de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.01.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.01.2018

obiectiv

 

Bună ziua, Vă adresez această scrisoare de intenție pentru postul de care am luat la cunoștință, cu interes, prin intermediul site-ului eJobs Sunt în curs de absolvire ( anul III),al Facultății de Management Turistic și Comercial, la Universitatea Dimitrie Cantemir, din București și consider că în anii de studentie am acumulat multe cunoștințe în drept, economie, management, marketing și turism. Sunt o persoană dinamică, cu aptitudini bune de comunicare și negociere, dobândite în experiența mea, (de aproximativ 5 ani), responsabilă, hotărâtă, interesată în perfecționarea personală, dar și profesională. Îmi doresc să am șansa de a lucra în compania dumneavoastră, unde aș putea să-mi pun în evidență capacitatile și experiența acumulata (conform CV anexat) pentru a îndeplini sarcinile și scopurile organizației, cât și pentru dezvoltarea carierei mele. Dacă veți considera că motivația și calificarea mea sunt oportune pentru obținerea unui loc în cadrul companiei dumneavoastră, sunt disponibilă în orice moment pentru a fi contactată în vederea discutării detaliilor unei posibile colaborari. Va multumesc. Cu deosebita consideratie, --- Alexandra Stanciu Telefon: 0771 697 319 E-mail: alexandra.stanciu90@yahoo.com

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Turism / Hotel staff, Achizitii, Saloane / Clinici frumusete, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 30.11.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: manager account

Responsabilitati:

Realizarea planului zilnic de vânzări.
Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor/serviciilor
Realizarea de oferte pentru potențialii clienți și cei existenți.
Prospectarea continuă a bazei de date în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor.
Menținerea legăturii permanente cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora, cât si rezolvarea problemelor tehnice.
Întocmirea rapoartelor privind situația vânzărilor.
Întocmirea rapoartelor cu privire la ofertele concurenței, a noilori trenduri de piață.
Înregistrare contracte.
Programare echipă intalare.
Activitatea descrisă mai sus se operează prin intermediul aplicațiilor: Claryfai, Super Office, Derby, Taifun, Outlook

01.06.2015 - 31.01.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: Șef recepție

Responsabilitati:

Gestionarea rezervărilor de grup pentru conferințe, restaurant și cazare.
Informarea produselor, serviciilor, prețurilor și ofertelor promoționale ale hotelului
Verificarea oaspeților folosind sistemul contabil al hotelului.
Gestionarea perioadei de cazare a clientului (check-in/check-out).
Maximizarea veniturilor din vânzări prin intermediul programelor de vânzare și marketing.
Încasarea contravalorii serviciilor oferite oaspeților (numerar sau carduri de credit).
Răspunderea la solicitările telefonice prompt și profesional cât și transferul apelurilor.
Oferirea de informații și onorarea întrebărilor clienților.
Organizarea de vizualizări scurte ale camerelor și prezentarea facilităților hotelului.
Informații despre hotel atât personal cât și prin telefon.
Operații în tabloul de distribuție (direcționarea apelurilor în mod corespunzător).
Soluționarea reclamațiilor clienților.
Verificarea fișelor de cazare.
Finalizarea procedurilor de audit pe timp de noapte cu precizie și atenție la detalii.
Finalizarea documentelor în mod corespunzător pentru a putea fi preluate fără probleme la schimbarea turei.

01.06.2014 - 28.02.2015

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Înregistrarea programarilor direct și telefonic.
Acordarea de informțtii cu privire la procedurile oferite.
Întocmirea planului fondului de protocol;
Stabilirea necesarului de consumabile și comandarea acestora (produse cosmetice, ustensile, papetărie, acte protocol).
Evidența încasării și a contabilității primare (dispoziții de încasare/plată, completarea registrului unic de intrari / ieșiri , etc.)

01.10.2011 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: director distribuție (voluntar)

Responsabilitati:

Coordonarea preluării revistelor și a materialelor asociației;
Planificarea distribuției acestora;
Coordonarea distribuției;
Asigurarea transportului către beneficiar;
Verificarea distribuției și corectarea diverselor disfuncționalități;
Întocmirea documentelor de distribuție și evidența acestora.

01.11.2008 - 30.11.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Executarea lucrărilor de registratură generală (sortarea, înregistrarea, datarea, distribuirea);
Executarea lucrărilor de corespondenţă ale societăţii, primirea şi transmiterea comunicărilor telefonice;
Atribuţii de documentare: identificarea potențialilor clienți, selectarea materialelor relevante pentru aceștia; prezentarea materialelor editate cu variantele posibile; arhivarea documentelor; organizarea şi asigurarea unei bune funcţionări a arhivei societăţii;
Asigurarea corespondenţei și a materialelor documentare;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor;
Relaţii cu publicul;
Evidenţa necesarului de consumabile şi evidenţa de personal (evidenţa orelor suplimentare, concediilor, evidenţa delegaţiilor, a deplasărilor şi a evenimentelor profesionale);
Pregătirea călătoriilor de serviciu ale conducerii executive, rezervarea de bilete, a camerei de hotel, pregătirea documentelor necesare pentru întâlnirile de lucru;
Organizarea sistemului informaţional: primirea prelucrarea şi transmiterea informaţiilor;
Întocmirea contabilităţii primare a societăţii;
Organizarea şedinţelor şi a materialelor necesare;
Difuzarea în societate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulară;
Supravegherea personalului din subordine: instruirea acestuia, evaluarea posibilităţilor fiecăruia şi stabilirea responsabilităţilor.

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate: Management Turistic si Comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close