Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.05.1994

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - 30.11.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

*Urmareste realizarea targetului *Participa activ in procesul de recrutare personal, training in magazin si integrare *Stabilileste programul de lucru pentru angajatii din subordine astfel incat sa asigure buna functionare a punctului de lucru *Foloseste integral si cu maximum de eficienta timpul de lucru, pentru indeplinitea sarcinilor de serviciu *Asigura respectarea regulamentului intern si a standardelor de imagine fata de clienti *Respecta standardele de comportament fata de sefii ierarhici si indeplineste sarcinile delegate de acestia *Discuta cu superiorii despre orice problema aparuta pe parcursul desfasurarii activitatilor zilnice *Gestioneaza si controleaza activitatea angajatilor din subordine * Raspunde de modul in care se face receptia, manipularea si aranjarea marfii in magazin *Urmareste respectarea regulilor cu privire la casierie si depunerea banilor la banca *Asigura integritatea afiselor din magazin adresate clientilor *Primeste marfa in gestiune conform instructajului si a legislatiei in vigoare *Pregateste marfa din punctul de lucru pentru realizarea inventarelor *Raspunde pentru acuratetea completarii documentelor de contabilitate primara *Urmareste angajatii din subordine in ceea ce priveste aplicarea metodelor de lucru, precum si respectarea instructiunilor si legislatiei de securitate a muncii pe tot parcursul activitatii desfasurate,respectand instructiunile respective si legislatia de securitate a muncii in vigoare * Instruieste personalul din subordine si verifica periodic modul in care acestia si-au insusit instructiunile primite

01.08.2017 - 30.11.2018

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Ofera si vinde clientului pachetul cel mai adecvat de produse si servicii ale companiei,
cu scopul de a satisface in mod optim nevoile acestuia precum si de a creste veniturile
companiei.
• Monitorizeaza situatia clientilor proprii, pentru a se asigura ca acestora le- au fost
instalate serviciile contractate.
• Dezvolta o buna relatie de lucru cu clientii, pastrand permanent legatura cu acestia
pentru a gasi oportunitati de crestere a vanzarilor.
• Analizeaza informatiile completate in propriile chestionare si comunica sefului de
echipa/ dealerului orice situatie repetitiva identificata care ar putea duce la o
imbunatatire a procesului de vanzare/ produselor/ ofertelor comerciale.
Furnizeaza organizatiei feedback din piata in mod activ, pentru a oferi o contributie
semnificativa la planificarea serviciilor companiei, a strategiilor locale si pret.
• Propune sefului de echipa/dealerului localitati/ zone cu potential de vanzare
Telekom Romania Comunications.
• Intocmeste evidenta zilnica si raporteaza catre coordonatorul de vanzari fisele de
cerere servicii, chestionarele si formularele de feed-back efectuate.
• Completeaza chestionarele complet si corect, urmarind scriptul de vanzare
prezent in chestionar.
• Isi insuseste si respecta procedurilor primite de la Telekom Romania Comunications.
• Promoveaza imaginea Telekom Romania Comunications pastrand o tinuta adecvata,
prin discurs profesionist si atitudinea orientata spre client.
• Participa la programe de pregatire si perfectionare oferite de companie si pune in
practica cunostintele insusite
• Zilnic se prezinta la sediul Telekom Romania Comunications din judetul de resedinta
pentru a primi rootingul din ziua respectiva si a semna condica de prezenta.
• Se deplaseaza la clienti, cu ajutorul autovehiculelor puse la dispozitie de societate
• In prima zi lucratoare a lunii trimite catre superiorul ierarhic foaia de parcurs in cazul in
care detine autoturism in dotare
• Isi insuseste si respecta prevederile Regulamentului Intern al unitatii unde si desfasoara
activitatea precum si procedurile de lucru,
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii
acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii
temeiului legal.

01.05.2017 - 31.08.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

Exploateaza in bune conditii aparatura din dotarea dispeceratului
Verifica, la intrarea in tura, starea sistemului de dispecerat (telefoane fixe, calculatoare, centrala telefonica
Anunta administratorul unitatii pentru orice eveniment legat de desfasurarea in bune conditii a activitatii
Nu permite accesul persoanelor straine in incinta dispeceratului decat cu aprobarea conducerii unitatii
Ofera informatii clare si precise clientilor cu privire la servicii si preturile practicate de unitate
Adopta un limbaj politicos si reverentios cu potentialii clienti interesati de serviciile oferite
Raspunde prompt si eficient la apelurile telefonice primite
Inregistreaza comenzile primite de la clienti si le transmite catre bucatarie sau pizzerie prin intermediul platformei electronice
Urmareste timpul de livrare al comenzilor si informeaza clientii cu privire la statusul comenzii lor
Preia eventualele reclamatii, le transmite dispecerului sef si incearca rezolvarea acestora pe cale amiabila

01.08.2016 - 31.01.2017

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

 Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie
Incaseaza sumele de bani , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc
Intocmeste zilnic Registrul de casa fara corecturi, stersaturi sau taieturi
Preda zilnic in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa
Raspunde de depunerea integrala a numerarului incasat in fiecare zi la banca, in contul unitatii
 Elibereaza numerar din caserie numai pe baza unei Dispozitii de plata semnata de contabilul sef si director
 Are obligatia sa raporteze in scris conducerii direct si in timp util orice nereguli pe care le observa in modul de executare a sarcinilor ce revin oricarui angajat al institutiei, indiferent de functia pe care o detine, daca din cauza acestor nereguli s-ar putea crea sau s-au creat deja prejudicii institutiei
Consiliaza clientii pe tot parcursul procesului de vanzare
Respecta si pastreaza standardele companiei in ceea ce priveste dispunerea marfii in magazin
Isi asuma raspunderea cu privire la gestionarea magazinului

01.09.2015 - 31.01.2016

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Identificarea potențialilor clienți ( persoane fizice și persoane juridice ) și a informațiilor relevante despre aceștia în vederea inițierii procesului de vânzare.
Promovarea ofertelor comerciale Telekom România și oferirea suportului pentru soluționarea problemelor contractuale.
Abordarea potențialilor clienți, identificarea persoanelor de decizie și stabilirea întâlnirilor cu acestea;
Susținerea întâlnirilor la client în vederea identificarii nevoilor acestuia și a soluției potrivite (75 % activitate pe teren );
Negocierea și finalizarea procesului de vânzare conform termenilor agreați cu clienții și respectând procedurile existente;
Realizarea rapoartelor solicitate de catre superiorul direct în legatura activitatea desfașurată și cu potențialii clienți din zona arondată.
Crearea, menținerea și creșterea portofoliului de clienți și a valorii abonamentelor contractate, prin
interacțiunea directa cu aceștia.
Furnizarea feedback-ului din piață în mod activ, pentru a oferi o contribuție semnificativă la planificarea serviciilor companiei, a strategiilor locale și de preț.
Promovarea imaginii firmei - partener TELEKOM ROMÂNIA

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: Contabilitate și Auditul Afacerilor la Facultatea de Știinte Economice, Universitatea "Ovidius" din Constanța.
2013 - 2016 Facultate: Marketing la Facultatea de Știinte Economice ,Universitatea "Ovidius" din Constanța.

Premii

Traininguri
Oct 2015 - Oct 2015: Telekom Romania- Vânzări
Trimestrial training pe tema dezvoltarea/perfecționarea abilitaților și atitudinilor esențiale pentru activitatea de vânzare, precum și crearea de comportamente și imagine personală care pot conduce spre succes orice proces de relaționare cu clientul.
Certificari
Feb 2013: Database Programming With PL/SQL

Jan 2011: Database Design and Programming With SQL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close