Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.08.1970

Permis conducere:  Cat.B,D, Data obtinerii:31.03.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Derularea activitatii intr-o cultura organizationala ale carei valori sa fie respectate de toti cei implicati.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: sistem de bonusare (corelat cu performanta); asigurare medicala

Departament: Asigurari, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2013 - 31.05.2015

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director departament transport

Responsabilitati:

# Responsabil pentru asigurarea completă, la timp, a societăţii, cu produse şi servicii folosind responsabil bugetul aprobat;
# Elaboreaza si gestioneaza bugetul de cheltuieli al departamentului, buget cu o valoare mai mare de 3.000.000 euro;
# Redacteaza strategia de achizitie si exploatare pentru toate produsele si serviciile necesare operatiilor;
# Realizeaza, sustine si propune spre aprobare planul anual de achizitii produse/servicii (materiale necesare desfasurarii activitatilor, servicii de intretinere si monitorizare), organizează activitatea de prospectare a pieţii pentru transport si servicii adiacente ce urmează a se contracta, stabilind priorităţile şi programul de derulare;
# Determina forma, nivelul de detaliu, persoanele responsabile si periodicitatea tuturor formelor de raportare departamentale, interdepartamentale cat si a celor solicitate de catre conducere;
# Aproba planul zilnic de transport, asigurandu-se de corecta armonizare cu obiectivele companiei (avand un echilibru perfect intre gradul de satisfactie a clientilor si limitele bugetare aprobate prin respectarea indicatorilor de performanata stabiliti);
# Este direct responsabil cu politica de resurse umane, coordonand activitatea a 56 conducatori auto si a inca 5 subordonati din zona de suport pentru asigurarea operatiilor departamentale;
# Monitorizeaza si asigura gestiunea stocurilor pentru statiile proprii;
# Propune actualizarea sistemului de bonusare pentru personalul din subordine, in directa corelare cu obiectivele firmei, realizand evaluarile pentru personalul din subordine, analizand modalitatea de incadrare in limitele indicatorilor;
# Detine licente de Manager Transport si Consilier Securitate Rutiera, valabile, eliberate de catre Autoritatea Rutiera Romana;
# Propune spre aprobare planul de pregatire profesionala a personalului;
# Informeaza despre toate neconformităţile de produs/proces, servicii /SMI identificate, analizand independent sau împreună cu şefii direcţi cauzele ce au determinat apariţia unor neconformităţi şi iniţierea acţiunilor corective necesare;
# Identificarea posibilităţilor de minimizare a pierderilor în procesele de producţie/ prestare a serviciului şi de prevenire a neconformităţilor, fiind direct responsabil de implementarea actiunilor corective/preventive stabilite;
# Preia atribuţiile pe line de SSO ale angajatorului, asigurandformarea pe linie de SSO a întregului personal al organizaţiei;
# Participa la analiza neconformităţilor sistemului de management al calităţii mediului şi SSO şi propune acţiunile corective/preventive pe linie de SSO;
Implementarea cu succes a unui soft de optimizare dinamamica a rutelor de transport (Roadnet Transportation Suite), soft ce contine o harta vectoriala interactiva ce permite estimarea traseului, a timpilor de conducere, de odihna si cel de service, prin interfatare cu programul de gestiune a proceselor companiei, preleveaza datele legate de toate costurile (fixe si variabile), date ce corelate cu geocodarea locatiei clientului, ofera informatii exacte legate de costurile per traseu/ruta/echipament precum si a oricarui alt raport.
Realizarea unui sistem de programare si monitorizare a activitatii vehiculelor, oferind astfel informatii cu privire la acuratetea si stadiul indeplinirii actiunilor programat si statusul in orice moment.
# autoturism de serviciu;
# sistem de bonusare corelat cu performanta;

21.07.2010 - 28.06.2012

Departament: transport / distributie

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

• Elaborarea strategiei si a planurilor de actiune, analiza si sinteza informatiilor, monitorizarea diverselor procese si al activitailor delegate de catre Directorul General (in special in domeniul achizitiilor, marketing &relatii publice si domeniul finaciar);
• Coordonarea activitatii Serviciului de Control Intern;
• Participarea alaturi de Directorul General la sedinte si intalnirii;
• Reprezentarea Directorului General in cadrul unor evenimente, seminarii, congrese precum si in unele grupuri de lucru din cadrul organizatiei;
• Analizarea corespondentei oficiale si a documentelor elaborate de catre organizatie, documente ce necesita aprobarea Directorului General;
• Management de Proiect;

15.09.2008 - 16.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director concesiune

Responsabilitati:

� Administreaza relatiile cu clientii si furnizorii, precum şi informaţiile relevante legate de concesiune şi angajaţi, in vederea menţinerii un climat echilibrat, ce stimuleaza performanţa şi pentru a promova serviciile companiei;
� Evalueaza si verifica potentialul serviciilor oferite de organizatie precum si cererea existenta in piata, asigura informatii privind dezvoltarea tehnologica, informatii ce au impact asupra operatiilor si a masurilor de protectie a serviciilor furnizate;
� Stabileste si menţine eficienţa raporturilor de munca.
� Dezvolta si sustine o structura organizationala completa, prin recrutarea si selectia angajatilor, indruma, directioneaza si motiveaza angajatii prin aplicarea programelor de pregatire si compensare stabilite la nivelul companiei;
� Iniţiaza actiuni si decide asupra tuturor aspectelor operationale/strategice din cadrul concesiunii, bazate pe politica firmei;
� Asigura corecta pozitionare in piata a companiei ca si raspuns la cererea clientului, administreaza personalul, organizeaza proprietatile concesunii, informatiile de la importator si integreaza organizatia in comunitate, tinand cont de dezvoltarea economica locala si potentialul de diversificare al serviciilor;
� Se asigura ca toate operatiunile derulate de concesiune, sunt conforme legislatiei in vigoare;
� Furnizeaza directive pentru toate activitatile ce necesita atingerea obiectivelor concesiunii, asumandu-si toate sarcinile ce nu pot fi delegate efectiv;
� Implementeaza strategia stabilita de Grup, in vederea atingerii obiectivelor concesiunii, putand defini si implementa actiuni locale de promovare, dupa ce obtine aprobarea Grupului si a Importatorului;
� Administreaza bugetul anual aprobat (cifra de afaceri anuală de peste 18.500.000 �), planul asociat de necesar de personal (114 angajaţi) si planul cerintelor de capital;
� Este responsabil pentru realizarea indicatorilor financiari si calitativi stabiliti;
� Stabileste mijloacele eficace de functionare a managementului concesiunii si transmite acestora informatiile specifice necesare atingerii obiectivelor financiare precum si cele calitative;
� Este responsabil de implementarea politicilor Grupului si Importatorului, avand obligatia sa informeze aceste structuri cu privire la orice aspect relevant in pozitionarea serviciilor oferite catre clienti.
� Participa la sedintele de analiza a activitatii precum si la cele de strategie ale Grupului si Importatorului, putand transmite propuneri de abordare a diverselor aspecte operationale si strategice;
� Administreaza toate proiectele de investitii la nivelul concesiunii, fiind la curent cu nivelul general de fonduri, circuitul financiar si alte dezvoltari financiare;
� Aplica planul de recuperare in situatii de criza, asigurandu-se ca tot personalul este adecvat pregatit pentru a reactiona corespunzator in orice situatie urgenta;
� Reprezinta concesiunea in fata institutiilor statului, a asociatiilor industriale si profesionale, in fata comunitatii si a diverselor foruri publice;
� Stabileste parteneriate cu furnizori, pune la dispozitia auditorilor (Importator, audit intern) inregistrari si informatii necesare evaluarii activitatior concesiunii;

Realizari:

La sosirea mea in societate concesiunea avea 174 angajati, datorita situatiei economice am fost nevoit sa identific o formula de functionare in urma careia resursele utilizate sa fie responsabil cheltuite. Astfel am renuntat la activitati care nu erau profitabile si in urma unor prognoze legate de activitatea ulterioara am redimensionat echipele de vanzari, cele de logistica si aceea adminstrativa. De asemena activitatea service a fost analizata si unele fluxuri au trebuit redesenate, au fost necesare si cateva inlocuiri ale unor persoane ce se aflau in functii de conducere. In februarie 2009 echipa numara 114 angajati pregatita sa situatia economica. Am acordat o atentie deosebita departamentului Service deoarece din punct de vedere al profitabilitatii erau probleme serioase (bugetul pe acest centru de profit nu era atins). Am realizat un sistem de bonusare a celor care "vindeau" servicii si piese, monitorizand realizarile lunare, astfel in scurt timp cei ce isi 'depaseau' rolul de a 'sta' in fata unui client, au inceput sa castige bani peste salariul negociat. Urmatoarea etapa a fost conceperea unui plan de promovare la nivel local si o mare atentie acordata bazei de date clienti (clienti ce au inceput a fi instiintati cu privire la promotiile in vigoare). De asemenea infintarea unui birou de relatii clienti, birou ce consulta clienti cu privire la aspectele legate de atitudinea angajatilor si calitatea lucrarilor. Ajustarea fluxurilor tehnologice a permis diminsionarea unei scheme de personal ce se indreapta catre optim. Nu in ultimul rand controlul costurilor a constituit un element ce mi-a permis depasirea bugetului aprobat. Pentru o perioada toate achizitiile au fost obligatoriu supervizate de catre mine (pentru a avea o imagine asupra pietei furnizorilor am solicitat mai multe oferte concurente), de asemenea contractele au fost reevaluate si renegociate. Toate aceste masuri au condus la faptul ca departamentul service este cel ce genereaza aproape 85% din profitul concesiunii.

29.04.2008 - 31.08.2008

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director transport

Responsabilitati:

� Crearea si organizarea unui departament specializat de transport;
� Recrutarea, dezvoltarea si motivarea personalului;
� Integrarea si coordonarea acestui departament in strategia globala a firmei;
� Conceperea si implementarea unui sistem de monitorizare a activitatii;
� Identificarea unor noi oportunitati de activitate si semnarea de contracte cu furnizorii de servicii la nivel european;
� Coordonarea si monitorizarea activitatii departamentului la nivel european;
� Crearea si mentinerea unor bune relatii cu principalii transportatori europeni;
� Stabilirea si mentinerea unor bune relatii cu autoritatile ce reglementeaza transporturile in Romania cat si la nivel European;
� Participari la intalniri, conferinte, dezbateri si forumuri;
� Monitorizarea tendintelor pietei in domeniu;
� Monitorizare legislatiei din domeniu;

Realizari:

Optimizarea costurilor, realizarea unor parteneriate cu operatorii de transport. Am realizat un proiect prin care am reusit absortia in timp scurt a unui mare numar de unitati pe ruta Alicante Viena. Astfel solutia identificata a fost realizare unui transport mixt, rutier-naval-rutier si am reusit transportul unui volum de 470 unitati in foarte scurt timp. Profitul net al departamentului in cele 4 luni fiind de aproape 40000euro.

01.01.2006 - 15.02.2008

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director logistica si administrativ

Responsabilitati:

� � Dezvoltarea strategiei companiei ca si membru al echipei de management;
� Implementarea strategiei companiei, prin crearea strategiei si a planurilor de actiune, la nivel departamental, coordonand un departament de peste 40 angajati;
� Administrarea unui buget departamental anual de peste un milion de euro;
� Recrutarea personalului specializat;
� Crearea si coordonarea 'Centrului de Logistica Romcar' situat in Cernica, centru cu o capacitate de 1800 unitati;
� Responsabil pentru unui stoc auto in valoare de peste 150 milioane euro;
� Administrarea unui parc auto de aproape 200 autovehicule;
� Coordonarea si monitorizarea activitatii logistice la nivel national a retelei dealerilor Ford;
� Stabilirea obiectivelor si a sistemului de bonusare la nivelul departamentului;
� Asigurarea canalelor optime de comunicare si intretinerea unor relatii bune cu autoritatile statului in domeniile omologari/politie/vama;
� Mentinerea unei permanente legaturi cu companiile de asigurare;
� Coordonarea (cu ajutorul dealerilor) activitatilor de monitorizare a serviciilor de logistica oferite de principalii nostrii competitori, la nivel national;
� Participarea la conferinte si forumuri in domeniile de responsabilitate;
� Monitorizarea legislatiei aplicabile in domeniile mai sus amintite;
� Prin coordonarea compartimentului administrativ, oferim suport tuturor activitatilor necesare operatiilor din cadrul companiei;
� Responsabil de selectia furnizorilor pentru intretinerea instalatiilor, de realizarea planului de mentenanta a tuturor echipamentelor si de incadrarea in costurile prevazute in buget;

01.01.2004 - 31.12.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager logistica

Responsabilitati:

• Coordonarea birourilor de de receptie/transfer auto, omologari si a celui de inmatriculari;
• Propunera unui proiect de buget operational si supravegherea incadrarii in el;
• Acordarea suportului operational catre intreaga echipa coordonata (11 persoane);
• Implementarea strategiei departatmentale;
• Monitorizarea continua a activitatilor derulate de catre compartimentul coordonat;
• Alcatuirea rapoartelor ce reflecta activitatea coordonata;
• Mentinerea unei bune legaturi cu autoritatile ce reglementeaza activitatea operational a compartimentului;
• Stabilirea obiectivelor ce trebuiesc realizate de catre echipa.

masina de serviciu, bonus performanta, asigurare medicala

01.01.2002 - 31.12.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: sef birou derulare

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatii de omologare
• Redactarea planului de omologari pentru a mari eficienta din punct de vedere al costului pentru raportul omologari de tip/omologari individuale;
• Supervizarea tehnica a specificatiilor tehnice pentru vehiculele ce urmeaza a fi omo,ogate de tip precum si a celor individuale;
• Sustinerea dosarelor de omologare in fata reprezentatilor RAR;
• Obtinerea de informatii de la departamentul similar al Ford Motor Company;
• Elaborarea scrisorilor de consultant tehnica solictate de autoritati;
• Verificarea permanenta a prevederilor legale si sincronizarea lor cu prescriptiile de fabricatie a producatorului;
• Coordonarea si monitorizarea a celor doi subordonati.

28.08.2000 - 31.12.2001

Departament: transport / distributie

Titlu Job: specialist omologari

Realizari:

• Prezentarea vehiculelor pentru omologarea individuala;
• Redactarea specificatiei tehnice necesare omologarii individuale;
• Efectuarea formalitatilor vamale premergatoare vamuirii;
• Elaborarea specificatiilor tehnice pentru omologarea de tip, cu translatarea datelor din documentatia producatorului;
• Elaborarea dosarelor de omologare de tip;
• Prezentarea produselor (vehicul si doasar de omologare) in fata comisiei tehnice RAR.

10.06.1999 - 27.08.2000

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector daune

Realizari:

• Deschiderea dosarelor de dauna;
• Elaborarea scrisorilor si notelor de clarificare pentru instrumentarea dosarelor de dauna;
• Realizarea expertizei tehnice pentru a gasi elemente suplimentare in cazul daunelor dubioase;
• Verificarea solutiilor tehnice precum si a preturilor pieselor de schimb pentru auto avariate propuse spre decontare;
• Direct negotiation with the insurance companies in order to identify the best solutions in closing the corresponding files
• Negocierea cu societatile de asigurari in zona dosarelor de regres.

01.08.1996 - 16.07.1998

Departament: inginerie

Titlu Job: inspector tehnic

Realizari:

• Derularea operatiilor in vederea omologarii individuale;
• Verificarea conformitatii produselor cu documentatia tehnica;
• Completing and offering homologation numbers;
• Eliberarea certificatelor de poluare;
• Participarea alaturi de ofiterii IGP in comisiile mixte, invederea stabilirii identitatii vehiculelor avariate in urma accidentelor.

studii

 

Activitati extracurriculare

• Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
• Experienta in relationarea cu echipele numeroase cu nivel variat de pregatire;
• Abilitati de comunicare dezvoltate;
• Bun negociator;
• Datorita experientei profesionale acumulate reusesc sa ma conectez repede la organizatiile in care imi desfasor activitate;
• Constient de importanta culturii organizationale si mai ales de modul in care poate fi ea folosita pentru atingerea de rezultate;

Deschis catre conceptele de managent noi aparute, dar partizan al aplicarii lor cu moderatie si ajustate (atunci cand se poate) potrivit culturii organizatiei in care se vor aplica;

Premii

Ian. 2009 International House- “Market Leader” nivel avansat, business english (9 luni)
Ian. 2008 International House- “Market Leader” nivel intermediar, business english (9 luni)
Mai. 2007 Codecs – Curs “Management Resurse Umane”
Feb. 2007 Customer Focus - Top Management -Strategie si Dezvoltare Organizationala
Ian. 2007 International House- “Market Leader” nivel pre-intermediar, business english (9 luni)
Ian. 2007 Codecs – Curs “Management Financiar ”
Sep. 2006 Customer Focus – Coaching Dezvoltare Organizationala
Jul. 2006 Codecs – Curs “Management Performant”
May 2006 Customer Focus - Top Management -Strategie si Dezvoltare Organizationala
Feb. 2006 Customer Focus – Curs “Dezvoltare Competente Manageriale” nr. 2
Dec. 2005 Customer Focus – Curs “Servicii Superioare Clienti”
Oct. 2005 Customer Focus – Curs “Dezvoltare Competente Manageriale” nr. 1
Aug. 2005 Customer Focus – Curs “Managementul Timpului”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close