Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Pozitie de management intr-o companie solida, de renume, cu o abordare strategica a evolutiei pe termen lung pe piata din Romania si nu numai. Dezvoltarea aptitudinilor manageriale intr-un mediu constructiv si bine organizat.

Beneficii: Telefon, Laptop,Masina,Asigurare

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

22.06.2008 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: business developer

Responsabilitati:

-Prospectarea organizaţiilor, fara a avea limitare pe o verticala anume, în vederea identificării potenţialilor beneficiari/oportunităţi
-Preluarea lead-urile si oportunitatile existente deja
-Analiza portunitatii, informare asupra capacităţii financiare şi solvabilităţii potenţialului beneficiarului, a interesului acestuia pentru tehnologiile şi soluţiile promovate de Logicode şi a beneficiilor reale pe care acestea i le pot genera
-Structurarea pe marginea discuţiilor cu potenţialul beneficiar specificaţiile funcţionale ale produsului software, dacă acesta este inclus în soluţie
-Analiza solutiei împreună cu departamentul tehnic, urmărind posibilitatea implementării sale reale în activitatea potenţialului beneficiar
-Analiza împreună cu departamentul aprovizionare desfacere termenele posibile de livrare, dacă cerinţele soluţiei nu pot fi acoperite de termenele standard de livrare
-Analiza nivelului de preţ în funcţie de concurenţă, de aşteptările şi bugetele potenţialului beneficiar sau alte motive, care ar putea încheia prematur şi negativ procesul de vânzare
-Realizarea propunerii scrise şi o susţinerea în faţa potenţialului beneficiar
-Negocierea cu potenţialul beneficiar şi redactarea contractelor de vânzare-cumpărare
-Informarea pe tot parcursul derulării contractului cu privire la stadiul de lucru, termene de livrare, plăţi, etc.
-Utilizarea în mod corect şi la zi aplicaţia software CRM din cadrul Logicode pentru o gestiune eficientă a proceselor de vînzare şi pentru generarea de rapoarte corecte despre vanzările prognozate în vederea optimizării stocurilor

Realizari:

Atingerea targetelor trimestriale

01.04.2007 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

-Organizarea, conducerea şi gestionarea activităţii companiei, pe baza obiectivelor şi criteriilor de performanţă stabilite de catre actionariat.

Realizari:

Certificare ISO 9001:2000
Implementare Microsoft Dynamics CRM- Sales, Service, Marketing
Manual de identitate vizuala Logicode
Implementare proces de vanzare proiecte- "Winning Complex Sales"
Realizarea planului de dezvoltare profesionala a membrilor echipei de vanzari - FAST 45
Implementare RealStoc- gestiune interna pe baza codurilor de bare
Implementare sistem electronic de management al neconformitatilor si reclamatiilor
Implementare sistem electronic time&attendance
Implementarea in ERP-ul utilizat a modulului de Analiza Manageriala

...si altele

22.02.2005 - 22.11.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

-Promovarea imaginii si produselor OmnitechIT in vederea distributiei in judetele CJ, MM, SJ, SB, AB, MS,BN.
-Gestionarea bazei de clienti existenta, prospectarea noilor oportunitati in zona Ardeal prin diferite mijloace (telefon,email, intalniri etc)
-Trimiterea de oferte si informarea permanenta a distribuitorilor din zona despre produsele si promotiile OmnitechIT
-Periodic, realizarea unui studiu de piata a zonei si propunerea unor metode pentru promovarea produselor OmnitechIT
-Raportare saptamanala si lunara privind activitatea si performantele obtinute in concordanta cu obiectivele si targetele stabilite
-Realizarea de oferte in format HTML/AdopePhotodhop pentru departamentul IT
-Stabilirea de contacte cu potentiali clienti pentru incheierea unor contracte de service
-Asigurarea functionalitatii (activitati administrative) a filialei Cluj Napoca

22.12.2004 - 22.02.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

-Gestionarea bazei de clienti existenta
-Ofertare, preluare comenzi, facturare
-urmarirea vanzarilor si incasarilor astfel incat acestea sa se incadreze in targetul previzionat
- Contactarea potentialilor clienti care corespund strategiei \"Dealer Only\" promovate de Despec

01.08.2003 - 20.12.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

Activitatea se compune din urmatoarele atributii:
- sales
- product manager.

-dezvoltarea portofoliului de clienti
-strategii de atragere a clientilor
-rezervare, facturare marfa
-jurnal interactiuni cu clientii
-analiza concurentei si contracararea prin contraoferte

Din 1 mai 2004 s-a schimbat denumirea din Acer Distribution srl

Referitor la activitatea de product manager, in raport cu produsele fiecarui agent,aceasta consta in:
- urmarirea preturilor concurentei si emiterea unui raport comparativ saptamanal
- urmarirea stocurilor si vanzarilor pentru produsele respective si emiterea unui raport
- atentionarea CEO de indata ce se observa ca un produs are viteza de rotatie mai mare de 3 saptamani;
- propunerea de oferte html;
- completarea datelor tehnice si pozelor pentru produsele noi pe site, precum si durata de garantie pe site
- propuneri de comanda de cate ori considera ca este necesar pentru produsele din oferta sau pentru produse noi despre care se considera ca vor fi bine primite de piata.
- intocmirea unui raport la 5 zile dupa introducerea unei promotii comparativ cu perioada dinaintea promotiei pentru a observa impactul acesteia
-Urmarirea evolutiei pretului international la reperele de care se ocupa

01.02.2002 - 01.07.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Promovarea imaginii si a serviciilor (campanii locale, oferte promoţionale etc.)
Realizarea de contracte cu alte firme cu acelaşi domeniu de activitate pentru intreţinere reţele, contorizare, web design si web hosting.
Extinderea activităţii Vanzare componente PC noi sau second-hand, servicii de telefonie PC2Phone etc.

studii

 

Facultati:

Universitatea "Babes-Bolyai" Cluj Napoca (1998 - 2002), Cluj Napoca
Profilul: Administratie publica
Lucrare de diploma cu titlul Managementul performantelor in administraţia publica.

Premii

MBA
Codecs-Open University Business School-in curs (2007 - 2008), Cluj Napoca
Profilul: Management si administrare afacerilor
Diploma profesionala in management

Studii postuniversitare
Codecs- Open University Business School (2006 - 2007), Cluj Napoca
Profilul: Management si administrare afacerilor
Certificatul Profesional în Management

Infoteam Consulting A.G. (2007 - 2007), Cluj Napoca
Profilul: Management si administrare afacerilor
Metodologie "Winning Complex Sales"

Events Management- Brian Tracy (2007 - 2007), BUCURESTI
Profilul: Management si administrare afacerilor
"Success in Selling"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20