Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.11.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.10.2008

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Inginerie, Banci, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Buzau, Rimnicu-Sarat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

01.05.2018 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist - procesare date specifice domeniului furnizarii energiei electrice

Responsabilitati:

Analiza si prelucrarea datelor specifice de la companiile de distributie ale energiei electrice la nivel national, in vederea emiterii facturilor de consum catre clientii finali deserviti.
Actiuni specifice de client-service: comunicare, urmarire plati, diverse raportari, etc.

01.03.2017 - 30.11.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

Analize comparative de costuri si negocieri contracte de achizitii pentru diverse produse si servicii - ex. energie electrica, echipamente IT si telecom, constructii - amenajari - mobilier, instalatii electrice si HVAC, consumabile diverse, etc; coordonarea furnizorilor respectivi in vederea realizarii obiectivelor.
Participare la negociere si analize contracte de inchiriere cu centrele comerciale; intocmire baze de date contracte privind elementele de natura juridica si comerciala si elaborare de analize si raportari periodice.
Actiuni de tip administrativ pentru reteaua nationala de 17 magazine si sectia de productie: documente, mentenanta, amenajari, electrice + ventilatii, mobilier, echipamente protectie, etc.
Reprezentarea societatii in diverse relatii cu terti colaboratori sau institutii ale Statului (ex. Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Politie, etc)

01.06.2016 - 31.12.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

Coordonare operatiuni administrative pentru un ansamblu de birouri, show-room-uri mobilier si, respectiv, industrial (hale, utilaje, echipamente) - suprafata cca 22.000 mp si pentru personalul aferent.
Mentenanta cladiri, constructii si echipamente industriale si mentinerea autorizarilor legale (ex. CNAIR, Primarie, ISCIR).
Organizare actiuni de colectare, depozitare speciala si predare ale deseurilor specifice.
Coordonare furnizori de servicii si produse – service, constructii-amenajari, consumabile, echipamente protectie, materiale diverse.
Coordonare personal (vanzari, muncitori, paza, auto, curatenie) – angajari, evaluari, instruire directa conform normelor de Protectia Muncii ( SSM) si PSI, incluzand si documentatiile legale specifice.
Coordonare mentenanta IT si telecom si achizitii specifice.
Administrare parc auto – rute, consumuri, personal, documente, service, revizii, asigurari, vanzari.
Reprezentare a societatii in diverse relatii cu terti – institutii ale Statului, colaboratori, chiriasi, etc.

01.07.2005 - 31.03.2016

Departament: management

Titlu Job: director comercial / project manager expansiune

Responsabilitati:

Operatiuni de administrare si dezvoltare pentru reteaua nationala de magazine - unitati noi, relocari si/sau desfiintari, renovari, implicare directa si in teren:
- Peste 85 de lucrari finalizate in 11 orase (incl. Mun. Bucuresti), suprafete 20 - 1200 mp;
- Coordonare indirecta bugete: 5.000 – 300.000 EUR si negocieri contracte de inchiriere cu valori intre 30.000 – 260.000 EUR/an;
- Realizari de reduceri de costuri prin negocieri, intre 10 – 50 %;
Project-management si executie pentru depozitele si birourile companiei (unitati noi si relocari), cu toate etapele – selectie-analiza, contractare, proiectare - amenajare, dare in folosinta: 3 lucrari majore, cu suprafete intre 300 si 3000 mp;
- Reduceri de costuri intre 10 si 50 %, dupa caz (eficientizare costuri de intretinere si exploatare, proiectare si optimizare spatii, etc).
Property & Facility management pentru magazine si sedii – relationare directa cu furnizorii de servicii, echipamente si materiale, coordonare in teren a lucrarilor de mentenanta diversa, etc.
Reprezentare generala a companiilor in relatii cu terti parteneri:
- Initiere/contractare/derulare colaborari specifice cu arhitecti, juristi, brokeri asigurari, furnizori diversi de servicii si produse;
- Reprezentare catre institutiile Statului: Primarii, Politie, A.N.A.F, A.N.P.C, I.S.U, Executori judecatoresti;
Diverse analize pentru reduceri de costuri si renegocieri in transporturi-curierat, leasing, telecomunicatii-IT, advertising, achizitii, mentenanta auto, paza si securitate, asigurari, training proceduri legale pentru angajatii din magazine, etc.

01.05.2000 - 31.07.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: director regional de vanzari

Responsabilitati:

Administrare si dezvoltare ale retelelor de distributie presa (conventionale, retail, vanzatori independenti) si a platformelor zonale de distributie.
Recrutare, training si coordonare pentru personalul implicat in distributie si retail - management de produs, tehnici de vanzare.
Peste 200 de clienti (distribuitori) nationali administrati si participarea la deschiderea a peste 20 de magazine INMEDIO si RELAY.

01.04.1997 - 31.05.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant marketing - vanzari

Responsabilitati:

Vanzare si consultanta privind pachete (abonamente) de informatii de tip financiar-bancar, juridic, economic, bursa de valori, baze de date, IT, imagine, advertising, monitorizari presa scrisa si audio-vizual, s.a.
Peste 150 de clienti nou-contractati.

studii

 

Facultati:

1991 - 1996 Facultate: Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice la Universitatea Politehnica din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Jan 2014 - Dec 2014: Seminarii SCHOENHERR Romania
Seminariile companiei de avocatura Schoenherr Romania, pe teme juridice – Noul Cod Civil, Fiscalitate, etc, in anul 2014.
May 2007 - May 2007: Managementul Financiar al Sistemelor de Franciza
Curs – “Managementul Financiar al Sistemelor de Franciza”, sustinut de CHR Consulting, 23 - 24 Mai 2007
Mar 2007 - Mar 2007: Franciza, Particularitati de Management
Curs – “Franciza, Particularitati de Management”, sustinut de CHR Consulting , 15 – 16 Martie 2007
Proiecte
May 2011 - May 2011: Targul de Francize si TOP 100 Francize
Targul de Francize si TOP 100 Francize, Galeriile WTCB 20 – 22 Mai 2011 (stand de prezentare si articol amplu in publicatia Business Standard).
Feb 2006 - Feb 2006: Redactarea si implementarea Programului de Evaluare al Angajatilor
Redactarea si implementarea Programului de Evaluare al Angajatilor - Feb 2006, pentru cca 40 de angajati cu competente manageriale.
Sep 2004 - Dec 2004: HDS Inmedio - Manual de Vanzare Presa
Realizare speciala: participarea la intocmirea Manualului de Vanzare Presa (lucrare de training intern, unica in domeniul respectiv).
Conferinte
Nov 2009 - Nov 2009: Zilele BIZ – Nov 2009 (prezentare concept franciza)
Zilele BIZ 23 - 27 Nov 2009, Howard Johnson Hotel, Bucuresti (prezentare grafica si speech).



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close