Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.08.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1995

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere de success in activitati operationale si de strategie

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariul garantat este un beneficiu excelent

Tip job: Full time

Departament: Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 01.10.2009

experienta profesionala

 

20.04.2007 - 05.06.2009

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: director servicii clienti

Responsabilitati:

* Cautarea permanenta si incheierea de noi colaborari cu clienti noi si existenti
* Customer Relationship Management – mentinerea si dezvoltarea colaborarii cu actualii clienti
* Asigurarea satisfactiei clientilor, stabilirea conditiilor comerciale, monitorizarea activitatii clientilor, rapoarte financiare
* Asigurarea training-ului si intreaga sustinere necesare clientilor
* Monitorizarea corectitudinii crearii si programarii evenimentelor in sistemul Bilet.ro
* Mentinerea legaturii stranse cu organizatorii pe toata perioada de vanzare a biletelor si asistenta ori de cate ori era solicitata
* Furnizarea de informatii necesare celorlalte departamente interne si comunicare permanenta cu Directorul General

Realizari:

* Incheierea de contracte cu circa 80% din organizatorii de evenimente din Romania
* Obtinerea exclusivitatii cu FC Dinamo pentru vanzarea de bilete

20.04.2005 - 16.04.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: director servicii

Responsabilitati:

* Dezvoltarea de noi servicii
* Responsabil cu crearea si implementarea strategiei pentru serviciile noi (proceduri de lucru si control financiar)
* Client service and client satisfaction management plan
* Plan administrare nivel serviciile catre clienti si a nivelului de satisfactie al acestora
* Responsabil cu gestionarea bugetului, monitorizare si aprobare cheltuieli folosing rapoartele de profit si pierdere, detaliate pe centre de cost/profit
* Plan recrutare si dezvoltare personal, evaluare
* Monitorizarea constanta a indicatorilor de performanta pentru imbunatatirea rezultatelor
* Urmarirea periodica a schemei de salarizare si bonusare
* Implementarea regulilor interne departamentale

Realizari:

* 200% cifra de afaceri dupa primul an de la preluarea departamentului de servicii
* Implementarea activitatii de ticketing in reteaua de magazine Diverta, care a si devenit
* Transformarea retelei de magazine Diverta in cel mai important punct de comercializare bilete pentru evenimente socio-culturale si recunoasterea unui buget virtual de promovare de peste 1 milion de euro.

04.07.1999 - 20.04.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: operations manager

Responsabilitati:

* Coordonarea a 3 departamente: depozit, livrari, parc auto
* Gestionarea unui volum de marfa de de peste 10 milioane de euro
* Responsabil cu gestionarea bugetului, monitorizare si aprobare cheltuieli folosing rapoartele de profit si pierdere, detaliate pe centre de cost/profit
* Identificarea de noi oportunitati logistice si dezvoltarea lor
* Recrutare de personal, plan de dezvoltare si evaluare echipa – peste 120 angajati
* Evaluare permanenta nivel satisfactie clienti
* Raportari catre Top Management

Realizari:

* Reducere costuri cu peste 30%
* Mentinerea diferentelor de inventar sub 1%

studii

 

Activitati extracurriculare

* Punctual, proactiv, automotivat, foarte bine organizat
* Dedicat muncii, permanent preocupat de imbunatatirea si dezvoltarea profesionala

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close