Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.03.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.12.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Competenţe şi abilităţi sociale: -spirit de echipa -rezistenta la stres si efort intelectual -creativitate -perseverenta si responsabilitate Competenţe şi aptitudini organizatorice: -capacitate de a lua decizii -capacitate de coordonare -capacitate analitica si organizationala Competenţe şi aptitudini tehnice: -aptitudini mecanice si tehnice

Salariu: nespecificat

Beneficii: corespunzatoare functiei.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Arad, Resita, Timisoara, Lugoj

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - 31.12.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

- managementul operational / reprezentarea companiei in tot ceea ce tine de partea administrativa;
- planificarea si coordonarea activitatii administrative, supravegherea utilizarii rationale a resurselor si a efectuarii cheltuielilor;
- gestionarea filialei din toate punctele de vedere: logistic, medicina muncii, protectia muncii, PSI, mediu; raportari lunare de monitorizarea activitatii financiare/bugete;
- evidenta tuturor bunurilor aflate in inventarul companiei si distributia lor optima pentru desfasurarea activitatii, inventare periodice, anuale;
- gestionarea marfurilor aflate in depozit, a parcului auto si a flotei de autoturisme, camioane, utilaje;
- gestionarea resurselor umane din toate punctele de vedere;
- gestionarea documentelor organizatiei, arhivare/casare;
- asigurarea bunei functionari a echipamentelor tehnice si utilajelor aflate in functiune/mentenanta, conform contracte, analizarea si negocierea ofertelor de achiziţii, negociere contracte , aprovizionare cu materiale;
- identificare moduri de eficientizare a activitatii administrative;

01.04.2012 - 31.03.2013

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

-participarea la formari nationale/internationale in vederea asimilarii informatiilor de baza specifice proiectelor implementate;
-analiza şi propunere pentru casarea produselor degradate, reducerea preţurilor la marfuri lent şi greu vandabile, întocmirea documentaţia în vederea casarii sau reducerii preţurilor acestora;
-urmarirea, verificarea si intocmirea procedurilor de lucru privind realizarea documentelor primare de catre vanzatori /gestionari;
-asigurarea si coordonarea diferitelor instrumente de desfacere: oferta, politica de preţuri, încurajarea vânzarilor, metode de livrare sau aprovizionare, consultanta in privinta receptiilor de marfa si evaluarea volumului de metri patrati a unei livrari plecand de la planificarea livrarilor, pentru anticiparea mercatizarii produselor primite;
-consultanta comerciala prin participarea la receptia, controlul, numerotarea si plasarea paletilor in spatiile disponibile din locatiile companiei in scopul prezentarii si punerii in vanzare a noilor produse primite;
-consilierea saptamanala a procesuuil de accelerare a vanzarii in scopul cresterii vitezei de rotatie a stocurilor si a limitarii retururilor de marfuri;
-verificarea respectarii regulilor de ordine interioara şi disciplina muncii;
-responsabilitatea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii ;
-indeplinirea targetelor de vanzari, atingerea si depasirea obiectivelor propuse.

01.02.2011 - 31.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: director dezvoltare

Responsabilitati:

Dezvoltare retea de magazine (food-non food) pe zona de vest a Romaniei. Inchirieri, constructii spatii comerciale, efectuare contracte servicii, utilitati, autorizari de functionare. Negociere contracte subcontractori. Angajare personal, punerea in functiune a magazinelor si controlul acestora din toate punctele de vedere. Verificarea, urmarirea si instruirea magazinelor din tara.

01.11.2009 - 31.01.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

Coordonare chiriasi, (mall), predare-preluare spatii inchiriate, verificare planuri tehnice si arhitecturale, coordonare lucrari de constructii, mentinerea relatiei cu chiriasii, colectarea debitelor, redactarea si trimiterea adreselor si notificarilor catre chiriasi, aprobare livrare bunuri.

01.06.2006 - 31.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: inspector economist in comert si marketing

Responsabilitati:

Gestionarea si controlul magazinelor, inclusiv bunuri food si non-food, resurse umane, relatii clienti, furnizori, autoritati, inventare intermediare si anuale, layout magazine, redactare instructiuni de lucru, efectuare contracte servicii-utilitati, autorizari de functionare, indeplinire plan vanzari, sarcini si obiective propuse.

01.03.2004 - 31.05.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

Gestionarea si controlul magazinului, inclusiv bunuri food si non-food, resurse umane, relatii clienti, furnizori, autoritati, inventare intermediare si anuale-director inventar anual, layout magazin, prelungire autorizari de functionare, indeplinire plan vanzari, sarcini si obiective propuse.

01.02.2002 - 29.02.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: sef depozit / logistica

Responsabilitati:

Gestionarea si inregistrarea tuturor intrarilor si iesirilor de marfa, gestionarea stocurilor, efectuare importuri-relatia cu autoritatile, comenzi, livrari de marfa, realizarea inventarelor intermediare si anuale, mentinerea relatiei cu clientii, furnizorii si autoritatile.

01.04.2000 - 31.01.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

Gestionarea si controlul magazinelor, mentinerea relatiei cu clientii, furnizorii si autoritatile, realizarea inventarelor intermediare si anuale, layout magazin, redactare instructiuni de lucru, contracte servicii-utilitati, indeplinire plan vanzari, sarcini si obiective propuse.

01.02.1998 - 30.04.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: sef receptie marfa / raion

Responsabilitati:

Coordonarea si inregistrarea tuturor intrarilor si iesirilor de bunuri-marfuri, gestionarea inventarelor, realizarea importurilor, realizarea inventarelor intermediare si anuale, mentinerea relatiei cu clientii, furnizorii si autoritatile.

01.03.1994 - 31.01.1998

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar i

Responsabilitati:

Achizitii bunuri de consum, in conformitate cu legislatia in vigoare, redactarea documentelor si rapoartelor specifice, gestionarea si controlul stocurilor.

01.03.1988 - 28.02.1994

Departament: achizitii

Titlu Job: lacatus mecanic; primitor -distribuitor

Responsabilitati:

Desfasurarea activitatii intr-un atelier de cercetari in masini electronice de echilibrat-motoare, ca lacatus mecanic (sudor electric)-sef echipa. Efectuare parti, subansamble din componenta masinilor. Citire desene tehnice, pregatirea materialelor si darea in productie, montaj si asamblare, pregatire livrare export.

Gestionare depozit de scule, piese si materiale de schimb, eliberare spre productie, redactarea documentelor specifice, intocmire comenzi, achizitie si completare stocuri.

studii

 

Activitati extracurriculare

-creativitate, capacitate de a lua decizii, capacitate de coordonare;
-rezistenta la stres si efort intelectual;
-spirit de echipa;
-capacitate analitica si organizatorica;
-perseverenta, responsabilitate.

Premii

-1989: Absolvit curs de sudura, Certificat de Calificare,
-1998: Absolvit curs de calculatoare, Diploma,
-1998: Absolvit curs de electro-moto-stivuitorist, translatoare, macarale, clasa IV, autorizat ISCIR,
-2003: Absolvit curs de limba si civilizatie franceza, Centrul Cultural, Atestat de Limba Franceza,B2
-2006: Curs GMP/HACCP - Teorie, Implementare & Audit.Certificat Nr.0258, SGS Romania SA,



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close