Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1987

obiectiv

 

Competente si Aptitudini • Abilitati de lider si capacitate de gestionare a grupurilor; • Buna gestionare a conflictelor; • Atentie la detalii; • Spirit organizatoric ; • Capacitate analitica la scara ampla; • Motivatie intrinseca bazata pe success; • Initiativa si abilitatea de a lucra sub presiune; • Capacitate demonstrata in respectarea termenelor limita stricte; • Deschidere catre provocari noi ; • Flexibilitate; • Capacitate de integrare in diferite grupuri sociale; • Ascultare activa si empatie; • Lucru in echipa sau individual ; • Creativitate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Publicitate, ONG / Voluntariat, Functii publice, Productie, Cercetare - dezvoltare, Inginerie, Controlul calitatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director departament promovare

Responsabilitati:

• Înființarea departamentului Promovare in scopul promovarii fabricii si creterii vanzarilor;
• Managmentul personalului: recrutare, pregatire, cordoonare, evaluare, pontaj si motivare;
• Organizarea ședinței de vanzari a fabricii din 2016 ;
• Reprezentarea oficiala a fabricii la întâlnirea cu Ministerul Agriculturii din Arabia Saudită in Brașov, 2016;
• Organizarea și coordonarea de evenimenimente inter-orasenesti (ex: Ziua Copilului)
• Asigurarea de consultanță și stimulare a echipei in vederea creșterii vânzarii;
• Administrarea necesarului pentru desfășurarea activității de promovare;
• Urmarirea indicilor de productivitate pentru abordarea de strategii de crestere a vanzarii in timpul activitatii de sampling din tara;
• Gestionarea relatiei cu sefii de magazin, raion, etc.
• Verificarea desfasurarii activitatii de sampling in magazine din tara;
• Efectuarea si gestionarea delegatiilor, fiselor de aptitudini ale agentilor, merchandiserilor si promoterilor;

01.09.2014 - 31.10.2014

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer industrie alimentara

Responsabilitati:

- Monitorizarea parametrilor de calitate si a retetelor de fabricatie;
- Evaluarea mostrelor de produse si efectuarea modificarilor necesare;
- Supravegherea personalului.

01.02.2013 - 30.04.2013

Departament: altele

Titlu Job: administrator intreprindere individuala

Responsabilitati:

• Administrator al Intreprinderii individuale pentru cresterea ovinelor si caprinelor ‘Severin Maria. I.I.’

01.07.2012 - 31.12.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

• Actiuni de sprijin si sensibilizare sociala
• Activitati cu scop de prevenire sau limitare a unor situatii de vulnerabilitate sau criza.

01.02.2012 - 31.05.2012

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: cercetator

Responsabilitati:

• Imbunătăţirea principalelor caracteristici fizico-chimice ale plămezilor fermentate pe bază de cereale şi studierea evoluţiei probelor într-un interval de timp.
• Evoluţia probelor se studiu printr-un ciclu de determinări fizico-chimice şi senzoriale.

01.03.2011 - 31.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

• Promovarea si vanzarea produselor bancii, consilierea clientilor, analizarea bugetului si oferirea celei mai bune soluţii, în funcţie de necesitate.

01.07.2009 - 30.09.2009

Departament: inginerie

Titlu Job: tehnolog in industria laptelui ( practicant)

Responsabilitati:

Monitorizarea fluxului tehnologic in vederea imbunatatirii metodelor de lucru si indeplinirii programului de monitorizare a produsului.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managementul Procesării Moderne a Alimentelor, la Universitatea «Lucian Blaga» din Sibiu.
2006 - 2010 Facultate: Inginer industrie alimentara la Universitatea «Lucian Blaga», Sibiu», Facultatea de Ştiinţe Agricole, Industrie Alimentară şi Protecţia Mediului, Ingineria Produselor Alimentare, din Sibiu.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnician Veterinar la Grup Şcolar Agricol «Constantin Dobrescu», Curtea de Argeş, Jud. ARGEŞ din Curtea de Arges. Atestat ptrofesional Tehnician veterinar

Premii

Calificari
Nov 2018: Cursul de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena

Dec 2013: Certificat de calificare profesionala la programul de calificare lucrator in cresterea animalelor

Dec 2012: Certificat de calificare profesionala la programul de calificare lucrator in cultura plantelor.

May 2012: Simpozionul Cercurilor Ştiinţifice Studenţeşti ediţia a XII-a, 31 mai 2012, Universitatea «Lucian Blaga»,Sibiu, Facultatea de Ştiinţe Agricole, Industrie Alimentară şi Protecţia Mediului

Oct 2011: Curs consilliere financiara pentru economoisire-creditare BCR BpL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close