Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.08.1975

Permis conducere:  Cat.B,C,D,E, Data obtinerii:24.05.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere profesionale de Top Management

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Agricultura, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director național logistica

01.06.2011 - 30.06.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics manager

01.07.2008 - 01.06.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics (dc) manager

Responsabilitati:

- planificarea si coordonarea activitatii platformei logistice Macromex Cefin;
- organizarea si controlul fluxului de marfa in/din platforma logistica Macromex Cefin asigurand acuratetea stocurilor si trasabilitatea produselor.
- coordonarea eficienta a echipei din subordine, stabilirea KPIs si monitorizarea atingerii si depasirii acestora - depozit, transport (peste 100 angajati);
- managerierea bugetelor, negocierea unor contracte, aprobarea devizelor si gestionarea relatiilor cu tertii;
- selectionarea, angajarea, coordonarea, planificarea si controlul activitatii personalului platformei logistice sub aspect calitativ si cantitativ;
- integrarea si instruirea personalului din subordine;
- implicarea in vederea solutionarii unor potentiale situatii de criza care pot aduce prejudicii firmei;
- identificarea si implementarea unui sistem de indicatori de performanta care sa conduca la eficientizarea activitatii platformei: aprovizionare, depozitare, distributie, retururi;
- intretinerea relatiilor cu furnizorii si clientii companiei;
- mentinerea unor relatii profesioniste cu celelalte departamente ale companiei pentru o coordonare unitara a activitatilor comune;
- coordonarea inventarierii periodice a stocurilor de marfuri existente in depozit;
- verificarea bunei functionari a echipamentelor utilizate, precum si a sistemului „pick by voice”;
- conceperea, implementarea si verificarea aplicarii procedurilor interne de gestiune;
- planificarea activitatii in mod eficient in functie de importanta si urgenta;
- monitorizarea inregistrarii tuturor miscarilor de stoc in sistemele WMS utilizate: Scala si Alwis;
- suport pentru implementarea ISO 22000 - certificare in Ianuarie 2010, TUV Austria;
- verificarea respectarii normelor de sanatate si securitate in munca, de prevenire si stingere a incendiilor, a normelor de protectie a mediului inconjurator.
- reorganizarea si eficientizarea activitatii platformei logistice;
- identificarea si implementarea indicatorilor de performanta (KPI);
- automatizarea principalelor activitati din depozite si distributie precum si eliminarea activitatilor neproductive;
- eficientizarea consumurilor si reducerea costurilor.

01.11.2005 - 31.07.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager platforma logistica/haccp manager

Responsabilitati:

 implementarea si asigurarea respectarii normelor HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point);
 coordonarea activitatii logistice a activitatii platformei;
 implementarea KPI-lor in platforma logistica;
 centralizarea intrarilor si iesirilor si gestionarea stocurilor;
 verificarea stocurilor pe sortimente de produse finite si ambalaje (inventare periodice si anuale);
 intretinerea relatiilor cu furnizorii si clientii companiei;
 verificarea inregistrarilor operatiunilor de lucru in sistemul intern de gestiune (LMS);
 implicarea in dezvoltarea profesionala a angajatilor din subordine, in crearea si mentinerea unui inalt standard de motivare a acestora.
Fiind unul dintre primii angajati ai companiei, am contribuit la alegerea, formarea, instruirea si dezvoltarea celorlalti angajati din cadrul companiei.
Am avut un aport important in stabilirea sistemului de lucru si fluxului informational in cadrul firmei.
Am contribuit la implementarea si monitorizarea sistemului HACCP

01.11.2002 - 16.11.2005

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: inspector de calitate

Responsabilitati:

 receptia calitativa si verificarea documentelor de calitate si a conditiilor de transport a produselor conform standardelor nationale si standardelor Metro;
 stabilirea si urmarirea respectarii parametrilor privind modul de manipulare si depozitare precum si de pregatire a produselor pentru expeditie;
 buna cunoastere a sortimentatiei marfurilor tranzactionate (produse proaspete si congelate), cunostinte santiar-veterinare, cunoasterea conditiilor de pastrare si depozitare pe fiecare gama de produse (eg: temperatura, umiditate, antagonisme);
 cunoasterea legislatiei in domeniu si verificarea respectarii acesteia;
 intocmirea rapoartelor statistice (Word, Excel, Power Point);

Realizari:

Mi-am adus aportul la elaborarea primului manual de calitate din companie
Am contribuit la selectarea si formarea persoanelor care au constituit primul departament de control al calitatii din cadrul companiei
Am contribuit la imbunatatirea calitatii produselor receptionate/vandute in reteaua Metro, fapt care a condus la imbunatatirea imaginii companiei

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Competente sociale: Obiectivitate; exigenta; fire comunicativa, sociabila, deschisa; spirit de echipa dezvoltat; capacitate de a acumula cu usurinta informatii noi; empatie; capacitate de negociere; leadership; adaptabilitate.

Competente organizatorice: Foarte bun organizator; capacitate ridicata de analiza si sinteza; buna coordonare de echipe si proiecte; gestionare de bugete; capacitate de lucru in conditii de stres si cu deadline strans; consiliere subordonati; adoptare de decizii; delegare de sarcini; focalizare pe rezultate; motivare, negociere si convingere; perspectiva strategica.

Competente de personalitate: Persoana energica, echilibrata, ordonata; atitudine pozitiva; incredere; responsabilitate; dinamism; initiativa; autoevaluare; self-management; creativitate; gandire critica.

Premii

British Council - curs de limba engleza, nivel avansati
UK - curs de limba engleza, nivel avansati

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close