Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.10.2002

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: i

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: director administrare si recuperare credite

01.07.2013 - 31.01.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ofiter colectare credite

Responsabilitati:

contactarea clientilor in vederea recuperarii sumelor restante, intalniri cu clientii, gasirea celor mai bune solutii pentru nevoile lor

01.06.2010 - 30.04.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ofiter colectare credite, echipa speciala recovery

Responsabilitati:

-Colectarea restantelor de la clienti,
-Verificarea corectitudinii datelor,
-Analizarea situatiei clientilor si identificarea metodelor de rezolvare
-Propunerea alternativelor cele mai convenabile pentru ei,
-Efectuarea de skip trace pe conturile clientilor

01.10.2008 - 31.05.2010

Departament: banci

Titlu Job: group manager perioada determinata(project based)

Responsabilitati:

-Coordonarea echipei de collection intr-un mediu de call-center
-Monitorizare si oferire feedback ofiterilor de colectare cu privire la activitatea desfasurata.
-Asigurarea indeplinirii indicatorilor prin obiectivele echipei
-Asigurarea de coaching si training ofiterilor de colectare.
-Solutionarea cazurilor speciale aparute.
-Verificarea rezolutiilor date zilnic de catre echipa.
-Intocmirea rapoartelor cu privire la activitate echipei, analizarea datelor din rapoartele furnizate de sistemul informatic.
-Evaluarea calitatii apelurilor efectuate de catre ofiteri. Raportarea superiorului direct a sesizarii clientilor
-Colaborarea cu unitatile din tara.
-Propunerea masurilor de eficientizare a proceselor de colectare si participa la imbunatatirea instrumentelor si procedurilor de lucru.
-Analizarea si solutionarea reclamatiilor clientilor

Realizari:

am coordonat o echipa de 10 oameni demotivati, care au reusit sa atinga si uneori chiar sa depaseasca targhet-urile stabilite de echipa de management

24.09.2007 - 30.09.2008

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colectare credite

Responsabilitati:

-Colectarea debitelor pentru fiecare contract aflat in portofoliul alocat
-Administrarea portofoliului alocat (monitorizarea platilor)
-Identificarea si raportarea cazurilor de frauda
-Oferirea de feedback privind procesul de colectare, in vederea imbunatatirii fluxului de lucru

07.03.2007 - 17.09.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colectare credite

Responsabilitati:

-Comunicarea cu debitorii prin telefon
-Negocierea termenelor de plata
-Verificarea corectitudinii datelor,
-Efectuarea de skip trace pe conturile clientilor
-Trimiterea scrisorilor de instiintarea cu privire la restantele clientilor catre angajatorul lor.

Realizari:

Dupa numai 2 luni de cand lucram in acest departament am inceput sa fac training on the job cu noii angajati.

10.02.2004 - 05.05.2006

Departament: marketing

Titlu Job: agent interviu

Responsabilitati:

-Realizarea de studii de piata in principal prin intermediul telefonului in cadrul unui call center,
-Colectarea informatiilor necesare in vederea realizarii studiului,
-Realizarea a nenumarate studii de piata la telefon,
-Pastrarea unei relatii foarte bune cu respondentii si cu clientii companiei pe care o reprezint.

Realizari:

Am participat la efectuarea a numeroase sondaje si studii de piata

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Psihologie la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2009 Masterat: Marketing si Negociere in Afaceri la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Facultati in straiatate

-

Activitati extracurriculare

-Coordonarea si motivarea oamenilor din echipa,
-Foarte bune abilitati de comunicare, simt al responsabilitatii dezvoltat, lucu in echipa, adaptabila, prietenoasa, onesta si orientata catre rezutate
-Persoana analitica, organizata, sociabila ce poate sa lucreze in echipa,

Premii

Decembrie 2009 Credit & Collection - Conference & Expo
Octombrie 2008 "Debt Collection Challenges" training curs - TELEPHONE DOCTOR
Aprilie 2013 Curs Ofiter antifrauda financiar bancara- Institutul Bancar Roman
August 2013 Curs Inspector resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20