Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.05.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.05.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa imi continui activitatea profesionala in unul din domeniile : Management, Dezvoltarea afacerii, Mangementul vanzarilor

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Farmacie

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2009 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director dezvoltare(export)

Responsabilitati:

- Coordonarea activităților de marketing și export ale companiei.
- Participarea la elaborarea, implementarea și evaluarea strategiei companiei pe termen mediu și lung.-
- Identificarea și dezvoltarea de noi activități și produse în conformitate cu cerințele pieței.
- Analiza tendințelor de dezvoltare a pieței, în scopul de a dezvolta noi produse și servicii
- Stabilirea și dezvoltarea contactelor și relațiilor de afaceri cu instituții și firme, în scopul de a promova imaginea companiei și a produselor sale.
- Furnizarea de rapoarte periodice de activitate către consiliul de administrație a societatii, precum și orice alte informații care pot fi relevante pentru dezvoltarea cu succes a afacerii.
- Elaborarea strategiei de vânzări și marketing pentru activitatea de export.
- Stabilirea de măsuri și acțiuni necesare pentru a crește cifra de afaceri la export.
- Creșterea cifrei de afaceri la export mai mult de 25%.
- Dezvoltarea de colaborări cu companii străine pentru a dezvolta si produce corpuri de iluminat (OSRAM, HELLA, Germania, Austria-Lumitech, Sylvania, Franța, Italia Lanzini-)
- Propunerea unor noi direcții de dezvoltare în special în domeniul energiei alternative

01.04.2001 - 30.09.2009

Departament: farmacie

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

- Responsabil cu activitatea in Romania a diviziilor Hospital Care (H.C.) si Out Patient Market (O.P.M.).
- Elaborarea strategiei si a obiectivelor companiei pe termen mediu si lung pe baza obiectivelor trasate de grup.
- Responsabil cu definirea bugetelor anuale, impreuna cu departamentele de Controlling si Contabilitate, si urmarirea trimestriala a indeplinirii acestora.
- Elaborarea, impreuna cu Directorii de divizii(H.C. si O.P.M.), a bugetelor de vanzari si marketing si asigurarea implementarii lor.
- Crearea si mentinerea legaturii cu clientii importanti si liderii de opinie.
- Urmarirea continua, impreuna cu Directorii de divizii, a evolutiei pietei precum si identificarea domeniilor cu potential de crestere in vederea planificarii lansarilor de produse noi .
- Coordonarea, impreuna cu Directorii de logistica si controlul calitatii, a inregistrarii, depozitarii si livrarii produselor in totala concordanta cu cerintele legislative locale si standardele companiei .
- Intogmirea cu regularitate a rapoartelor de activitate catre conducerea regionala a companiei precum si furnizarea de informatii relevante pentru cresterea cifrei de afaceri.
- Coordonarea, supravegherea si motivarea angajatiilor companiei.
- Evaluarea performantelor subalternilor in conformitate cu standardele companiei.
- Mentinerea legaturii cu autoritatile locale si centrale cu care compania colaboreaza prin natura activitatii sale (Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului, e.t.c.).

Realizari:

- Cu o cifra de afaceri de 15 Milioane Euro in 2008, devenind lider de piata la majoritatea grupelor de produse(solutii perfuzabile, seringi, anestezie regionala, pompe automate de perfuzie ) si un furnizor important pentru celelalte produse, B.BRAUN MEDICAL Romania si-a atins aproape toate obiectivele propuse.
- B.BRAUN MEDICAL Romania a reusit sa creasca vanzarile an de an in ciuda dificultatilor existente in sistemul de asigurare a sanatatii din Romania.
- Dezvoltarea unei echipe de angajati(65 la sfarsitul anului 2008) capabili sa gaseasca noi oprtunitati de dezvoltare a afacerii si sa se adapteze rapid la schimbarile din piata.
- In 10 ani de prezenta pe piata din Romania numele B.BRAUN a devenit, pentru clientii companiei similar cu professionalismul, competenta, buna calitate a produselor si serviciilor.
- Implicarea in viata sociala prin programe ca “B.BRAUN pentru copii”
- Implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2000

15.04.1999 - 01.04.2001

Departament: farmacie

Titlu Job: director de vanzari si marketing

Responsabilitati:

- Creerea si dezvoltarea echipei de vanzari.
- Coordonarea vanzarilor diviziei Hospital Care in Romania.
- Crearea si mentinerea legaturii cu clientii importanti si liderii de opinie.
- Elaborarea si coordonarea planului de vanzari si a bugetului de marketing.
- Coordonarea activitatii de logistica privind livrarea directa la clienti(spitale).
- Crearea si mentinerea legaturii cu autoritatile locale si centrale cu care compania colaboreaza prin natura activitatii sale (Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului, e.t.c.).

Realizari:

- Creerea si dezvoltarea unei echipe de vanzari de16 persoane ( directori de marketing, directori regionali de vanzari, reprezentanti de vanzari)
- Creerea si dezvoltarea unei echipe de relatii cu clientii de 3 persoane.
- Creerea si dezvoltarea Departamentului de licitatii de 3 persoane.
- Deschiderea a doua puncte de lucru cu depozit si birouri la Bucuresti si Cluj.
- Organizarea logisticii pentru livrarea directa la clienti(spitale) cu 6 autoutilitare si 2 camioane.

01.03.1996 - 01.04.1999

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: director regional de vanzari

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea produselor companiei in judetele din vestul Romaniei.
- Coordonarea activitatii de promovare,vanzare, logistica si service a punctului de lucru.
- Elaborarea obiectivelor filialei pe termen mediu si lung pe baza obiectivelor trasate de companie.

- Cu o cifra de afaceri de 1,1 Mil. Euro in 1998, devenind lider de piata in vestul Romaniei ,avand in portofoliul de clienti pe cei mai mari producatori di zona (P&G, Coca-Cola, Continental in Timisoara ; Pepsi in Arad, Temeco in Caransebes s.o.) filiala Timisoara si-a atins toate obiectivele propuse.
- Deschiderea punctului de lucru Timisaoara cu depozit si birou.
- Creerea si dezvoltarea echipei de logistica si service.
- Crearea unei baze de date cu toate fabricile din zona (potentiali clienti pentru companie).

autoturism

01.04.1995 - 28.02.1996

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervizor vanzari

Responsabilitati:

- Coordonarea vanzarilor directe din judetul Timis(32 rute de vanzare, aprox. 2000 puncte de vanzare)
- Coordonarea activitatii a 40 persoane: reprezentanti de vanzari,soferi ,mercantizori.
- Coordonarea activitatilor de marketing in cele mai importante puncte de vanzare.

15.05.1993 - 30.03.1995

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea produselor companiei in judetele din vestul Romaniei.
- Coordonarea activitatii de promovare,vanzare, logistica si service a companiei.
- Coordonarea activitatilor de marketing in cele mai importante puncte de vanzare incluzand unitatiile de service auto.

01.11.1990 - 15.05.1993

Departament: productie

Titlu Job: sef department service si intretinere

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii de service si intretinere pentru cele 5 unitati de productie ale companiei.
- Coordonarea activitatii a 30 persoane responsabile cu activitatea de service si intetinere.

studii

 

Facultati:

2005 - 2005 Masterat: Global Strategic Marketing la McDonough School of Business, Georgetown University din Washington. Dr. Robert J. Thomas-Professor of Marketing
1992 - 1993 Masterat: Facultatea de Studii Economice la Universitatea "Banat" Timisoara din Timisoara. Curs postuniversitar de finante si contabilitate
1985 - 1990 Facultate / Colegiu: Facultatea de Mecanica Fina la Universitatea Politehnica ”Traian Vuia” Timisoara din Timisoara. Roboti Industriali, Echipamente Medicale, Optica Industriala
1980 - 1984 Liceu: Informatica la Liceul “G. Moisil” , Timisoara din Timisoara. Analist programator

Premii

2005:Global Strategic Marketing ,Dr. Robert J. Thomas-Profesor de Marketing-
McDonough School of Business, Georgetown University

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close