Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.02.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.09.1991

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie mare in care sa-mi pot pune in valoare cunostintele si experienta. Sa ma dezvolt in continuare pe plan profesional si personal prin implicarea in proiecte noi.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Productie, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Protectia mediului, Protectia muncii, Controlul calitatii, Petrol / Gaze, Audit / Consultanta, Naval / Aeronautic

Oras de lucru: Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Ploiesti, Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: director calitate, mediu ohsas

Responsabilitati:

Asigura mentinerea si imbunatatirea sistemuluide management integrat
Coordoneaza activitatea de control tehnic de calitate
Raspunde de respectare cerintelor legale privin mediul

01.01.2013 - 28.05.2013

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager dept. audit intern operational

Responsabilitati:

Intocmirea programului de audit intern a sistemelor de management implementate.
Realizarea de audituri interne si audituri la furnizori.
Monitorizarea inchiderii neconformitatilor si implementarea plnurilor de masuri rezultate ca urmare a auditurilor efectuate
Evaluarea stadiului de realizare a unor proiecte majore in derulare.
Participare in actiuni de evaluare a unor societati externe (due dilligence) - evaluare operationala si dpdv al sistemelor de manbagement calitate, mediu, SSM
Acordarea suportului necesar in auditurile externe
Participa in actiuni de audit comune cu reprezentanti de la diferite directii functionale din cadrul societatii
Asigurare consultanta si suport pentru proiectele majore aflate in derulare

01.06.2009 - 28.12.2012

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager dept. management integrat

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea activitatii departamentului
Mentinerea si imbunatatirea Sistemului integrat de management (calitate, mediu, SSM)
Documentarea si includerea in sistemul de management a unor procese noi (product management, cercetare - dezvoltare, etc.)
Productie si produse
Etichetarea produselor in conformitate cu reglementarile interne si internationale in vigoare.
Stabilirea si asigurarea efectuarii testelor necesare pentru respectarea conditiilor de punere pe piata a produselor precum si pentru demonstrarea principalelor caracteristici declarate a produselor precum si respectarea, in functie de produs, cerintele unor standarde aplicabile in domeniul auto, transporturi feroviare, aeronautic, navale etc.
Aplicarea codului de bare pe produsele proprii prin implementarea unui sistem de coduri de bare recunoscute international
Derulare contracte
Responsabil calitate in cadrul contractelor in derulare (lucrari de curenti slabi, amenajari constructive, etc,) – intocmirea planului calitatii si urmarirea intocmirii inregistrarilor aferente acestuia pe parcursul derularii lucrarilor
Intocmirea programului auditurilor interne si asigurarea desfasurarea actiunilor de audit de prima si secunda parte.
Elaborarea planului de instruire interna si realizarea de actiuni de instruire interna in domeniul calitatii impreuna cu responsabilii de procese.
Implicare in proiecte majore de devoltare a grupului - project manager in proiectul de fuziune a principalelor societati din cadrului grupului.

01.01.2003 - 28.06.2009

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager calitate mediu

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea activitatii Departamentului Calitate Mediu
Asigurarea mentinerii si imbunatatirii sistemului de management intergrat calitate, mediu, SSM.
Documentarea si includerea in sistemul de management a unor procese noi (productie, managementul configuratiei, service si mentenanta etc.)
Implementarea in cadrul sistemul de management implementat a cerintelor unor standarde specifice domeniilor de activitate nuclear (NMC-01, NMC-04, NMC-05, NMC-06, NMC-07, NMC-08, NMC-09) si militar (AQAP)
Mentinerea certificarilor si autorizarilor pentru societate, produse, personal, echipamente conform reglementarilor in vigoare si cerintelor organismelor de certificare.
Participarea la actiuni de audit intern in cadrul grupului UTI.
Responsabil Calitate in proiecte majore al companiei.
Responsabil cu organizarea si efectuarea activitatilor de audit intern prima si secunda parte (programarea auditurilor, efectuare audituri,urmarirea solutionarii si inchiderii rapoartelor de neconformitati)
Responsabil cu planificarea si realizarea instruirilor interne in domeniul calitatii.

Team leader in proiecte majore de imbunatatire: implementare sistem informatic ERP, proiect intern de reenginering - reorganizare procese, documentare, definire indicatori si monitorizare etc.

01.05.2001 - 28.01.2003

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: responsabil asigurarea caliatii

Responsabilitati:

Responsabil de Asigurare a calitatii in cadrul proiectelor derulate.
Intocmirea planurilor calitatii pe proiecte si monitorizarea intocmirii documentelor pe parcursul derularii proiectelor
Actualizarea documentelor sistemului de managemnt al calitatii, mentinerea si imbunatatire a sistemului implementat si certificat.
Data Manager in proiectele majore ale societatii. In aceasta calitate cu urmatoarele responsabilitati:
- asigurarea respectarii conformitatii documentelor din cadrul proiectelor cu cerintele contractuale privind formatul, continutul, cerintele de avizare si aprobare, termenele de transmitere etc.
- organizarea evidentei, circulatiei si transmiterii documentelor in cadrul proiectelor
- organizarea sedintelor de analiza a proiectelor in derulare
- stabilirea si mentinerea unei comunicari adecvate in cadrul echipei de proiect si a comunicarii cu reprezentantii beneficiarului

01.06.2000 - 28.05.2001

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: sef serviciu audit intern

Responsabilitati:

Organizarea serviciului de audit intern
Documentarea activitatii de audit intern
Intocmirea Programului de audit intern
Efectuarea de actiuni de audit intern. Intocmirea de de rapoarte de audit intern. Monitorizarea inchiderii neconformitatilor si a planurilor de masuri rezultate ca urmare a auditurilor efectuate.
Team Leader in proiecte de imbunatatire a calitatii serviciilor Postei Romane - Program TQM pentru Posta Romana

28.09.1996 - 01.06.2000

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: sef serviciu calitate

Responsabilitati:

Organizarea Serviciului Calitate
Coordonarea functiunii de calitate in cadrul companiei si a serviciilor de calitate de la nivelul judetelor (42 judete)
Intocmirea primelor proceduri in conformitate cu standardele ISO 9000
Elaborarea procedurii de tratare a reclamatiilor
Primirea si solutionarea reclamatiilor adresate sediului central al companiei
Imbunatatirea sistemului de determinare a indicatorului reclamatii.
Centralizarea si analizarea indicatorilor de calitate - reclamatii si satisfactia clientilor.
Prezentarea de rapoarte privind evolutia indicatorilor si propuneri de masuri conducerii CN Posta Romana
Asigurarea participarii CN Posta Romana in motorizari internationale a calitatii serviciilor prestate.
Participarea la diferite proiecte internationale de imbunatatire a calitatii serviciilor.

17.06.1994 - 28.05.1996

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent de specialitate

Responsabilitati:

Data management in cadrul serviciului Asigurarea continuitatii comunicatiilor postale

Realizari:

Intocmirea studiului "Managementul calitatii totale in cadrul CN Posta Romana"

studii

 

Activitati extracurriculare

Abilitati si competente personale:
- munca in echipa - excelente abilitati de cooperare, fiecare functie detinuta implicand o stransa colaborare atat la nivelul companiei cat si la nivelul partenerilor
- capabilitatea de lucra individual, cu exersarea unei judecati clare, bine argumentate si a initiativei, sub presiunea unei planificari stricte
- solide aptitudini analitice si de comunicare

Abilitati si competente organizationale:
- aptitudini de organizare, coordonare si comunicare eficienta
- abilitatea de a crea, sustine si promova un mediu de lucru cooperant de tip "win-win"
- capacitatea de a stabili prioritati, identificare riscuri si orientare catre indeplinirea obiectivelor
- atitudine proactiva

Premii

2013
Auditor de terta parte pentru sistemul de management al calitatii - SIMTEX OC

2011
Atestat CNCAN - evaluarea sistemelor de management al calitatii

2009
Evaluator de risc SSM - Centrul de perfectionare in asigurarea calitatii si certificare auditori (CPAC-CA)

2009
Inspector de specialitate protectia muncii - TOTAL SCHOOL

2005-2007
Master in Managementul calitatii - ASE-Facultatea de Comert

2006
Managementul prin obiective

2005
Sistemul de management al calitatii - Fiatest

2004
Abordarea sistemica a proceselor - cerintele standardelor ISO 9001:2000 si ISO 9004

2002
Modelul de excelenta in afaceri - curs

2001
Curs ISO 9001:2000, Masurarea satisfactiei clientilor - organizarea si implementarea uni sistem de masurare a satisfactiei clientilor

1999
Train the trainers-curs, Auditor intern - curs, Auditor extern - curs

1998
Total Quality Management (EFQM model), Project management cours, Change management



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close