + ma asigur ca masina e gata de livrare
- Ulterior vanzarii cererea la importator a: carte de identitate in original; a 2-a cheie; dvi care se vor preda pe baza de process verbal proprietarului;

Realizari:

intr-o piata in cadere libera am avut rezultate apreciate atat de conducere cat si de importator,

01.09.2009 - 03.08.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-urmarirea agendei directorului general, programare intalniri...
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
-preluare si directionarea apelurilor telefonice;
-intampinare invitati si anuntarea persoanelor de contact din societate;
-asigurare protocolului in cadrul intalnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
-preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
-redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
-asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax. e-mail;
-actualizare baza de date documente;
-rezervari hotel si auto;
-elaborare si redactare documente si situatiilor cerute de management;
-asigurare suport administrativ pentru toate departamentele;
-urmarirea licitatii pe internet si in presa – trecerea licitatiilor in tabele si discutarea lor cu managerul;
-gestionare diverse evidente;
-plata utilitati;
-procurarea certificatelor pentru licitatii;
-cereri preturi pentru materiale de la furnizori, prelucrare preturi in tabele, pentru a putea fi comparate; transmite mai departe cel mai bun pret in cele mai bune conditii(termene de plata, conditii de livrare, termene de garantie etc.) compartimentului tehnic;
-ajutarea la pregatirea licitatiilor;
-coordonator logistica si intretinere auto.

Realizari:

Nefiind un job pe partea de vanzare respectiv un job in care munca depusa sa aiba un efect vizibil imediat nu se poate mentiona o realizare propriu zisa mare deoarece nu ai putere de decizie in masura in care tot timpu ti-l aloci in vederea ducerii la bun sfarsit a sarcinilor date de catre conducere.

18.08.2008 - 19.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant leasing

Responsabilitati:

Promovarea produselor si serviciilor societatii pe plan local;
-identificarea nevoilor clientilor si consilierea lor;
-completare formulare: cerere de finantare, fisa sintetica…;
-contactare clienti;
-prezentare produse de finantare;
-verificare eligibilitate conform cerintelor impuse de societate;
-preluare acte in vederea analizei dosarului juridic si financiar;
-acordare asistenta clientilor si potentialilor clienti;
-ofertare clienti in urma cererilor primite sau a discutiilor purtate cu acestia;
-negocierea contractelor de vanzare: semnare contracte + acte aditionale;
-urmarirea derularii contractelor;
-recuperare creantele;
-negociere contracte colaborare in vederea finantarii anumitor bunuri;
-recuperare bunuri in cazul in care nu se respecta contractul de finantare;
-servicii post-vanzare.

Realizari:

-mentinerea unei colaborari bazata pe respect si incredere cu clientii deoarece solutiile propuse de mine ii avantajau atat pe dansii dar in acelasi timp si societatea la care eram angajat;
-vanzarea de bunuri desi in zona aveam cele mai dure conditii de finantare.

20.07.2007 - 31.07.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant tehnic vanzari

Responsabilitati:

Vanzare piese auto prin intermediu telefonic sau prin intermediul magazinului;
-identificare piese din programe;
-ofertare clienti in urma cererilor primite sau a discutiilor purtate cu clientii;
-vanzare / concretizare oferte;
-recuperari creante;
-servicii post-vanzare&acordare asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
-identificare de clienti noi;
-formare baza de date cu clienti si mentinerea contactului cu acestia;
-buna colaborare cu celelalte departamente pentru satisfacerea clientului;
-furnizare informatii specializate asupra caracteristicilor si functionarii pieselor;
-rezolvarea problemelor aparute pe perioada garantiei produselor.

Realizari:

Dupa ce am reusit sa cooptez clienti cu putere mare de cumparare am progresat pana in top 3 vanzari; In urma acestor progrese am reusit sa imi dublez vanzarea pe lunile respective.

02.10.2006 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

--promovarea si ofertarea produselor si serviciilor societatii pe plan local (Baia Mare);
-completarea alaturi de candidati a chestionarelor premergatoare contractelor;
-incheiere contracte;
-participarea la targuri de joburi; identificare potentiali candidati la programele companiei;
-selectarea candidatilor in functie de programe;
-consultanta oferita candidatilor mai vechi in vederea intocmirii altor contracte daca cele anterioare s-au respectat.

Realizari:

Am negociat un contract de munca pentru 250 / 300 de oameni care se incadrau in conditiile impuse de societatea in care activam.

02.04.2006 - 30.09.2006

Departament: transport / distributie

Titlu Job: curier

Responsabilitati:

-verificarea coletelor in functie de awb-urile aferente la incarcarea masinii;
- transportul acestora pe ruta Baia Mare – Brasov si retur / noaptea;
- urmarirea incarcarii la depozitul central si verificarea documentelor de transport;
- livrare plicuri pe Judetul Bistrita;

Realizari:

- timp de 6 luni cat am muncit in cadrul societatii am cooptat clienti noi;
- in tot acest timp nu am avut nici un incident rutier tinand cont de natura jobului si anume curierat rapid pe timp de noapte ~ 1000 km/noapte;

21.02.2005 - 29.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- promovarea produselor si serviciilor societatii pe plan local;
- identificarea de potentiali clienti si a nevoilor acestora
- negocierea contractelor de prestari servicii;
- eliberarea de facturi si chitante;
- colaborarea cu banca si contabilitate primara;
- semnare contracte de prestari servicii;
- urmarirea respectarii termenilor contractelor;
- programare lucrari si coordonare angajati/colaboratori in functie de nevoi si competente;
- gestionare probleme aparute pe parcursul derularii contractelor;
- urmarirea incasarilor;
- negociere contracte colaborare in vederea fluidizarii activitatii societatii;
- aprovizionare cu materiale consumabile / utilaje in functie de nevoi;

Realizari:

- am reusit sa gestionez o afacere inceputa de la 0 fara a avea o experienta in conducere de societate;
- am reusit sa fac contracte cu mai multe banci din oras pe care le-am dus la bun sfarsit si am avut un feed-back pozitiv din partea lor;
- o mare realizare personala este faptul ca am lasat o impresie buna la lucrarile contractate si clientii ne-au rechemat sau macar ne-au recomandat mai departe;
- am invatat ce inseamna conducerea unei societati si totodata specializare pe cont propriu in acest domeniu.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: la Universitatea 'Bogdan Voda', Facultatea de Stiinte Economice din Baia Mare.
2006 - 2009 Facultate: Finante si Banci la Universitatea 'Bogdan Voda', Facultatea de Stiinte Economice din Baia Mare. 2009 - 2011 Universitatea 'Bogdan Voda', Facultatea de Stiinte Economice - Masterat: Management n administraţie, instituţii de credit şi societăţi comerciale
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: tehnician electronist la George Baritiu din Baia Mare .

Activitati extracurriculare

Dorinta permanenta de perfectionare;
Seriozitate;
Dinamism;
Atitudine pro-activa;
Spirit de echipa.
Dorinta de afirmare.

Premii

Tehnician in specializarea Electronica
(Certificat de competenta profesionala)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close