Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.06.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.03.2005

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei. Management Departament RU Relatii cu publicul Contabilitate primara Secretariat/Administrativ Educatie, Invatamant Industria textila CTC

Salariu: nespecificat

Beneficii: Telefon de serviciu Transport ( daca este cazul)

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Protectia muncii, Management

Oras de lucru: Arad

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Planific activitatile in cadrul societatii, asigurand disponibilitatea angajatilor, a fondurilor banesti si a materialelor necesare pentru desfasurarea lucrului. Este o ocupatie care cuprinde foarte multe domenii de activitate. Acest gen de munca de administrare implica
in special:
- sa planific sarcinile de lucru pentru fiecare individ in parte
- sa hotarasc perioada de indeplinire a sarcinilor
- sa dispun efectivul de personal necesar
- sa planific strategia generala, din punct de vedere material si tehnic pentru unitatea in subordine
- sa repartizez sarcini personalului subordonat
- sa monitorizez executarea sarcinilor
- sa iau decizii flexibile cu privire la pasii de urmat in continuare - sa gasesc solutii pentru problemele frecvente care apar in legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu si a celor personale
si interpersonale
- sa verific indeplinirea sarcinilor
- sa elaborez politici de stimulare si remunerare a personalului
- sa prezidez intalniri cu persoanele din subordine si sa iau
parte la intruniri cu directorul de departament.

01.07.2010 - 30.04.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: administrator societate, financiar/contabilitate, resurse umane

Responsabilitati:

Planific activitatile în cadrul societatii, asigurând disponibilitatea angajatilor, a fondurilor banesti si a materialelor necesare pentru desfasurarea lucrului. Este o ocupatie care cuprinde foarte multe domenii de activitate. Acest gen de munca de administrare implica în special - sa planific sarcinile de lucru pentru fiecare individ în parte - sa hotarasc perioada de îndeplinire a sarcinilor - sa dispun efectivul de personal necesar - sa planific strategia generala, din punct de vedere material si tehnic pentru unitatea în subordine - sa repartizez sarcini personalului subordonat - sa monitorizez executarea sarcinilor - sa iau decizii flexibile cu privire la pasii de urmat în continuare - sa gasesc solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu si a celor personale si interpersonale - sa verific îndeplinirea sarcinilor - sa elaborez politici de stimulare si remunerare a personalului - sa prezidez întâlniri cu persoanele din subordine si sa iau parte la întruniri cu directorul de departament.
INSPECTOR RESURSE UMANE:
- Realizarea activitatilor de administrare de personal prin respectarea legilor in vigoare;
- Relationarea cu clientii de administrare de personal ai companiei în scopul efectuarii serviciului de calcul salarial si gestionare dosare de personal în conditiile si cu respectarea regulilor si procedurilor interne si a legislatiei în vigoare;
- Emiterea contractelor individuale de muncã cu datele primite de la persoana desemnata de client;
- Eliberare adeverintelor la solicitarea salariatilor;
- Operarea în registrul electronic al salariatilor in termenele legal stabilite;
- Oferirea consultantei pe teme de legislatia muncii sau a relatiilor de munca;
- Gestionarea bazei de date a angajatilor fiecarui client;
- Respectarea în totalitate, aplicarea politicilor si a procedurilor stabilite de organizatie atat intern cat si in relatia cu clientii;
- Preluarea si verificarea pontajelor.
CONTABILITATE;

01.10.2009 - 05.03.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: agent de asigurari

Responsabilitati:

Consultanta clientilor, incheierea contractelor.

Realizari:

Un numar mare de clienti.

01.03.2009 - 25.07.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent resurse umane- administrativ

Responsabilitati:

Inspector resurse umane.
Emiterea si redactarea diferitelor documente si rapoarte cerute de directorul general, corespondenta, colaborarea cu beneficiarii.

Realizari:

Intotdeauna mi-am indeplinit sarcinile de serviciu foarte bine si am reusit sa-mi mentin pana in prezent relatiile pe care mi le-am facut.

05.10.2005 - 01.03.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretariat & ru

Responsabilitati:

Inspector resurse umane.
Evidenta foarte buna a autovehiculelor societatii, asigurari, roviniete, ITP,inmatriculari/radieri.
Evidete si plati bancare.
Predare si pregatire, cursuri de specializare, agenti paza.
Organizarea de intalniri si protocoale, inregistrarea corespondentei si trimiterea de e-mail-uri, faxuri,intocmirea diferitelor acte, rapoarte si contracte cerute de directorul general.

Realizari:

Intotdeauna mi-am indeplinit sarcinile de serviciu, am legat o serie de relatii cu diferite societati si am intretinut aceste relatii pana in prezent.

01.06.2002 - 01.02.2004

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: redactor stiri evenimente

Responsabilitati:

Culegerea de informatii, redactarea stirilor, realizarea de interviuri.

Realizari:

Am reusit sa-mi fac foarte multe relatii pe care le am si astazi, chiar daca eram la inceput mi-am indeplinit foarte bine sarcinile de serviciu.

studii

 

Facultati:

2006 - 2007 Masterat: DREPT ADMINISTRATIV SI STATUTUL FUNCTIONARULUI PUBLIC la 2006-2007: Master – Universitatea de vest "Vasile Goldis", Arad , Facultatea de Stiinte Juridice - Drept administrativ si Statutul Functionarului Public din ARAD.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: JURNALISM-ISTORIE la UNIVERSITATEA DE VEST VASILE GOLDIS - ARAD, Facultatea de Stiinte Politice din ARAD.

Premii

Calificari
Sep 2013: INSPECTOR SSM

Sep 2012: INSPECTOR RESURSE UMANE

Jul 2004: MODULUL PEDAGOGIC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close