Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.09.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.12.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

ACCA, CFA

Salariu: nespecificat

Beneficii: Masina

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

In calitate de Director General al societatii coordonez intreaga activitate.

01.12.2006 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar

Responsabilitati:

Raportarea lunara a situatiilor financiare ale companiei catre consiliul director din care fac parte.
Reponsabil de bugetare si de urmarirea acestuia.
Calculatii de cost si implementarea sistemului de raportare a profitabilitatii pe centre de profit si cost.
Raportarea diverselor situatii catre insitutiile bancare si financiare.
Coordonarea activitatii departamentului contabil.
Analize financiare si intocmirea planurilor de afaceri ale societatii.
Implementarea solutiei ERP.

Realizari:

Conduc o echipa de 8 persoane. Am reusit sa implementez un ERP in 3 luni (Microsoft Navision)
Am creat un sistem de raportare in Access foarte facil pentru managementul societatii, prin interogarea online a bazei de date.

01.06.2005 - 30.11.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef departament control si audit intern

Responsabilitati:

Controlul activitatii departamentelor si eficientizarea acestora, elaborarea procedurilor de lucru in vederea implementarii ISO, analiza financiar-economica a firmei si raportarea rezultatelor managementului firmei. Analize a profitabilitatii produselor comercializate.
Evidenta centrelor de cost si de profit si analiza acestora in vederea optimizarii rezultatelor.
Sef de proiect in realizarea caietului de sarcini in vederea achizitionarii si implementarii unui ERP.
Intomirea bugetului anual de venituri si cheltuieli si urmarirea acestuia.

01.12.2002 - 31.05.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Retratarea Situatiilor Financiare lunare conform Standardelor Internationale de Contabilitate si raportarea acestora in Germania la firma mama. Supervizarea activitatii compartimentului Financiar – Contabil. Implementarea Standardelor Internationale de Contabilitate conform Ordinului 94. Intocmirea bugetului anual si urmarirea realizarii acestuia. Elaborarea si urmarirea implementarii unui ERP la nivel de firma. Analiza rentabilitatii a centrelor de profit.

01.09.2001 - 30.11.2002

Departament: productie

Titlu Job: sef serviciu tehnic

Responsabilitati:

Planificarea si organizarea productiei in sectia de confectii (sectia de baza a firmei cu un numar de 1000 de angajati). Analizarea si optimizarea procesului de productie. Intocmirea situatiei incasarilor. Comunicarea cu clientul: probleme tehnice si financiare. Alte activitati legate de productie ( implementarea si organizarea acordului indivudual cat si a sistemului de bonusuri pentru muncitori in vederea cresterii productivitatii induviduale, implementarea si dezvoltarea unui program de productie).

Realizari:

Am imbunatatit fluxul de productie printr-o mai buna planificare a comenzilor pe liniile de productie. Productivitatea a crescut cu 10-15%.

01.08.2000 - 30.09.2001

Titlu Job: director financiar

Responsabilitati:

Organizarea si supervizarea intregii activitati a departamentului Financiar-Contabil. Planificare si intocmirea bugetelor pe termen scurt si lung. Intocmirea si raportarea Bilanturilor Contabile (deasemenea raportarea lor la sediul din Indonezia).

01.09.1999 - 31.08.2001

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Evidenta platilor (prin banca si numerar) si raportarea zilnica a acestora. Evidenta clientilor si a furnizorilor, intocmirea si reportarea Bilanturilor Contabile. Analiza financiara a firmei si consultanta in probleme financiare: contracte de cumparare, contracte de leasing, credite bancare, si altele. Implementarea programului de contabilitate si gestiune WIZCOUNT. Planificare si intocmirea bugetelor pe termen scurt si lung.

studii

 

Facultati:

2011 - prezent Facultate / Colegiu: Economice si Finante la ACCA din Bucuresti.
2007 - 2009 Masterat: Analiza Financiara si Evaluarea proprietatii la Academia de studii Economice din Bucuresti.
1994 - 1999 Facultate / Colegiu: Business Administration (English) la Academia de studii Economice din Bucuresti. Studii Economice in Limbi Straine - Engleza

Premii

Hobby-uri
Sport,IT

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close