Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.03.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.08.2004

obiectiv

 

Fiecare zi de munca trebuie sa fie valoare adaugata pentru cunostintele si experienta mea. Pun baza pe comunicare, munca in echipa, respect si inteligenta. Performanta si eficienta sunt principalele cai de dezvoltare a carierei mele.

Beneficii: - asigurare medicala; - training; - telefon mobil; - laptop; - masina de serviciu.

Tip job: Full time

Departament: Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2007 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: director planificare si logistica

Responsabilitati:

> Negocierea contractelor cu furnizorii de servicii logistice.
> Participare la activitatea de bugetare – prezentarea strategiei de logistica a firmei; estimarea si optimizarea costurilor logistice; analize si performante.
> Organizarea si coordonarea activitatii de aprovizionare – furnizori externi / interni.
> Organizarea si coordonarea distributiei de bunuri, la nivel national. Colaborare cu operator logistic – depozitare si transport intern. Obiectiv principal – satisfactia clientului, servicii de inalta calitate.
> Controlul stocurilor - analiza vanzari/plan/stoc, planificare achizitii, stabilirea vitezei de rotatie.
> Organizarea stocurilor - modalitati de depozitare, etichetare (cod EAN13), reguli de depozitare si manipulare - colaborare stransa cu gestionarul depozitului.
> Organizarea si coordonarea activitatii de inventar – colaborare cu operatorul logistic (pregatirea fiecarei etape a inventarului; documente necesare' proceduri).
> Implementarea procedurilor de lucru pentru activitatile departamentului, in vederea obtinerii unei organizari rapide, eficiente si transparente.
> Setarea, controlul si observarea tranzactiilor in programul SAP ERP, pe modulele de SD (Sales & Distribution) si MM (Material Management). Rularea rapoartelor de achizitie, vanzari, profitabilitate.
> Realizarea lunara a rapoartelor de logistica (efectiv/plan): achizitii, stocuri, transport extern si intern, depozitare, alte servicii logistice.
> Raportare catre Director General.
> Coordonator de proiect:
- Proiect: “Externalizarea serviciilor logistice - colaborare cu operator logistic” - proiect finalizat.
Obiectiv pricipal: Realizarea distributiei nationale de bunuri intr-un mod organizat, rapid si eficient – suport pentru strategia de vanzari.
Principale activitati: negocierea contractului, strategia de distributie si depozitare; stabilirea procedurilor de lucru; etichetarea produselor cu cod de bare; transferul stocurilor; suport pentru Dep. Vanzari in procesul de informare al partenerilor de afaceri asupra strategiei de logistica.

- Proiect: “Portal pe site-ul firmei - comenzi on-line” - proiect finalizat.
Obiectiv principal: Oferirea de suport informational rapid si organizat pentru partenerii de afaceri: comenzi on-line, service-raportari partener, informatii financiare, marketing, evaluare partener.
Principale activitati: colaborare si coordonare activitate cu cele 2 firme de IT implicate (cea care a realizat Portalul si firma consultanta in SAP, care a realizat legatura intre SAP si Portal), stabilirea arhitecturii modulului de comenzi on-line, prezentarea proiectului catre partenerii de afaceri (prin intermediul programului Camtazia), colaborare cu Dep. Vanzari pentru o foarte buna implementare a proiectului la partenerii comerciali.

- Proiect: „Interfata EDI – intre program SAP (BAXI Romania) si program ELK (Gebruder Weiss)” – proiect finalizat.
Obiectiv principal: Eficientizarea transmiterii comezilor de marfa catre operatorul logistic; controlul stocurilor (sisteme de gestiune).
Principale activitati: Oferirea suportului informational pentru cele 2 companii de IT implicate (una, de consultanta SAP; una de gestionare program ELK – Gebruder Weiss Austria).

Realizari:

- Am implementat o noua strategie de logistica (externalizarea serviciilor logistice, prin colaborare cu un singur operator logistic pentru depozitare si distributie interna) in scopul oferirii de servicii de inalta calitate catre partenerii de afaceri.
- Am coordonat echipele ce s-au ocupat de realizarea, finalizarea si implementarea celor 2 proiecte informatice: Portal Baxi, interfata EDI (SAP-ELK).
- Particip anual la activitatea de bugetare (program Business Plan), prezentand strategia de logistica si o analiza a cheltuielilor de logistica. Totodata ofer suport pentru echipa de vanzari in vederea stabilirii strategiei de vanzari.

21.03.2005 - 30.06.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator dep. customer service

Responsabilitati:

> Organizarea si coordonarea distributiei de bunuri la nivel national, pe baza procedurilor de lucru. Colaborare cu transportatori - curieri.
> Coordonarea activitatii depozitului firmei pentru realizarea unei distributii eficiente si rapide. Gestionarea stocurilor in consignatie (cazuri-clienti).
> Mentinerea stocului la nivel optim astfel incat sa se evite suprastocul, lipsa de stoc si produse expirate.
> Planificarea si plasarea comenzilor externe. Colaborare cu furnizori externi.
> Organizarea si controlul asupra procedurii de vamuire (import/export). Colaborare cu Dep. Regulatory Affairs in vedrea obtinerii de documente / aprobari necesare vamuirii.
> Analiza comenzilor primite si coordonarea activitatii de operare a acestora, respectand termenele limita.
> Analiza si solutionarea reclamatiilor clientilor - colaborare cu Local Complaint Manager (Post Marketing Surveillance).
> Coordonarea activitatii de pregatire a licitatiilor - spitale. Colaborare cu Dep. Vanzari.
> Interactionarea cu Dep. Vanzari si Marketing, Dep. Financiar, Dep. Regulatory Affairs in lansarea produselor noi.
> Organizarea si controlul activitatii de raportare a Declaratiei INTRASTAT.
> Participarea la colectarea datoriilor clientilor, alaturi de Dep. Vanzari si Finante/Contabilitate (actualizarea platilor).
> Raportare catre Director Logistica.
> Participare la „Proiectul ISO 9001/2000 si ISO 13485” – modul logistica
- Stabilirea si implementarea procedurilor de distributie, receptie si depozitare.
- Organizarea activitatii departamentului pe baza procedurilor de lucru. Stransa colaborare cu responsabilul de depozit.
- Informarea partenerilor de afaceri prin prezentarea noii strategii de logistica in conformitate cu ISO – suport pentru Dep. Vanzari.

Realizari:

- am imbunatatit colaborarea inter-departamentara (in principal cu Dep. Vanzari) oferind suport intr-un mod profesionist.
- am organizat eficient activitatea de aprovizionare de tip "inter-company" cu fabrici in Belgia, S.U.A., Spania, Franta, Anglia.
- am coordonat o activitate de distributie nationala, cu o gama de peste 1000 produse si un portofoliu de peste 200 clienti interni (mediu privat si public) avand ca prim obiectiv satisfactia clientului prin servicii de inalta calitate.

20.11.2002 - 20.03.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator aprovizionare (import)

Responsabilitati:

> Coordonarea activitatii de aprovizionare
- controlul stocurilor – evaluarea stocului optim.
- plasarea comenzilor externe si interne (peste 40 furnizori externi).
- organizarea si supervizarea procesului de import / colaborare cu furnizorii externi.
- activitate de 30 – 40 importuri / exporturi pe luna (90% importuri).
> Coordonarea activitatii de transport extern/intern
- experienta in transport rutier (inclusiv ADR), maritim (tranzit), aerian
> Pregatirea documentatiei in vederea obţinerii avizelor si abilitărilor de import de la Ministere si Agenţii Naţionale (Industrie, Sanatate, Agricultura, Mediu).
> Organizarea si supervizarea procedurii vamale (import/export).
> Activitate in strnsa legătura cu depozitul firmei: receptia marfii, inventare.
> Colaborare cu Dep. Finante / Contabilitate
- Operarea in modulul de achizitii al soft-ului de gestiune
- Furnizarea rapoartelor de achizitii.
> Calculul costului aferent mărfii importate.
> Actualizarea listelor de preturi / marje – raportare la costurile calculate – analiza.
> Raportare către Director General.

Realizari:

- am organizat si coordonat o activitate de aprovizionare cu peste 40 furnizori externi, peste 30 importuri (lunar) si o gama de peste 200 produse, intr-un mod profesionist si ordonat.
- am organizat si coordonat o activitate intensa de transport extern si intern, colaborand cu peste 15 firme de transport, intr-un mod bazat pe respect, comunicare si o starsa negociere.
- am condus o echipa formata din 2 persoane - fiind o persoana deschisa si comunicativa, punand pret pe calitatea umana si respect.

studii

 

Activitati extracurriculare

Competente si abilitati sociale:

> Munca de echipa (suport pentru performanta: training, discutii, conferinte, prezentari; concentrarea asupra obiectivelor de grup; aprecierea contributiei celorlati si respectarea tuturor colegilor din companie).
> Foarte bune abilitati de comunicare (cu colegii din propriul departament, colegii din celelalte departamente, furnizori externi, clienti).
> Abilitati de solutionare a conflictelor – comunicare, intelegere, decizie.

Competente si abilitati organizatorice si de conducere:

> Organizarea si conducerea activitatii in conformitate cu legile si regulile aplicabile, politicile companiei si intr-un mod de inalta etica.
> Organizarea, urmarirea si controlul fluxului de achizitionare / distributie.
> Colaborarea cu clientii firmei (Intelegere si anticipare a nevoilor clientilor interni/externi. Cunoastere si solutionare a problemelor in timp util si in mod efficient si economic. Concentrare pe a construi o relatie productiva si profitabila cu clientii firmei).
> Abordarea sistematica de teme si proiecte. Vedere de ansamblu clara si asumare de responsabilitate.
> Influentarea celorlalti (Afirmare a proprilor idei si putere de convingere; obtinere de suport si angajament din partea celorlalti; mobilizare pentru a actiona).

Premii

- Training in logistica (diploma)
- Training in programul de gestiune "J.D.Edwards" (Oracle)
- Training in programul de gestiune "SAP ERP" (Union)
- Training INTRASTAT (Price Waterhouse Coopers)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close