Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.11.2006

obiectiv

 

Desfasurarea activitătii intr-un colectiv activ pentru obtinerea unor performante profesionale ridicate.

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

-Depunerea si ridicarea documentelor , extraselor de cont cat si a instrumentelor bancare de plata. Operarea acestora in programul de gestiune.
-Evidenta cheltuielilor, platilor cat si a incasarilor.
-Intocmirea facturilor, a comenzilor de transport si confirmarea acestora.
-Intretinerearea relatiilor cu clientii interni si externi din portofoliu.
-Participarea la sedintele organizate in cadrul firmei.
-Recrutarea, selectia si intervievarea personalului.

01.03.2013 - 31.12.2014

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-EVIDENTA PRIMARA : Registru de Casa, Jurnal de Banca ,Receptii aprovizionare,Facturi.
- Depunere numerar banca, depunerea si ridicarea documentelor , extraselor de cont cat si a instrumentelor bancare de plata. Operarea acestora in programul de gestiune.
- Intocmirea si actualizarea bazei de date;
- Intocmirea ofertelor de marfuri;
- Acordarea asistentei d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Evidenta stocurilor;
- Intocmirea fiselor de magazie
- Intretinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
- Primirea vizitatoriilor si asigurarea protocolului;
- Participarea la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;
- Depunerea si ridicarea documentelor la biroul vamal pentru marfurile importate.
DIRECTOR ECONOMIC : Popeci Alina

19.09.2011 - 01.06.2012

Departament: service / reparatii

Titlu Job: responsabil relatii clienti

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice, solutionarea solicitarilor,colaborarea cu departamentele implicate;
- Efectuarea programarilor de service si transmiterea informatiilor legate de urmatoarea interventie;
- Consilierea si vanzarea produselor de service( garantii extinse,contracte de service, carduri, facilitati);
- Intocmirea rapoartelor zilnice si saptamanale de trafic si analiza CSI.

01.10.2009 - 19.09.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: coordonator transporturi

Responsabilitati:

-Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule.
-Reprezentarea societatii in raport cu A.R.R, R.A.R , Politie
-Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor.
-Primirea si confirmarea comenzilor de transport.
-Coordonarea si supravegherea activitatilor conducatorilor auto.


-EVIDENTA PRIMARA : Registru de Casa, Jurnal de Banca ,Receptii aprovizionare,Facturi.
-Mentionez faptul ca evidenta primara s-a realizat prin programul de gestiune WINGEST -SOFT PRO.

27.11.2007 - 01.10.2008

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-EVIDENTA PRIMARA :-Registru de Casa, Jurnal de Banca ,Receptii aprovizionare,Facturi.
-Mentionez faptul ca evidenta primara s-a realizat prin programul de gestiune WINGEST -SOFT PRO.

01.10.2007 - 01.08.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: broker

Responsabilitati:

- Prospectarea pietei si contactarea potentialilor clienti
- Prezentarea ofertei de produse si servicii
- Identificarea nevoilor clientilor si consilierea lor in a lua o decizie corecta si optima
- Asigurarea procesului de vanzare si post-vanzare in cele mai bune conditii
- Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Administrarea si Negocierea in Afaceri la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" din Timisoara.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Economia Comertului la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir".Facultatea de Management Turistic si Comercial din Timisoara.
2002 - 2006 Liceu: Tehnic la Grupul Scolar Industrial "Emanuil Ungureanu" din Timisoara.

Facultati in straiatate

-

Premii

Certificari
Aug 2014 - Dec 2014: WIFI-Amstetten, Niederösterreich , Austria
Deutsch Grundkurs, modulul 3 si 4 ,(A2)
Sep 2012 - Oct 2012: BFI-Linz, Oberösterreich,Austria
Integration Deutsch Kurs, modulul 1 si 2,(A1)
Oct 2009 - Oct 2009: Sc Blitz Srl
Curs pentru obtinerea diplomei de Coordonator Transport
Sep 2007 - Sep 2007: Sc Kunden Broker de Asigurare Srl
Curs pentru obtinerea diplomei de Broker in asigurari.
Calificari
Mar 2011: Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" - Brevet in Turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close