Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.07.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa cresc cat mai mult pe plan profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Achizitii, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2008 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

- Coordonez lucrarile de instalatii si echipare;
- Coordonez activitatea de instalatii din santier;
- Verific etapele de lucrari si calitatea lucrarilor;
- Mentin legatura cu subcontractorii;
- Asigur necesarul de materiale;
- Particip la negocierea, incheierea si monitorizarea contractelor de lucrari; lucrarilor de mentenanta si service; pregatirea documentatiilor;
- Efectuez analize bugetare.

01.08.2007 - 31.05.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii

Responsabilitati:

- Am stabilit zilnic transferul de stocuri intre gestiuni in baza istoricului de vanzari si a solicitarilor;
- Am Intocmit saptamanal planul si programul de achizitii;
- Am verificat preturile de achizitie, conform contractelor;
- Am urmarit la indeplinirea conditiilor contractuale de discount, bonusuri, pret, gratuitati, etc. ale furnizorilor;
- Am verificat corectitudinea intocmirii tuturor NIR-urilor;
- Am stabilit lista furnizorilor agreati pe perioade de timp;
- Am urmarit incheierea contractelor si conditiilor comerciale cu toti furnizorii de marfa.
- Am verificat evidenta tuturor contractelor;
- Am programat efectuarea platilor: verificarea cu furnizorii stadiul platilor;
- Am analizat si identificat, propunerea actiunilor specifice privind oferta, serviciile, imaginea;
- Am centralizat informatiile obtinute de la furnizori pe rapoarte de activitate.

01.06.2006 - 31.08.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: product manager

Responsabilitati:

- Am negociat si incheiat contracte cu furnizorii de produse pentru gama alocata;
- Am raspuns de actualizarea in sistemul informatic a tuturor datelor si informatiilor din contractele incheiate cu furnizorii;
- Am contribuit la actiuni de mentinere sau de-listare a furnizorilor;
- Am propus furnizorilor actiuni de marketing pentru ofertarea si promovarea produselor;
- Am urmarit actiunile furnizorilor in cadrul pietei;
- Am achizitionat produse noi si am asigurat extinderea distributiei lor in teritoriu;
- Pentru produsele noi, am propus Directorilor de Vanzare, Directorilor de Regiune, Directorilor de Puncte de Desfacere, Directorilor de Filiale sau Directorilor de Zona, locatiile unde se vor expune, comercializa sau distribui in stoc acele produse, inclusiv cantitatile initiale de stoc, tinand cont de categoria si marimea punctului de vanzare;
- Am incadrat produsele si furnizorii in categorii A, B si C, din punct de vedere al vanzarilor, marjei si distributiei;
- Am efectuat actiuni de largire a distributiei sau modificare a cantitatilor in distributie;
- Am analizat pozitionarea in cadrul pietei a produselor din cadrul gamelor alocate, din punct de vedere al calitatii, disponibilitatii si sezonalitatii si am propus actiuni de imbunatatire a pozitionarii produselor;
- Am urmarit crestera sau mentinerea cotei de piata pentru gamele din portofoliu;
- Am desfasurat actiuni de introducere sau eliminare a anumitor produse din portofoliu;
- Am propus pentru fiecare gama in parte produsele ce urmeaza a fi expuse, in functie de tipul si dimensiunea noilor expozitii;
- Am efectuat actiuni pentru cresterea profitabilitatii gamelor de produse alocate urmarind targhetul;
- Am propus politici de pret pentru gamele de produse alocate;
- Am analizat vanzarile, randamentul comercial pentru produsele din cadrul gamelor alocate,
- Am propus politici promotionale pentru impulsionarea si lansarea de noi produse;
- Am stabilit produsele la care sa se efectueaza receptie calitativa;
- Am raspuns de transmiterea catre serviciul Aprovizionare a tuturor informatiilor obtinute de la furnizorii alocati cu privire la anumite situatii care pot influenta politicile de stoc si am propus modificarea acestora printr-un plan de arpovizionare;
- Am participat la realizarea catalogului de produse;
- Am participat la realizarea articolelor din revistele de specialitate, a posterelor si expozitoarelor;
- Am tinut cursuri de prezentare a produselor pentru lucratorii comercialii si agentii de teren.
- Am reusit cresterea cotei relative a pietei, cu 20%, pe gama de produse gestionata.
- Am incheiat contracte cu furnizorii in cele mai avantajoase conditii de pret, termen de plata, performanta;
- Am extins distributia la punctele de vanzare cea ce a adus o crestere a vanzarilor de 160%.
- Am intocmit actiuni de marketing: promovare poduse prin cursuri cu reprezentantii de vanzari; concurs de vanzari prin stabilirea unui targhet.
- Am propus si adoptat politici de pret pentru gamele de produse alocate cea ce a dus deasemenea la o crestere a vanzarilor;
- Am participat la realizarea catalogului de produse.

01.05.2005 - 30.06.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator logistic

Responsabilitati:

- Am raspuns de coordonarea proiectelor de amenajare in vederea respectarii termenelor si conditiile stabilite pentru deschiderea punctelor noi de lucru si pentru reamenajarea punctelor de lucru existente;
- Am stabilit planul de actiuni al proiectului, mentionand responsabilii si termenele aferente;
- Am urmarit modul de desfasurare si termenele de finalizare pentru toate activitatile aferente proiectului de amenajare pe care l-am coordonat si am raspuns de respectarea termenelor stabilite;
- Am raspuns de informarea la timp a tuturor angajatilor implicati in proiect, cu privire la perioada de desfasurare a activitatilor aferente fiecaruia, astfel incat sa se respecte termenul de finalizare pentru fiecare etapa;
- Am raspuns de respectarea planului de actiuni, a standardelor de amenajare, expunere si depozitare si am propus solutii de imbunatatire a acestor standarde sau creearea de standarde noi;
- Am raspuns de comandarea produselor logistice necesare amenajarii unui punct de lucru/depozit;
- Am raspuns de amenajarea sau reamenajarea depozitului, zonei de cosuri si expozitiei punctelor de vanzare noi sau existente si de respectarea standardelor de amenajare;
- Am colaborat cu Directorii de Regiuni, departamentul Distributie si serviciul Transporturi in vederea asigurarii necesarului de marfa pentru punctele de lucru noi; m-am asigurat de necesarul de marfa este livrat la termenul stabilit si ca depozitarea marfurilor se realizeaza conform standardelor de depozitare;
- Am raspuns de luarea initiativei si utilizarea competentei decizionale pentru modificarea sau schimbarea actiunilor in proiect in vederea respectarii termenelor stabilite;
- Am coordonat si deschis mai multe puncte de lucru in Bucuresti.

01.08.1998 - 31.05.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- Am promovat si ajutat la vinzarea produselor si echipamentelor Romstal din gama hidro-termo-electrice-sanitare conform target-ului lunar
- Am asigurart consultanta tehnica clientilor Romstal si am realizeat oferte tehnice
- Am completat si administrat rapoarte de vanzari zilnice
- Am dezvoltat portofoliu de clienti si am urmarit cresterea numarului acestora.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Marketing si Relatii Economice Internationale la Universitatea "Spiru Haret" din Bucuresti.

Premii

Diploma curs "Tehnica Vanzarii"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close