Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.11.1987

Permis conducere:  Cat.B,C,E, Data obtinerii:07.09.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Fire deschisa, comunicativa, sociabila, creativa, cu simtul umorului, careia ii plac provocarile, avand un stil de viata activ si un stil de lucru dedicat. Atuuri: - stimularea creativitatii in vederea gasirii solutiilor; - atent la detalii; - imi creez cat mai multe puncte de diferentiere fata de concurenta; Principii de viata: Invata, dezvolta-te, perfectioneaza-te Casatorit de 8 ani, rodul casatoriei fiind un baietel in varsta de 3 ani.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Altele, Productie, Telecomunicatii, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Naval / Aeronautic, Management, Personal calificat, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Fara experienta, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - 31.07.2020

Departament: service / reparatii

Titlu Job: director service auto

Responsabilitati:

- punerea bazelor si implementarea procesului de lucru in vederea functionarii, dezvoltarii si performarii service-ului auto (punct de lucru nou infiintat);
- asigura managementul de personal al echipei de service: recrutarea, selectia, instruirea, evaluarea, organizarea si motivarea personalului din subordine;
- conduce echipa de service in vederea asigurarii unor servicii de calitate;
- stabileste, menține și dezvolta relațiile profesionale cu clienții;
- urmareste indicatorii de performanta ai echipei si i-a masuri corective daca este cazul;
- organizeaza si planifica lucrarile de reparatii, urmareste stadiul lucrarilor de reparatii, asigura echipei resursele necesare: scule, echipamente, documentatii tehnice, consumabile, ... ;
- supravegheaza si urmareste campaniile de rechemare, campaniile de servicii speciale și informațiile tehnice, respectarea legislației de mediu/sănătate și siguranță, control al calității;
- gestionarea/tratarea reclamatiilor clientilor;
- realizarea target-urilor, tinerea sub control a soldurilor clientilor, recuperarea creantelor, mentinerea si dezvoltarea imaginii de piata;
- raspunde/gestioneaza procesul de lucru al reparatiilor in regim de garantie, cat si a reparatiilor postgarantie;
- gestioneaza si analizeaza costurile de exploatare si bugetul de cheltuieli.

Realizari:
- preluarea conducerii unui service de reparatii nou și aducerea acestuia la cerințele DOS, obținerea autorizațiilor de funcționare, dotarea service-lui cu instrumente și echipamente speciale necesare pentru îmbunătățirea eficienței muncii, recrutarea și formarea unei echipe care a performat;
- creștere cu 3% a veniturilor față de target-ul propus (in primul an);
- in a doilea an conducerea a dorit o crestere de 58% a veniturilor fata de primul an, fiind atinsă o creștere de 63%, iar service-le a ajuns să fie clasat în primele 4 ateliere din Scania România (foarte aprope de locul 3) și o creștere de 71% a incasarilor din manopera externa față de realizările din primul an.

01.03.2012 - 31.12.2015

Departament: service / reparatii

Titlu Job: service advisor

Responsabilitati:

- efectueaza programarile vehiculelor pentru reparatii in atelier;
- verifica si comanda piesele necesare reparatiei unui autovehicul in momentul programarii;
- deschide si inchide comenzi pentru atelier respectand procedurile interne;
- emite proforme de reparatii;
- prezentarea serviciilor si facilitatilor de service in vederea vanzarii produselor de service ale companiei;
- analizeaza cerintele clientilor si completeaza fisele tehnice in softul de specialitate;
- raspunde pentru planificarea zilnica a service_lui in cooperare cu seful atelierului;
- planifica necesarul de personal impreuna cu seful atelierului.

Realizari:
Cel mai bun vanzator ''Indoor'' de servicii din Scania Romania in anul 2013.

01.09.2010 - 29.02.2012

Departament: service / reparatii

Titlu Job: tehnician auto

Responsabilitati:

- diagnoza si reparatii componente auto electrice;
- stabilirea necesarului de piese de schimb in urma constatarii;
- depaneaza/repara vehicule imobilizate;
- intocmirea documentelor necesare pentru evidentierea interventiilor efectuate;
- lucrul cu instrumente de diagnosticare;
- reparatii mecanice generale.

01.02.2010 - 31.08.2010

Departament: service / reparatii

Titlu Job: responsabil comenzi garantii / project manager

Responsabilitati:

- verificarea tuturor cazurilor de garantie si indeplinirea formalitatilor necesare;
- interactioneaza cu clientii directi ai service-lui auto;
- urmarirea platii lucrarilor de garantie de catre importator, pontarea si facturarea contractelor
de garantie;
- efectuarea de cereri de garantie, inainte de efectuarea reparatiilor cu valori mari;
- deschide comanda de produse conform procedurilor companiei;
- alcatuirea si supravegherea unei echipe de tehnicieni in vederea desfasurarii procesului de lucru in conditii optime si incadrarea in termenul limita de finalizare al proiectului.

01.09.2009 - 31.01.2010

Departament: service / reparatii

Titlu Job: consilier service auto

Responsabilitati:

Punerea bazelor si implementarea procesului de lucru pentru receptia de service (punct de lucru nou infiintat).

01.09.2008 - 31.08.2009

Departament: service / reparatii

Titlu Job: consilier service auto

Responsabilitati:

- analizeaza cerintele clientilor si completeaza fisele tehnice in softul de specialitate;
- realizeaza oferte de pret personalizate pentru clientii service-ului auto;
- comanda piesele necesare finalizarii reparatiilor;
- introduce manopera si piesele pentru toate lucrarile efectuate in cadrul atelierului conform
normelor companiei;
- acorda feedback clientului privind costul reparatiilor si termenlor de reparatie;
- mentine permanent legatura cu clientii.

01.02.2007 - 31.08.2008

Departament: service / reparatii

Titlu Job: electrician auto

Responsabilitati:

- diagnoza si reparatii componente auto electrice;
- intocmeste necesarul de piese si materiale in urma diagnozei;
- actualizeaza software-ul;
- depaneaza/repara vehicule imobilizate.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Management Financiar Contabil din Bucuresti. Licenta 2009
2003 - 2006 Liceu / Școală profesională: Real / Matematica-Informatica la Colegiul tehnic Carol I din Bucuresti. Bacalaureat 2006
2002 - 2003 Liceu / Școală profesională: Electrician Auto la Colegiul tehnic Carol I din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2017 - Mar 2017: Scania
Electrical System NCG (Course level 4)
Jan 2016 - Jan 2016: RAR
Conducator de unitate/subunitate pentru reparatii auto
Feb 2009 - May 2009: Soft Skills Tuning Ideas
Customer Service by Telephone
Traininguri
Sep 2015 - Sep 2015: Wabco
Sistemul EBS - E pentru remorci
Oct 2011 - Oct 2011: Wabco
Sistemul ECAS si EBS pentru remorci
Premii si Distinctii
Jan 2015: Scania Top Team (faza nationala) - locul 1

Apr 2013: Cel mai bun vanzator ''Indoor'' de servicii

Feb 2013: Scania Top Team (faza nationala) - locul 1

Proiecte
Nov 2013 - Jun 2014: Flexible Maintenance
Oferirea suportului si a informatiilor necesare catre fabrica, pentru a putea crea si implementa un nou soft, care sa ajute la modificarea, monitorizarea si eficientizarea planului de revizii, pentru a usura munca persolalului de la receptiile de service, pentru a diminua timpul pierdut si costurile de intretinere pentru clienti.
Mar 2013 - Jul 2013: CRM
Oferirea suportului si a informatiilor necesare catre fabrica, pentru a putea crea si implementa un nou program de lucru, in vederea imbunatatirii proactivitatii vazatorii din interior cat si a celor din exterior.
Feb 2010 - Aug 2010: Troleibuze pentru orasul Ploiesti
Alcatuirea unei echipe si monitorizarea/corectarea procesului de lucru pentru aducerea troleibuzelor s.h, la o stare tehnica / optica cat mai optima si montarea unor echipamente speciale, intr-un timp foarte limitat.
Furnizarea instructiiunilor si directivelor catre tehnicieni, pentru a-i indruma si sustine in ceea ce priveste localizarea defectiunilor tehnice, metode de reparare, eficientizarea, calitatea reparatiilor si verificarea / atestarea lucrarilor efectuate de catre acestia.
Calificari
Feb 2012: Mecanic Auto

Feb 2011: Electrician Electronist Auto

Jul 2009: Licentiat in Stiinte Economice

Jun 2006: Ajutor Analist - Programator

Hobby-uri
muzica, calatoriile, sportul, fotografia, masini/motoare, filmele, sa explorez, sa colectionez obiecte



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close