Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.07.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dobandirea de noi cunostinte si aprofundarea acestora pana la un nivel maxim.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Controlul calitatii, Medicina alternativa, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, Curtea de Arges

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - 01.01.2015

Departament: altele

Titlu Job: administrator casa de amanete si schimb valutar

Responsabilitati:

Întocmirea corectă şi la zi a contractelor de amanet, precum şi lichidarea acestora;
-Verificarea aurului primit de la client conform metodologiei stabilite de conducere;
-Încasarea sumelor de bani de la clienţi;
-Ţinerea evidenţei contractelor de amanet expirate, atât cu ajutorul computerului, cât şi
manual;
-Răspunderea de exactitatea calculelor din documentele întocmite;
-Răspunderea de ţinerea corectă şi la zi a evidenţei primare privind activităţile de încasări şi
plăţi prin casierie;
operare pc,contabilitate primara,casierie.

01.02.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

sigilare/depanare case de marcat Datecs , Orgtech
-citire/scriere/verificare Memorii Fiscale
-testare/depanare cititoare cod de bare
-testare/depanare imprimante termice
-executie cabluri conectare case de marcat cu:PC, sertare de bani, cititor cod de bare, cantare
-suport telefonic clientilor si distribuitorilor de echipamente
Instalarea și configurarea sistemelor de operare hardware de calculator și aplicații ;
- Acordarea de sprijin , clienților și distribuitorilor inclusiv documentația procedurală și rapoarte relevante ;
- Diagnosticarea și rezolvarea problemelor hardware sau software.
- Înlocuirea pieselor după cum este necesar
- Vorbind cu angajații sau clienții printr -o serie de acțiuni , fie față - în-față sau prin telefon , pentru a ajuta la sistemele create sau rezolvarea problemelor ;
- Instalare si suport de software si de management al vânzărilor ( cu amănuntul Sedona , Facturis )
- Consultanta pre-vânzări
- Pregătirea de licitare și livrarea de informații comerciale privind bunurile pe care compania le are in portofoliu .
- Activități de proces formator clienti si colegi .


01.02.2013 - 01.07.2014

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: tehnician

Responsabilitati:

Confectionarea dupa mulaj si modificarea caracaselor de aparate auditive intraauriculare si
confectionarea dupa mulaj a piesei de ureche (oliva) pentru aparatele auditive retroauriculare

01.08.2012 - 01.02.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzarii

Responsabilitati:

Identificarea si contarea potentialilor clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si
executarii contractelor.
- Intocmirea de oferte.
- Acordarea asistentei, clientilor si potentialilor clienti;
- Negociera, incheierea si asigurarea executarii contractelor.
- Evidenta contabila primara si intretinea relatiilor cu clientii din portofoliu;
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile.
Participarea la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea servicilor.

01.11.2009 - 01.08.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

identificarea necesarului de aprovizionare;
- negocierea cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
- recomandarea la alegerea produselor;
- întocmirea şi analiza cererile de ofertă;
- supervizarea la derularea contractelor;
- elaborarea politicilor, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de
achiziţii la nivel de companie;
- elaborarea rapoartelor cu privire la cheltuieli, la nivel de companie şi pe fiecare direcţie de
business;
- elaborarea propunerilor de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul
reducerii costurilor;
- participarea la licitaţii;
- analiza de piaţa şi sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala şi viitoare a
produselor;
- întocmirea şi urmarirea comenzile de aprovizionare import/export;
- urmărirea livrărilor şi asigurarea documentelor pentru formalităţile vamale;
- urmărirea ca toate activitatiile să se facă cu respectarea normelor legale de
sănătate şi securitate în muncă, de prevenire şi stingere a incendiilor;
- asigurarea si instruirea corespunzătoare a personalului din subordine

01.11.2009 - 01.08.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Gestiune, avand in subordine peste 40 de puncte in toata tara: verificarea si controlul asupra
punctelor din teritoriu si a sediului, pregatirea comenzilor catre furnizorii externi si punctele de
lucru ale societatii precum si documetatia aferenta desfasurarii activitatii societatii.Implicarea
in dezvoltarea structurii si organizarii procedurilor de lucru necesare activitatii firmei si a
programului de operare (ERP) necesar functionarii optime a sediului si centrelor din teritoriu
si optimizarii lor

01.02.2007 - 01.11.2009

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: controlor calitate

Responsabilitati:

Raspunde de mentinerea si eficienta sistemului de managementului calitatii al organizatiei,
raporteaza periodic conducerii stadiul privind elaborarea si implementarea
documentelor,efectueaza control tehnic de conformitate la receptie, pe flux si la final,identifica
si izoleaza cu maxima operativitate neconformitatile aparute pe fiecare faza a
procesului tehnologic,respinge produsele neconforme în toate fazele de fabricatie si urmareste
ca acestea sa fie
rezolvate în conformitate cu procedurile specifice de tratare a neconformitatilor,propune
masuri de rezolvare a neconformitatilor,admite sau respinge produsele inspectate,participa la
rezolvarea cu maxima operativitate a reclamatiilor aparute de la clienti.
Mentinerea relatiei cu organele abilitate ( OPC).

01.03.2005 - 01.01.2006

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: sef echipa

Responsabilitati:

Realizarea conectarii la internet in cel mai scurt timp de la depunerea cererilor.
Intretinerea si dezvoltarea retelei de internet pe raza orasului Curtea de Arges

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Tehnician Mecatronist la C-tin Dobrescu din Curtea de Arges.

Premii

Certificari
Jul 2012 - Jul 2012: Beltone
Curs Vanzari
Calificari
Sep 2007: Liceul C-tin Dobrescu, Tehnician Mecatronist



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close