Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.11.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.04.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Un post de coordonare in care sa aplic cunostintele ce le-am obtinut in cei peste 15 ani de experienta in domeniul tehnic/productie si management de proiect si cu care sa contribui efectiv la cresterea productivitatii si profitului companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Protectia mediului, Chimie / Biochimie, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Caracal, Constanta, Craiova, Ploiesti, STRAINATATE, Calarasi, Ilfov, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2020 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

Elaborează planul de producție;
Dezvoltă proiecte de investiții pentru echipamente, capex, monitorizare;
Monitorizează și supraveghează producția: zilnic, săptămânal și lunar și realizează rapoartele de producție zilnice și lunare;
Coordonează achiziția de materii prime și coordonează livrarea produselor finite;
Proiectează și implementează politicile și procedurile pentru departamentul de producție, precum și pentru toate celelalte departamente (de exemplu: sistem de normare; achiziționarea materiilor prime; gestionarea stocurilor; dezvoltarea și executarea produselor finite; arhivarea, standardizarea și comunicarea informațiilor pe plan intern; închiderea și negocierea contractelor etc.)
Verifică zilnic modul în care sunt respectate normele de protecție a muncii și procedurile de întreținere;
Coordonează standardele tehnice și elaborează normele tehnice ale produsului;
Inițiază, coordonează și gestionează intervențiile electromecanice ale furnizorilor de servicii externalizați pentru fiecare centru de colectare;
Stabilește nivelul de critic al componentelor mașinii și dezvoltă stocurile tampon;
Analizează eficiența mașinilor pe baza timpilor staționari și a numărului de opriri și le plasează în tipul de întreținere adecvat;

01.09.2017 - 31.05.2020

Departament: productie

Titlu Job: director tehnic divizia sigurec

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Stabileste strategia si obiectivele activitatii de intretinere si reparatii electro-mecanice cu acoperire la nivel national;
Coordoneaza echipele tehnice ale departamentului;
Initiaza, coordoneaza si gestioneaza interventiile electro-mecanice ale furnizorilor de servicii externalizate pentru fiecare centru de colectare in parte;
Stabileste nivelul de criticitate al componentelor utilajelor si dezvolta stocuri de piese tampon;
Analizeaza eficienta in functionare a utilajelor pe baza timpilor de stationare si a numarului de opriri si le incadreaza in tipul de mentenanta corespunzator;
Coordoneaza gestionarea parcului de echipamente ( dosare tehnice, istoricul interventiilor si al costurilor de mentenanta);
Elaboreaza instructiuni de intretinere preventiva/montare/demontare/punere în funcțiune pentru utilajele existente in patrimoniul companiei
Elaborareaza si implementeaza procedurilor aferente departamentului tehnic;
Coordoneaza elaborarea si avizeaza Bugetul de Cheltuieli al activitatii de mentenanta;
Evalueaza periodic performanța individuala pentru personalul din subordine;

01.01.2017 - 31.08.2017

Departament: inginerie

Titlu Job: director mentenanta

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Coordoneaza departamentul eletro-mecanic( aproximativ 20 de persoane );
Stabileste obiectivele departamentului, monitorizeaza si evalueaza periodic Indicatorii de Performanta ce stau la baza eficientei activitatii departamentului;
Coordoneaza gestionarea parcului de echipamente ( dosare tehnice, istoricul interventiilor si al costurilor de mentenanta);
Coordoneaza si optimizeaza planul lunar de mentenanta planificata, ( mentenanta preventiva, revizii tehnice de natura tehnologica, mecanica și electrica );
Supervizeaza activitatile de reparatii accidentale;
Elaboreaza instructiuni de intretinere preventiva/montare/demontare/punere în funcțiune pentru grupele de echipamente existente în fluxurile tehnologice;
Elaboreaza normative de lucru proprii aferente serviciilor de natura mecanica și electrică pentru grupele de echipamente existente în fluxurile tehnologice;
Evalueaza periodic performanța individuala pentru personalul din subordine;

Responsabilitati adiacente:
Supravegheaza modul de implementare a Sistemului de Management Integrat in cadrul compartimentelor pe care le coordoneaza;
Tine sub control documentele Sistemului de Mangement Integrat din cadrul compartimentelor pe care le coordoneaza;
Intocmeste, urmareste si controleaza modul de efectuare a inregistrarilor SMI ( Instrucțiuni de lucru, Proceduri Operationale, Rapoarte de acțiuni corective/preventive );
Efetueaza instruiri privind cerintele SMI atat angajatilor permanenti cat si celor noi angajati din cadrul departamentului;

01.05.2016 - 31.12.2016

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef administrativ

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Coordoneaza compartimentele servicii și reparații auto, servicii edilitare, depozite maculatura, gestionare deseuri,, cantina ( aproximativ 80 persoane );
Stabileste, acolo unde se impune, obiectivele pe fiecare compartiment în parte, asigura realizarea acestora, monitorizeaza si evalueaza periodic Indicatorii de Performanta ce stau la baza eficientei activitatii fiecarui compartiment în parte;
Coordoneaza activitatea de prestari servicii auto cu utilaje pentru construcții ce deservesc activitățile curente ale companiei ( preluare rezidii rezultate din procesul de producție ale fabricilor, aprovizionare cazan ars deseuri, transport intern subansamble mecanice și electrice de mari dimensiuni, etc );
Coordoneaza activitatea de reparații auto pentru utilajele existente în cadrul companiei ( utilaje pentru construcții, flota de stivuitoare si încărcătoare frontale );
Coordoneaza activitatea de prestari servicii edilitare ( demolari construcții vechi, reamanajari edilitare, instalații sanitare și pluviale, etc );
Coordoneaza logistica depozitelor de maculatura ( descarcare, sortare, depozitare ), asigura gestionarea corecta a stocurilor și aprovizionarea fabricilor de producție hârtie cu sortul de maculatura în conformitate cu specificatiile din planul de producție ( tip hârtie, gramaj );
Coordoneaza activitatea de gestionare a deseurilor ( reconditionare paleti și materiale refolosibile ) în vederea respectarii legislatiei în vigoare;
Coordoneaza asigurarea serviciilor la cantina ( condiții de preparare a hranei, condiții de depozitare și pastrare a marfurilor alimentare și nealimentare, valabilitatea documentelor de insotire ) conform legilatiei în vigoare;
Coordoneaza elaborarea și avizeaza Bugetul de Cheltuieli pe fiecare centru de cost în parte ( Servicii și Reparații Auto, Servicii Edilitare, Depozite Maculatura, Gestionare Deseuri, Cantina );
Gestioneaza relația cu furnizorii de materiale și de servicii externalizate;
Evalueaza periodic performanța individuala pentru personalul din subordine;

Responsabilitati adiacente:
Asigura interfata dintre serviciul in care este numit si Compartimentul Managementul Calitatii, Compartimentul Mediu, Serviciu Intern de Prevenire si Protecția, Compartimentul de Sănătate și Securitate în Munca in ceea ce priveste implementarea, cunoasterea si aplicarea de catre personalul compartimentelor pe care le coordoneaza a prevederilor Sistemului de Mangement Integrat implementata in cadrul societatii;
Supravegheaza modul de implementare a Sistemului de Management Integrat in cadrul compartimentelor pe care le coordoneaza;
Tine sub control documentele Sistemului de Mangement Integrat din cadrul compartimentelor pe care le coordoneaza;
Intocmeste, urmareste si controleaza modul de efectuare a inregistrarilor SMI ( Instrucțiuni de lucru, Proceduri Operationale, Rapoarte de acțiuni corective/preventive );
Efetueaza instruiri privind cerintele SMI atat angajatilor permanenti cat si celor noi angajati din cadrul departamentului;
Realizari:
Creșterea nivelului de complexitate a reparațiilor auto de natura mecanica și electrică din cadrul formatiei de reparații auto;
Eficientizarea activitatii de prestari servicii auto cu utilaje pentru construcții ca măsura impusa datorită creșterii cu 30% a capacitatilor de producție a fabricilor de producție hârtie pentru carton și hârtie igienica;
Reducerea cu 45% ( de la 40 minute / 18 tone / camion la 22 minute / 18 tone / camion ) a timpilor de descarcare maculatura, marirea capacitatii de stocare maculatura, de la prin reorganizarea și eficientizarea spațiului de depozitare precum și recepția în stare balotata a maculaturii;
Creșterea cu 15% a productivitatii formatiei de reconditionare paleti din cadrul compartimentului de gestionare deseuri;

01.05.2014 - 31.05.2016

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef mentenanta

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:

Coordoneaza compartimentele mecanic, electric, utilitati ( aproximativ 110 persoane )
Stabileste obiectivele departamentului, asigura realizarea acestora, monitorizeaza si evalueaza periodic Indicatorii de Performanta ce stau la baza eficientei activitatii de mentenanta;
Coordoneaza implementarea in bune conditii a investitiilor de echipamente ce se realizeaza in fabricile de hartie pentru carton, hartie igienica si carton ondulat;
Coordoneaza gestionarea parcului de echipamente ( dosare tehnice, istoricul interventiilor si al costurilor de mentenanta);
Coordonarea si optimizarea planului lunar de mentenanta planificata, ( mentenanta preventiva, revizii tehnice de natura tehnologica, mecanica și electrica );
Supervizeaza activitatile de reparatii accidentale;
Intocmirea instructiunilor de intretinere preventiva/montare/demontare/punere în funcțiune pe grupe de echipamente existente în fluxurile tehnologice;
Intocmirea normativelor de lucru proprii aferente serviciilor de natura mecanica și electrică pe grupe de echipamente existente în fluxurile tehnologice;
Coordoneaza elaborarea si avizeaza Bugetul de Cheltuieli de Mentenanta pe fiecare centru de cost în parte ( Mecanic, Electric și Utilitati );
Gestioneaza relația cu furnizorii de materiale și de servicii externalizate;
Evalueaza periodic performanța individuala pentru personalul din subordine;

Responsabilitati adiacente:

Asigura interfata dintre serviciul in care este numit si Compartimentul Managementul Calitatii, Compartimentul Mediu si Serviciu Intern de Prevenire si Protectie in ceea ce priveste implementarea, cunoasterea si aplicarea de catre personalul departamentelelor pe care le coordoneaza a prevederilor Sistemului de Mangement Integrat implementata in cadrul societatii;
Supravegheaza modul de implementare a Sistemului de Management Integrat in cadrul departamentelor pe care le coordoneaza;
Tine sub control documentele Sistemului de Mangement Integrat din cadrul departamentelor pe care le coordoneaza;
Urmareste si controleaza modul de efectuare a inregistrarilor SMI;
Intocmeste Proceduri operationale pentru noile procese de activitate aparute;
Efetueaza instruiri privind cerintele SMI atat angajatilor permanenti cat si celor noi angajati din cadrul departamentului;Urmareste solutionarea actiunilor corective si a celor preventive si modul cum acestea conduc la soutionarea neconformitatilor;

Realizari:

Reducerea cu aproximativ 10% a timpului aferent opririlor accidentale prin implementarea in fabricile companiei a tabloului de bord ce evidentiaza punctele critice si non-critice ale echipamentelor existente in fluxul tehnologic;
Initializarea pasilor premergatori implementarii principiilor Kaizen;

01.03.2014 - 30.04.2014

Departament: productie

Titlu Job: inginer productie sectie carton ondulat

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:

Responsabil de indeplinirea Planului de Productie respectind standardele de calitate;
Responsabil de eficienta, productivitatea si calitatea pe fluxul de productie in cadrul sectiilor de producție carton ondulat, respectiv confectii din carton ondulat;
Supervizeaza echipele de lucru;
Asigura respectarea ordinei si disciplinei muncii pe perioada schimbului sau;
Responsabil de respectarea tuturor procedurilor si a instructiunilor de lucru aplicabile in sectia de producție;
Identifica solutii de optimizare a fluxului tehnologic;
Asigura suport tehnic si training personalului din subordine;

01.01.2013 - 31.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: inginer vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:

Identifica, in zona alocata, potentiali clienti in scopul prezentarii produselor si serviciilor prezente in portofoliul companiei;
Initiaza contacte cu potentialii clienti din zona alocata, anticipand nevoile de cumparare ale acestora incluzand in prezentare echipamente si servicii ce pot starni interesul pentru detalii;
Selecteaza documentatia de ofertare a produselor si serviciilor in functie de client si interesele acestuia;
Identifica solutiile tehnologice necesare clientilor in acord cu resursele si nevoile acestora;
Realizeaza oferta tehnica si comerciala pentru solutia configurata si o transmite in timp util potentialului client;
Negociaza ofertele transmise clientilor si acceptate de catre acestia;
Urmareste intocmirea contractelor comerciale de catre departamentul juridic, punand la dispozitia acestuia clauzele negociate si agreate de ambele parti ( livrare, instalare, instruire, garantie, service post garantie, modalitati de plata )

Responsabilitati adiacente:

Culege informatii de natura financiara ale potentialilor clienti, anterior abordarii acestora;
Monitorizeaza creantele clientilor aflati in portofoliul sau si se asigura de incasarea acestora in termenul contractual stabilit;

01.01.2012 - 31.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: business development

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Identifica oportunitatile de afaceri din domeniu, elaborand strategia si obiectivele anuale pentru zona alocata;
Cerceteaza piata din zona alocata in vederea identificarii potentialilor clienti;
Initiaza si gestioneaza contacte cu potentialii clienti din zona alocata, prezentand si promovand imaginea companiei;
Realizeaza vizite la sediul potentialilor clienti si identifica nevoile acestora;
Analizeaza cererile de oferta ale clientilor, intocmeste si transmite ofertele in timp util;
Negociaza ofertele transmise clientilor si urmareste transformarea acestora in contracte si comenzi ferme;

Responsabilitati adiacente:
Lanseaza in fabricatie produsele contractate si asigura permanent suportul tehnic, logistic si administrativ conform conditiilor stipulate in contract si pe toata perioada de valabilitate a acestuia;
Monitorizeaza creantele clientilor aflati in portofoliul sau si se asigura de incasarea acestora in termenul contractual stabilit;

01.11.2007 - 30.11.2010

Departament: productie

Titlu Job: director departament mase plastice

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Organizeaza, conduce si coordoneaza activitatea departamentului in scopul realizarii obiectivelor ce revin acestui departament;
Elaboreaza strategia si obiectivele anuale ale deparatamentului, in concordant cu directia de dezvoltare a societatii;
Coordoneaza elaborarea si avizeaza Bugetul de Venituri - Cheltuieli si Fluxul de Numerar anual al departamentului, in baza portofoliului de clienti si a perspectivelor de contractare imediate;
Urmareste realizarea planului de productie si promoveaza productia de noi produse;
Organizeazaactivitatea de certificare a produselor sau de mentinere a certificarii acestora;
Urmareste permanent stocul de materii prime aflate in gestiune;
Asigura continuitatea si operativitatea productiei;
Coordoneaza intocmirea si aproba Planul anual de intretinere, verificari si reparatii a utilajelor;
Coordoneaza intocmirea de instructiuni de exploatare, intretinere si verificari periodice ale utilajelor din dotare;
Asigura si urmareste permanent ca activitatea de vanzari mase plastice sa se desfasoare conform strategiei departamentului;
Se informeaza periodic si sistematic in legatura cu stadiul de derulare a contractelor de vanzari;
Coordoneaza activitatea de promovare a imaginii departamentuluisi a societatii, in vederea mentinerii in portofoliu a actualilor clienti si a identificarii unor noi clienti;
Organizeaza periodic reuniuni de analiza si coordonare cu toti factorii implicati in respectarea strategiei si realizarea obiectivelor anuale ale departamentului;
Urmareste si participa la activitatea de recrutare a peronalului din departament;
Incadreaza pe fiecare post persoane competente, instruite si specializate domeniului in care lucreaza;

Responsabilitati adiacente:
Asigura interfata dintre serviciul in care este numit si Compartimentul Managementul Calitatii, Compartimentul Mediu si Serviciu Intern de Prevenire si Protectie in ceea ce priveste implementarea, cunoasterea si aplicarea de catre personaluldepartamentuluia prevederilor Sistemului de Mangement Integrat implementata in cadrul societatii;
Supravegheaza modul de implementare a Sistemului de Management Integrat in cadrul departamentuluiin care este numit responsabil;
Tine sub control documentele Sistemului de Mangement Integrat din cadrul departamentului in care este responsabil;
Urmareste si controleaza modul de efectuare a inregistrarilor SMI;
Efetueaza si instruiri privind cerintele SMI atat angajatilor permanenti cat si celor noi angajati din cadrul departamentului;Urmareste solutionarea actiunilor corective si a celor preventive si modul cum acestea conduc la soutionarea neconformitatilor;

Realizari:
Cresterea cifrei de afaceri cu 20% pe anul 2008 fata de anul 2007
Organizarea compartimentului de vanzari si structurarea vanzarilor pe canale de distributie

01.08.2006 - 30.09.2007

Departament: productie

Titlu Job: director productie

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Stabilirea normelor de productivitate pe sectii
Elaborarea planului de productie pe sectii
Organizarea activitatii pentru derularea in bune conditii a procesului de productie, conform regimului de lucru impus de productivitatea sectiei respective
Coordonarea activitatii in vederea atingerii obiectivelor de calitate, performanta, productivitate
Controlul si urmarirea costurilor de productie si monitorizarea fluxului de productie in vederea imbunatatirii acestuia
Intocmirea de documentatii tehnice ( STAS �uri de fabrica, instructiuni de lucru )
Coordonarea aprovizionarii de materii prime si coordonarea livrarii de produse finite
Elaborarea si implementarea procedurilor aferente departamentului de productie (eg: sistemul de normare; aprovizionare materii prime; gestiune stocuri; dezvoltare si executie produs finit )
Verificarea zilnica a modului in care se respecta normele de protectia muncii si de maintenanta a utilajelor

Responsabilitati adiacente:
Verificarea, validarea si aprobarea bugetului lunar, precum si validarea realizatului versus buget
Rapoarte lunare adresate administratorului cu privire la buget, profit, pierderi si flux de numerar
Planificare cashflow zilnic si lunar si validare plati
Coordonarea departamentelor de cercetare si testare produse noi; evaluarea produsului din punct de vedere financiar
Realizari:
Restructurarea sistemului integrat de gestiune-contabilitate ( implementarea modului de lucru cu retete si faze de productie intermediare, realizarea conexiunii dintre contabilitatea de gestiune si cea financiara prin controlul variatiei valorice a stocurilor )
Calculul, in echipa, a pragului de rentabilitate lunar ( analiza costurilor ) al companiei raportat la productia realizata si stabilirea plafonului de rentabilitate maxima ( productivitate maxima, punct de echilibru, cifra de afaceri critica, factorul de acoperire al costului variabil, coeficient de siguranta dinamic, etc )

01.06.2003 - 31.05.2006

Departament: management

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Elaborarea planului de productie
Dezvoltarea de proiecte investitii utilaje, capex, monitorizare
Monitorizarea si supervizarea productiei zilnic, saptamanal si lunar si elaborarea rapoartelor de productie zilnice si lunare
Coordonarea aprovizionarii de materii prime si coordonarea livrarii de produse finite
Elaborarea si implementarea procedurilor aferente departamentului de productie dar si celorlalte departamente (eg: sistemul de normare; aprovizionare materii prime; gestiune stocuri; dezvoltare si executie produs finit; arhivarea, standardizarea si transmiterea informatiilor intern; procedura de incheiere si negociere a contractelor, etc)
Verificarea zilnica a modului in care se respecta normele de protectia muncii si de maintenanta a utilajelor
Coordonarea standardelor de firma si fiselor de produs

Responsabilitati administrative:
Verificarea, validarea si aprobarea bugetului lunar, precum si validarea realizatului versus buget
Rapoarte lunare adresate actionarilor firmei si administratorului cu privire la buget, profit, pierderi si flux de numerar
Planificare cashflow zilnic si lunar si validare plati
Identificarea societatilor de leasing care pot oferi condititii interesante pentru utilaje si negocierea cu acestea
Previzionare cashflow si P&L la inceputul anului financiar si sustinerea acestora in fata actionarilor
Coordonarea departamentelor de cercetare si testare produse noi; evaluarea produsului din punct de vedere financiar
Coordonare activitate transport si coordonarea departamentului de marketing (etichetare, respectare norme europene, respectare caracteristici tehnice)
Realizari:
Reorganizarea totala a departamentelor si activitatii companiei pe model matricial si 're- enginering'
Redefinirea proceselor tehnice si administrative precum si a procedurilor pe modelul ISO
Cresterea veniturilor de la 7,4 miliarde lei al 16,8 miliarde lei
masina de serviciu

01.11.2002 - 30.06.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Pastreaza si dezvolta relatii de afaceri cu clientii actuali;
Selecteaza si contacteaza noi clienti in functie de potentialul lor de afaceri;
Intocmeste si prezinta ofertele comerciale personalizate pentru fiecare client in acord cu necesitatile acestuia;
Negociaza contractele si adopta cele mai bune decizii in ceea ce privesc conditiile contractuale oferite clientului : reduceri; modalitati de plata;

01.04.2000 - 30.11.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ si executiv

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice:
Dezvolta strategia pe termen scurt a companiei si asigura implementarea acesteia in activitatea companiei;
Asigura si intretine din punct de vedere administrativ relatiile cu institutiile guvernamentale;
Urmareste ca toate evenimentele PR sa fie conforme cu obiectivele propuse spre finalizare pe termen scurt ale companiei;
Dezvolta si implementeaza structura organizatorica a companiei, monitorizand activitatea angajatilor pentru acordarea de beneficii si compensari;
Urmareste ca echipa de vanzari si promovare sa respecte strategia companiei, sa se asigure ca aceasta echipa are toate informatiile, resursele si pregatirea necesara pentru a avea o atitudine corecta in fata clientului;
Controleaza, verifica si semneaza documetele financiare ale companiei : balanta, cash flow etc.;
Controleaza si verifica derularea activitatii companiei, a proiectelor stabilind termene de verificare a etapelor parcurse si respectiv termene limita de predare a proiectelor; aloca si controleaza resursele interne care asigura continuitatea proiectelor astfel incat sa nu afecteze alte aspecte ale strategiei companiei;
masina de serviciu

01.02.1997 - 30.04.2000

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil administrativ

Responsabilitati:

Probleme administrative ale sediului ca si ale punctelor de lucru cu realizarea necesarului zilnic de materiale folosite in procesul de productie, cu incarcarea si descarcarea stocurilor pe baza de fiza de productie, fisa de consum, fisa asamblare, vanzari prin magazinele firmei;
Analiza vanzarilor si a profitului rezultat din aceasta activitate;
Aprovizionarea magazinelor pe baza analizei vanzarilor;
Stabilirea zilnica a traseelor masinilor din parcul auto;
Administrarea si intretinerea retelei de calculatoare existente in firma;

Deschiderea unui punct de lucru in Curtea de Arges

01.07.1995 - 28.02.1997

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

: Prezentarea echipamentelor tehnico - medicale clientilor existenti, livrarea produselor
Implicat in sistemul de facturare si control al stocurilor, ealuarea lunara a derintelor clientilor in ceea ce priveste echipamentul tehnico - medical;
Cu toate ca am o pregatire tehnica, imi prezentam singur produsele tehnico -medicale ( detalii si explicati din domeniul medical)

studii

 

Facultati:

1990 - 1996 Facultate: Inginer mecanic la Universitatea Politehnica Bucuresti din Bucharest.

Premii

curs de tehnologia vanzarii si psihologia clientului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close