Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.02.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.04.1997

obiectiv

 

Sa imi valorific experienta pentru a eficientiza procesele, controalele interne si circuitele informationale financiar-contabile.

Beneficii: Bonus performente, telefon, masina

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Arad, Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

17.08.2009 - 29.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Coordonarea si controlul departamentului Financiar-Contabil, inclusiv taxe si salarizare. Principalele activitati:
- verificarea si stabilirea de proceduri de lucru, pentru eficientizare si pentru incorporarea schimbarilor in legislatia contabila si fiscala
- managementul echipei de 13 angajati, formarea a doi middle manageri
- planificare, control si previziune situatie financiara; modelare de costuri de produs, cost de productie
- raportari catre management, pregatire situatii financiare, verificare raportari fiscale
- revizuire contracte furnizori si analiza risc
- implementare masuri de reducere costuri, eficientizare si restructurare

Realizari:

Elaborarea metodologiei de previziune si planificare financiara
Realizarea de modele pentru calcul cost de produse si cost de productie
Obtinut restituirea de impozite si taxe
Imbunatatit managementul resurselor
Obtinut reducerea costurilor si preturilor de achizitie prin imbunatatirea controalelor interne si renegocierea contractelor
Imbunatatit performantele departamentului ca volum de activitate absorbit si colaborare / munca in echipa

01.08.2006 - 16.08.2009

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: corporate governance manager

Responsabilitati:

- Design, implementare, mentenanta si testare controale interne pentru a asigura respectarea SOX (Sarbanes-Oxley Act, sectiunea 404);
- Design si implementare schimbari ale proceselor contabile, financiare si informationale pentru a fi in conformitate cu cerintele SOX;
- Design configurare autorizatii utilizatori SAP, mapare arhitectura si functionalitati SAP si testare de sistem SAP pentru a acomoda controalele interne necesare in vederea aplicarii SOX (pentru a obtine o segregare a responsabilitatilor corespunzatoare);
- Coordonarea si supervizarea unei echipe de 6 oameni;
- Pregatire buget, calcul si comunicare indicatori de calitate si volum ale activitatii desfasurate.

Realizari:

Obtinerea certificarii SOX din primul an de activitate al departamentului
Imbunatatirea configurarii SAP
Formarea profesionala in controale SOX si configurare SAP

01.07.2002 - 31.07.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: deputy audit manager

Responsabilitati:

1.managementul si executarea misiunilor de audit, incluzand:
-Auditarea si pregatirea situatiilor financiare (IFRS, OMF 94. OMF 306)
-Auditarea si pregatirea pachetelor de raportare (IFRS, US GAAP)
-Planificarea misiunilor de audit, planificare in timp si alocarea resurselor umane
-Stabilirea naturii si cuprinderii testelor pentru misiunile de audit
-Alocarea, supervizarea, coordinarea si revizuirea lucrarilor
-Testarea, evaluarea si documentarea sistemelor de controale interne
-Pregatirea si prezentarea de materiale pentru formarea profesionala a angajatilor; formarea profesionala a angajaţilor in timpul misiunilor de audit
-Intreţinerea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu clienti
-Pregatirea de rapoarte vizand sistemul de controale interne si rezultatele financiare si operationale
-Publicitate si vanzare de servicii de consultanta clientilor existenti
2.Efectuarea de analize si pregatirea raportului in cadrul angajamentelor de tip due diligence
3.Evalurea controalelor interne si pregatirea de rapoarte destinate managementului in cadrul misiunilor speciale
4.Audit intern pentru o companie multinationala

Realizari:

Promovarea in pozitie de management mai rapid decat termenul standard practicat de companie
Implicarea in servicii due-diligence si consultanta
Coordonarea si formarea a 2-6 angajati

studii

 

Activitati extracurriculare

Calitati: hotarata, adaptabila, aptitudini de comunicare, spirit de echipa, abilitate de a lucra sub presiune si respectarea termenelor limita.

Proiecte:
Analiza financiara a S.C. Servagromec S.A, 2002
Evaluare si analiza financiara a S.C. Agroindustriala Inand S.A., 2001

Publicatii: Influenta aderarii la Uniunea Economica si Monetara asupra economiilor in tranzitie, lucrare de licenta, mai 2001.

Premii

Curs ISO 22000, IFS si HACCP (2011)
Cursuri fiscalitate (2010)
Managementul crizei (2008)
Comunicare si lucru in echipa (2007)
IFRS si raportare (2003, 2004)
Audit extern (2002, 2003, 2004, 2005)

Membru ACCA
Licentiat Finante-Banci
Analist programator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close