Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.07.1962

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.10.1990

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie unde sa am posibilitatea de a-mi folosi din plin cunostintele si experienta acumulate in peste 30 ani de munca si 15 ani de management la nivel inalt.

Salariu: nespecificat

Beneficii: negociabile

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Productie, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Gasirea oportunitatilor de dezvoltare a companiei,
Parteneri de afaceri,Clienti .
Crearea strategiei de dezvoltare a companiei
Promovare si relatii cu clientii

Realizari:

Ca si Manager al companiei activitatea mea se desfasoare in mai multe domenii specifice astfel am stabilit viziunea ,obiectivele specifice si strategia de realizare a acestora , am o activitate intensa in domeniul Marketingului facand chestionare pentru sondarea pietei si analiza rezultatelor pentru a adapta serviciile si produsele oferite, nevoilor clientilor potentiali, am o activitate comerciala care consta in stabilirea preturilor si in incheiera contractelor comerciale si nu in ultimul rand am o activitate de consultant prin activitatea de coordonare a implementari proiectelor propuse clientilor nostrii.
Contractarea si coordonarea a trei Proiecte de colaborare cu tipografii finalizate cu succes.

01.05.2003 - 29.02.2012

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: director productie si tehnic

Responsabilitati:

Verificarea si corelarea programarilor pe utilaje a lucrarilor functie de termenul de livrare. Monitorizarea starii tehnice a utilajelor si a modului de efectuare a mentenantei,analiza calitatitii produselor si masuri de imbunatatire a acesteia ,solutii tehnice performante pentru diversificarea productiei si optimizarea consumurilor specifice, pregatirea planurilor de dezvoltare ,alegerea echipamentelor necesare in vederea dezvoltarii capacitatilor si cresterea calitatii .implementarea sistemelor moderne de management al caliattii si al resurselor.

Realizari:

- Am participat activa la stabilirea obiectivelor companiei si a strategiei de dezvoltare pentru realizarea acestora , o componente principala a acestei strategii fiind planului de retehnologizare demarat in anul 2004 si finalizat in anul 2011, plan care a prevazut achizitionarea de utilaje si echipamente pentru sectia de tipar, pentru sectia de finisare si pentru asigurarea utilitatilor necesare functionarii in valoare totala de peste 10 milioane de EURO.La stabilirea acestui plan am luat in calcul evolutia pietei din punct de vedere al volumului de produse ,al calitatii produselor si a timpului de executie dorit, corelat cu capacitatile concurentei locale si cu tendintele pe plan European.Implementare cu succes a acestui plan a avut ca si rezultat cresterea cifrei de afaceri de la cca 7 milioane Euro in anul 2004 la cca 20 mil euro in anul 2011 si in acelasi timp cresterea productivitatii astfel in cat numarul angajatilor in aceasi perioada de timp a scazut cu cca 30%.
-Am coordonat direct implementarea Proiectului de Retehnologizare stabilind etapele de implementare, graficele specifice fiecarei etape in parte,urmarind calitatea lucrarilor executate si incadrarea in termenele si costurile stabilite.Etapele au fost astfel stabilita incat sa tina cont si de posibilitatile de finantare astfel in perioada 2004-2005 au fost achizitionate doua utilaje de tipar cu alimentare in banda Poliman Produse de firma Germana MAN ROLAND,o noua linie de alimentare cu energie elecrtica.In perioada 2005-2007 au fost achizitionate : o masina de tipar cu alimentare in banda Rotoman produs de MAN ROLAND, doua utilaje de coasere cu sarma produse de firma Elvetiana Muler Martiny si doua echipamente de pregatirea formei produse de firma Elvetiana LUSCHER. In perioada 2007-2009 au fost facute investitii imobiliare constand in doua hale de productie cu suprafata de cca 7000 mp , a fost achizitionat un utilaj de tipar cu alimentare in coala si unul cu alimentare in band produse de MAN ROLAND si a fost facuta a treia linie de alimentare cu energie electrica care sa satisfaca necesarul de cca 3MW putere instalata a companiei.In ultima perioada au fost achizitionate un utilaj de tipar cu alimentare in banda produs de MAN ROLAND si doua echpamente pentru pregatire formei produse de firma KODAK.Toate aceste utilaje au fost importate,montare si puse in functiune la termenele stabilite si cu incadrarea in resursele financiare si umane prestabilite.
-Am coordonat simultan departamentul de productie in care erau angajati intre: 180 la inceput si 120 la final,de specialisti care isi desfasurau activitatea 7 zile pe saptamana 24 de ore pe zi.Acest lucru a fost posibil doar printr-o organizare foarte buna bazata pe norme si proceduri clare ,prin introducerea standardului de calitate ISO 9001/2001 dar si a altor masuri de urmarire a performantei individuale si de echipa pe baza indicatorilor de performanta .
-Am coordonat activitatea de mentenanta atat prin cei 11 specialisti proprii cat si prin colaborari cu firme specializate din Romania si strainatate .Am facut grafice de revizi si reparatii am stabilit echipele de interventie si m-am implicat direct atunci cand complexitatea operatiunilor au impos-o.Vreau sa mentionez ca in activitatea de mentenanta am avut ocazia sa intretin si sa repar sisteme si echipamente complexe electrice ,electrionice, mecanice,hidraulice si pneumatice. Dintre producatorii cunoscuti de echipamente industriale cu care erau echipate utilajele din dotarea noastra pot aminti pentru echipamente electrice pe:SIEMENS (SIMATIC S5 si S7), LENTZ, OMRON,pentru pneumatica : FESTO , pentru rulmenti si alte componente mecanice:SKF pentru aparate de masura :Danfos ,si multi alti producatori.Pentru a putea stabili cauza defectelor am utilizat aparate de masura specifice cum ar fi multimetrul digital, osciloscopul cu doua spoturi etc.

01.10.1999 - 01.05.2003

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Coordonam intreaga activitate a companiei ,sedinte de productie
negocieri cu clientii urmarirea incasarilor si a platilor analize de eficienta ,mentenanta,etc.

Realizari:

In perioada de cca. 3,5 ani cat am activat in aceasta companie am fost implicat in mai multe activitati importante care impreuna cu activitatea curenta au avut ca si rezultat implementarea unui proiect de schimbare fundamental al culturii organizatiei si in acelasi timp a situatiei economice precare in care se afla la venirea mea. Astfel in perioada 1.11.1999-1.11.2001 am coordonat crearea sucursalei de la Cluj-Napoca activiate ce a implicat supravegherea montajului si punerea in functiune a rotativei de ziar Heidelberg Mercury si a altor echipamente conexe,cea mai mare investitie din industria tipografica din Romania in acea perioada de cca 4 mil.$.Angajarea personalului si instruirea acestuie pentru a putea opera pe echipamentele modern din dotare.In perioada 01.11.2001-30.04.2003 am trecut la implementarea strategiei de restructurare a companiei care a constat in programul de eficientizare a sucursalei de la Brasov, programul de reesalodare a datoriilor catre furnizorii de materii prime si material si catre bugetele de stat , introducerea programului de postcalcul si renegocierea preturilor cu clientii , organizarea productie si masuri de motivare a personalului si nu in ultimul rand organizarea departamentului de mentenanta pentru a reduce timpii de stationare a utilajelor.Dupa implementare acestui proiect in 2002 compania a devenit profitabila pentru prima data de la infintare. Cele mai cunoscute utilaje pe care am avut ocazia sa le intretin in aceasta perioada sunt: Rotativa de revista Harrys M200 , Rotativa de ziar Heidelberg Mercury , Masina de cusut cu sarma Muller Martiny Presto , Compresor Atlas Copco GA 45, Masina de brosat cu termoclei Muller Mariny Tigra, imprimanta pe film Agfa Avantra, Masina de impunguit Muller Martiny Saphir.
Ca si coordonator al activitatii de mentenanta am intretinut si reparat echipamente electrice si electronice cum ar fi motoare electrice de curent alternativ sau continuu , relee si contactori, cartele electronice de comanda etc, echipamente de masura si control al parametrilor tehnologici cum ar fi senzori pentru temperatura, sonde de pH,traductori de presiune, traductori pentru debir si/sau curgere, aparate pneumatice si hidraulice cum ar fi pistoane,pompe de ungere,etc, componente mecanice cum ar fi angrenaje cu roti dintate,etc. Pentru a putea desfasura aceasta activitate in conditii bune am utilizat multimetru electronic, truse de chei si alte dispozitive de masura si control.

01.04.1996 - 01.12.1999

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Organizarea activitatii de productie
Coordonarea activitatilor comerciale si de Marketing
Coordonarea mentenentei
Analiza activitatii si crearea strategiilor de dezvoltare

Realizari:

Activitatea mea in acesta companie se poate impartii in doua perioade , perioada de pornire a afacerii in care eu m-am ocupat de: gasirea si inchirierea spatiului , amenajarea acestuia pentru a fi optim pentru activitatea tipografica (lucrari de constructii: pardoseli ,compartimentari, zugraveli, lucrari de instalatii : electrice, sanitare si de climatizare), importul de utilaje din Germania,montarea si punerea in functiune, angajarea personalului. In a doua etapa cele mai importante activitati au fost : organizarea activitatii, incheierea de contracte comerciale cu clientii si furnizorii si nu in ultimul rand am pus bazele culturii organizatiei pe baza valorilor esentiale ,respect si professionalism. Tot in aceasta perioada am invatat tehnica si tehnologia de tipar offset cu tot ce include ea de la montaj manual sau computerizat, pregatirea formei cu rama de copiat sau Ctp, tiparul propriuzis si operatiunile de finisare cum ar fi: coasere cu sarma, faltuire, brosare, stantare etc.
Activitatea de mentenanta a instalatiilor si a utilajelor din dotare a implicat identificarea defectiunilor, stabilirea cauzelor si indepartarea lor. Defectiunile au fost atat de natura electrica cat si de natura mecanica si din acest motiv a fost necesar sa utilizez aparate de masura si scule diverse.Dintre cele mai complexe utilaje la care am asigurat mentenanta au fost masina de tipar in coala Heidelberg GTO 52, Ghilotina IDEAL 75 , Masina de tipar in coala Koning&Bauer 50x70.

01.04.1994 - 01.05.1996

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: director

Responsabilitati:

In prima parte a activitatii am participat direct in calitate de specialist automatist la montarea si punerea in functiune a multor instalatii de automatizare atat in tara cat si in strainatate.
Dupa revolutia din 1989 am participat la procesul de privatizare in 1994 devenind director al Imsat Service Cluj SA

Realizari:

Ca si Director al noi infintatei companii am fost nevoit sa stabilesc viziunea, valorile si obiectivele ce trebuiau atinse pe termen mediu si lung dar si organizarea si conducerea operative pe termen scurt. Astfel pe termen lung am stabilit ca societatea isi va pastra profilul si domeniul de activitate , va duce mai departe cultura organizationala a Companiei mama prin lucrari de buna caliate si mai ales va fi conectata in permanenta la tehnologiile noi din domeniul automatizarilor si al instalatilor electrice. Pe termen scurt am completat organigrama prin angajarea personalului necesar bunei functionari, am negociat conditiile separarii de firma mama in special activele si pasivele preluate, am inchiriat spatial pentru sediul social si l-am amenajat pentru a permite desfasurarea in bune conditii a unei activitati de Service in domeniul automaticii si instalatilor electrice.
Cele mai importante realizari pe care le-am avut ca si Director al SC IMSAT Service Cluj SA as enumera urmatoarele:
Am reusit sa creez un colectiv tanar de specialisti, motivati sa se implice total in dezvoltarea companiei prin asumarea responsabilitatilor si lucru in echipa.Plecand de la colectivul de ingineri ai sectie Service Cluj cu care am pornit si la care s-au alaturat si alti tineri dornici sa activeze in companii private, am inchegat un colectiv care in mare parte activeaza si astazi dupa aproape 20 de ani in aceasta companie si au rezultate remarcabile fiind una dintre cele mai titrate companii din domeniu si avand ca si client firme mari cum ar fi: BOSH, SCANDIA FOOD, etc.
Am introdus un sistem modern de ofertare utilizand PC-ul ,flexibil, si care sa raspunda cererilor venite din partea clientilor.Realizand ca vechiul system de devize nu mai corespundea asteptarilor clientilor nostril am dezvoltat un system propriu de ofertare folosind computerul pentru a creste viteza si acuratetea ofertelor.
Am identificat noi piete pe care sa activam un exemplu ar fi piata sistemelor de alarma impotriva efractie si incendiului pentru institutiile bancare nou infintate . Deoarece investitiile industriale nu au mai fost sustinute de catre stat, iar domeniul privat era la inceput , domeniul de activitate traditional al companiei nu mai permitea o activitate profitabila obligandu-ne sa cautam alte piete disponibile pe care sa ne putem asigura un avantaj din experienta acumulata . Astfel am intrat cu success pe piata montajului si intretinerii sistemelor de alarma impotriva efractiei la societatile bancare, unde am incheiat peste 40 de contracte , cele mai representative fiind : sucursata BCR din Cluj-Napoca si sucursala BRD din Cluj-Napoca. Am idenificat si piata sistemelor de control acces in special in zona locuintelor private unde am incheiat sute de contracte cu asociatiile de locatari.
In tot acest timp am pastrat contactul cu domeniul automatizarilor industriale participand la proiectul de modernizare a fabricii de IPSOS de la Aghires jud. Cluj.

26.09.1981 - 30.03.1994

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

Instalarea , Punerea in functiune,Service-ul si verificari metrologice la instalatiile de automatizare industrial .

Realizari:

M-am angajat in aceasta companie imediat dupa terminarea Liceului Industrial Nr.8 unde am obtinut calificarea de specialist in automatizari industriale si am ocupat diferita pozitii incepand cu cea de automatist si terminand cu cea de inginer specialist in automatizari industriale, dupa terminarea facultatii de Automatizari si Calculatoare in 1989. In aceasta perioada m-am calificat in domenii ca : automatizari industrial lente (reglarea parametrilor de process :temperatura, presiune, debit, etc) , automatizari industrial rapide (actionari ale motoarelor electrice de CA si CC cu invertoare sau redresoare comandate) , sisteme de avertizare impotriva incendiului si metrologie.
Toate aceste cunostinte le-am dobandit si utilizat participand la proiecte industrial importante din care as amintii:
Proiectul de investitii”Crearea Turnatoriei de otel a Combinatului de Utilaj Greu din Cluj-Napoca” unde am facut parte din echipa care a pozat cablurile si a montat corpurile de iluminat in hala de 20.000 mp.
Proiectul de cercetare “Instalatia de glazurare in camp electrostatic” unde impreuna cu colectivul de cercetatori ai institutului de proiectare si cercetare pentru industria ceramica am asigurat probele tehnologice a acestui proiect de cercetare.
Modernizare a Instalatiei de avertizare impotriva incendiului de la SC SINTEROM SA unde am fost responsabil cu repararea, modernizare si extindera instalatiei .
Punerea in functiune a Fabricii de producere a zahrului din: Lechinta jud. Bistrita – Nasaud unde m-am ocupat de punerea in functiune a echipamentului de actionare motorului de antrenare a morii de sfecla de zahar .
Intretinerea instalatiilor de automatizare a celor cinci fabrici de industrializare a laptelui din: jud Cluj unde eu am asigurat service-ul pentru : cazanele de abur de 11 bari tip. ABA 11, instalatiile de pasteurizare a laptelui , depozitele de frig, fabrica de preperere a laptelui praf , si pentru electro-stivuitoare .
Punerea in functiune a Combinatului de prelucrare a cuprului din: Zlatna Jud. Alba unde am fost responsabil cu conexiunile si , calibrarea si punerea in functiune a cuptorului rotativ de purificare a cuprului.
Testele tehnologice de: 100.000 t la Fabrica de ciment din Al Quaim din IRAK unde am avut functia de responsabil cu instalatiile electrice ale sectie mori faina, care cuprindeau actionarea a peste 350 de motoare electrice de diferite puteri de la 100w la 1.2 MW si toate buclele de masura a patametrilor si de protectie impotriva distrugerii din acea sectie.

studii

 

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana dinamica care poate da randament in conditii de stres .Ma adaptez usor la conditii noi de munca .Imi plac provacarile si imi asum decizile luate. Eu am foarte bune abilitati tehnice ,am o foarte buna abilitate in lucrul cu documentatiile tehnice si am o abilitate buna in identificarea rapida a defectelor tehnice precum si cunostiintele necesare pentru repararea lor.

Premii

Institutul European din Romania
Curs de Manager de Proiecte

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close