Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.05.1956

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.02.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Folosirea la parametri maximali a cunostintelor, capacitatii si experientei dobindite. Participarea activa si motivata la dezvoltarea unei structuri corporatiste cu potential .

Salariu: nespecificat

Beneficii: Negociabile, functie de solicitarile postului.

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

09.01.2012 - 04.05.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer de santier

Responsabilitati:

Verificarea documentatiei de executie si analiza fazelor tehnologice;
Stabilirea sarcinilor subantreprenorilor si echipelor proprii conform urgentelor si a graficelor de executie;
Controlul fizic pe faze de executie si verificarea situatiilor de lucrari;
Centralizarea solicitarilor clientilor in vederea finalizarii punctuale si semnarea receptiilor;
Urmarirea respectarii regulamentelor de lucru specifice ale companiei, a prezentei si a realizarii sarcinilor.

Realizari:

Eficientizarea lucrarilor de structura si zidarie pentru evitarea lucrarilor suplimentare de executie a traseelor electrice, sanitare si de canalizare;
Optimizarea colectarii si sistematizarii informatiilor din partea clientilor/beneficiarilor de spatii imobiliare.

15.11.2006 - 02.03.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: director executiv / project management

Responsabilitati:

In calitatea de director executiv am realizat in primul rind caietul de proceduri aferent dosarului de implementare a managementului calitatii conform ISO. Suplimentar am defalcat procedurile si atributiunile fiecarui departament al companiei pentru eficientizarea activitatii. Am urmarit si coordonat derularea lucrarilor de constructii structurale, finisaje, instalatii electrice, sanitare, termo-clima si curenti slabi, amenajarile peisagistice. Am stabilit coordonatele etapei de garantie si post-garantie cu furnizorii de echipamente si subantreprenorii.

Realizari:

Am asigurat derularea contractelor firmei in valoare de cca. 2 milioane de euro anual si am urmarit cu asiduitate mentinerea standardelor de calitate si incadrarea in costuri. Am preluat direct managementul relational cu beneficiarii si rezolvarea situatiilor de criza datorate functionarii santierelor in zone intens populate din Capitala ( ex. Soseaua Nordului).

15.11.2004 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Sunt coordonatorul intregii activitati a acestei companii. Deoarece sunt asociatul majoritar , indeplinesc si functia de administrator.
Emiterea cererilor de oferta si analiza ofertelor, dialogul cu ofertantii si finalizarea datelor contractuale cu subantreprenorii selectati. Dialogul si negocierile cu beneficiarul pentru stabilirea costurilor finale si a termenelor contractuale. Monitorizarea executiei si aprovizionarii, urmarirea incadrarii in intermenele graficului de executie si standardul de calitate agreat. Definirea conditiilor garantiei de buna executie si post garantie. Urmarirea derularii financiare a proiectelor.

Realizari:

Am derulat lucrari diverse, dar cea mai importanta este restaurarea, consolidarea, refunctionalizarea imobilului din Ploiesti, B-dul Independentei nr.5, in prezent sediul Bancii Unicredit Tiriac, corporatii. Lucrarea a fost coordonata de d-l arh. Calin Hoinarescu, expert restaurator. Am demarat lucrarea avind o tema de executie resedinta/birou (domestic) si apoi am finalizat la cererea beneficiarului o remodelare constructiva/functionala pentru sediu de banca/corporatii cu costuri care nu au depasit 1000 euro/mp. inclusiv restaurarea si extinderea.

15.11.2004 - 01.05.2007

Departament: import - export

Titlu Job: director import export

Responsabilitati:

Verificarea stocurilor raportate de key-accontant-i si de magazie, stabilirea necesarului de comenzi la import, evaluarea costurilor importurilor, elaborarea comenzilor si transmiterea lor catre furnizorii din Germania, Olanda, Franta, Italia, UK, USA si punctual tari din Asia. Corespondenta curenta pe e-mail si discutii telefonice directe cu responsabilii furnizorilor. Stabilirea taxelor vamale, coordonarea activitatii comisionarilor vamali cu care colaboram pentru optimizarea vamuirii si livrarii produselor in magazia proprie. Stabilirea necesarului financiar implicat de achitarea transelor de plata catre furnizori, negocierea si renegocierea contractelor, inclusiv exclusivitatile, plata la termen, discount-uri speciale, etc. Realizarea documentelor de inregistrare tip NIR si verificarea corectitudinii cantitatilor si sortimentelor in loturile importate.

15.11.1997 - 01.05.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil logistica si operatiuni vamale

Responsabilitati:

Datorita pozitiei de responsabil cu vamuirea eram implicat in tot lantul logistic al acestei activitatii curinzind relatia cu firmele de shipping international, autoritati portuare si vamale, operatori logistici si de operatiuni vamale, antrepozite vamale, operatori de transport naval, rutier si aerian dar si cu reteaua de distributie proprie pentru livrari directe. Am efectuat toate operatiunile logistice privind importul, vamuirea si livrarea pe locatii a echipamentelor necesare montarii statiilor de antena GSM pentru operatorul Mobifone, cele derulate in colaborare ci Romanel.

Realizari:

Am intrat in cadrul unui colectiv format de 3 persoane, ajungind sa creez o structura functionala care a permis derularea unui volum mai mare cu 35% dar cu o singura persoana si costurile aferente reduse.

studii

 

Facultati:

Liceul de cultura generala nr.6, Ploiesti
Scoala de Specializare Postliceala de Arhitectura si Sistematizare, Bucuresti
Facultatea de Constructii Civile Industriale si Agricole Bucuresti

Activitati extracurriculare

O vasta experienta in domeniul logistic, relatii internationale cu diversi furnizori, adaptabilitate fata de diverse colective si usurinta in comunicare, team-spirit.
Disciplinat si foarte organizat. Creativ fata de orice provocare.

Premii

Specialist in domeniul executiei privind Restaurare Arhitectura si Consolidare/Restaurare structuri istorice, Certificat de atestare nr.388 S/ 20.11.2009 emis de Ministerul Culturii ,Cultelor si Patrimoniului National.

Cursul de Administrator Imobile absolvit.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close