Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.06.2016

obiectiv

 

Dorinta de a promova si de a urca pe o scara ierarhica, ambitia de a dobandi cat mai multe cunostinte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Protectia mediului, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

▪ Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor companiei, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate;
▪ Coordonarea activitatii angajatilor;
▪ Administrarea bugetului in conformitate cu procedurile interne aplicabile;
▪ Monitorizarea in timp a progresului atins fata de obiectivele propus;
▪ Asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor;
▪ Asigurarea comunicarii cu partenerii si respectarea obligatiiior contractuale care decurg
din acordurile de parteneriat
▪ Asigurarea rezolvarii problemelor aparute;

01.02.2018 - 31.12.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: director societate comerciala

Responsabilitati:

▪ asigurarea activitatii decizionale cu privire la definirea si formularea politicii economico-sociale si gestionarea eficienta a resurselor materiale, financiare, informationale si umane in vederea realizarii obiectivelor stabilite;
▪ identificarea si alocarea resurselor financiare, inforrnationale, materiale si umane din firma, in vederea realizarii obiectivelor propuse;
▪ elaborarea si avizarea planurilor de investitii financiare, tehnologice si de resurse umane;
▪ organizarea structurilor organizationale in functie de necesitatile firmei si de activitatile planificate;
▪ gestionarea nemijlocita a proiectelor de cercetare sau ale oricaror alte proiecte cu risc crescut;
▪ reprezentarea organizatiei in relatiile cu terte persoane fizice sau juridice.

01.12.2017 - 31.08.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

▪ Coordonarea echipei de HR avand urmatarele responsabltati:
▫ Completarea contractelor de munca si a actelor aditionale si inregistrarea acestora in REVISAL;
▫ Intocmirea si actualizarea fiselor de post, a organigramei;
▫ Revizuirea anuala a contractului colectiv de munca si a regulamentului de ordine interioara
▫ Coordonarea activitatii angajatilor;
▫ Pastrarea dosarelor de personale conform legislatiei in vigoarea si a regulamentelor companiei:
▫ Respectarea si aplicarea prevederilor legislatiei muncii despre care are obligatia de a fi informat corect si la zi;
▫ Intocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului si firmei;
▫ Actualizarea statelor de functiuni si a tabelelor cu muncitori în baza structurii organizatorice aprobate;
▫ Centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii si din state de plata a datelor necesare întocmirii rapoartelor statistice solicitate;
▫ Introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei;
▫ Realizarea si implementarea grilei de salarizare în conformitate cu reglementarile în vigoare si studierea consecintelor aplicarii acesteia (din punct de vedere al costurilor sociale, materiale, financiare);
▫ Operarea în sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (încadrari,
desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii, etc...);
▫ Evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si întocmirea formelor necesare pentru salarizare
▪ Supervizarea emiterii s receptionarii facturilor
▪ Intocmirea cash-flow-ului companiei
▪ Prioritizarea platilor companiei catre furnizori
▪ Gestunea relatiei companiei cu bancile la care compania are conturi
▪ Intocmirea documentate necesare derularii contractelor companiei (procese verbalede predare/acceptanta, rapoarte de activitate, facturi)
▪ Persoana de contact pentru contractele companiei
▪ Gestunea relatie cu clientii companiei
▪ Asigurarea rezolvarii problemelor aparute;

01.03.2016 - 31.08.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

▪ Completarea contractelor de munca si a actelor aditionale si inregistrarea acestora in REVISAL;
▪ Intocmirea si actualizarea fiselor de post, a organigramei;
▪ Revizuirea anuala a contractului colectiv de munca si a regulamentului de ordine interioara;
▪ Pastrarea dosarelor de personale conform legislatiei in vigoarea si a regulamentelor companiei:
▪ Respectarea si aplicarea prevederilor legislatiei muncii despre care are obligatia de a fi informat corect si la zi;
▪ Intocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului si firmei;
▪ Actualizarea statelor de functiuni si a tabelelor cu muncitori în baza structurii organizatorice aprobate;
▪ Centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii si din state de plata a datelor necesare întocmirii rapoartelor statistice solicitate;
▪ Introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei;
▪ Asistarea managerului de resurse umane în realizarea si implementarea grilei de salarizare în conformitate cu reglementarile în vigoare si studierea consecintelor aplicarii acesteia (din punct de vedere al costurilor sociale, materiale, financiare);
▪ Operarea în sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (încadrari,
desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii, etc...);
▪ Evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si întocmirea formelor necesare pentru salarizare.

01.05.2015 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari

Responsabilitati:

▪ Realizarea planului zilnic de vanzari;
▪ Prezentarea si promovarea produselor / serviciilor prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti;
▪ Intocmirea rapoartelor privind situatia vanzarilor;
▪ Urmarirea incasarilor comenzilor si propunerea pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata;
▪ Executara de operatiuni
▪ Tipul sau sectorul de activitate Vanzari I Sport / Frumusete

01.11.2010 - 30.11.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

▪ Inregistrarea in Registrul de Intrari documentele intrate in societate si distribuirea conform repartizarii stabilite de conducere (pe baza de semnaturi);
▪ Actualizarea Registrului de intrari - format electronic cu informatiile noi;
▪ Raspunderea apelurilor telefonice si directionarea apelurior catre cei interesati;
▪ Achitarea si centralizarea mandatelor postale dupa societatea creditoare si refacturarea lunar catre acestia costurile aferente;
▪ Arhivarea corespondentei proprii si a conducerii;
▪ Intocmirea necesarului de consumabiie si alte materiale necesare bunului mers al societatii;
▪ Obtinerea online a informatiilor de la Registrul Comertului, la solictarea Consilierilor Juridici/ Agentilor Servicii;
▪ Intocmirea rapoartelor catre societatile de leasing;
▪ Contactarea, negocierea si contractarea serviciilor conexe recuperarii (demontare echipamente. transport marfa, tractare bunuri recuperate, etc);
▪ Transmiterea societatilor de leasing informatii privind modificarea stadiului dosarelor recuperate;
▪ Intocnnirea zilnica a casieriei societatii si actualizarea zilnica a regIstrului de casa;
▪ Eliberarea avansurilor spre decontare in baza referatului de avans, a dispozitiei de plata si, dupa caz, a ordinului de deplasare;
▪ lncasarea sumelor necheltuite din avansurile spre decontare pe baza dispozitiilor de incasare;
▪ Emiterea facturilor fiscale impreuna cu decontul insotit de documente justificative aferente cheltuielilor pe baza deconturilor aprobate de catre client (in programul de contabilitate INFOMAT):
▪ Primirea si verificarea facturilor de la executorii judecatoresti, inregistrarea in situatia speciala;
▪ Intocmirea si centralizarea facturilor emise de societate cu defalcarea valorii acestora pe tipuri de venituri si cheltuieli recuparate;
▪ Asigurarea protocului la intalnirile directorilor;
▪ Asistarea directorului general in activitatea desfasurata;
▪ Acordarea suportului administrativ departamentului de recuperari;
▪ Intocmirea si transmiterea rapoartelor specifice activitatii catre colaboratori;
▪ Comunicarea deciziilor luate de directorul general catre departamentele implicate, suplinirea partiala a activitatii directorului general;
▪ Inregistrarea dosarelor primite de la societatile de leasing;
▪ Verificare insolventei a dosarelor de recuperare;
▪ Intocmire notificari , somatii, cereri de executare silita

01.05.2008 - 30.11.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

▪ Organizarea licitatiilor publice in programul SEAP;
▪ Pregatirea documentelor pentru licitatii;
▪ Gestionarea apelurilor telefonice/ fax, transmiterea mesajelor si centralizarea intalnirilor si a programarilor din birou;
▪ Primirea, sortarea, expedierea si transmiterea corespondentei companiei;
▪ Verificarea si refacerea permanenta a stocului de consumabile de orice tip;
▪ Mentinerea legaturilor directe cu furnizori desemnati de servicii si produse;
▪ Executarea de operatiuni de contabilitate primara : gestiune stocuri, facturare, rapoarte;
▪ Organizarea, indexarea si indosarierea tuturor documentelor administrative si financiare ale firmei;
▪ Intocmire oferte, cereri de oferte, comenzi catre Philips Romania;
▪ Pregatirea documentelor a eIectricienilor pentru examenele ANRE;
▪ Intocmire pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului si firmei;

01.01.2007 - 31.05.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

▪ Organizarea licitatiilor publice in programul SEAP;
▪ Pregatirea documentelor pentru licitatii;
▪ Gestionarea apelurilor telefonice/ fax, transmiterea mesajelor si centralizarea intalnirilor si a programarilor din birou;
▪ Primirea, sortarea, expedierea si transmiterea corespondentei companiei;
▪ Verificarea si refacerea permanenta a stocului de consumabile de orice tip;
▪ Mentinerea legaturilor directe cu furnizori desemnati de servicii si produse;
▪ Executarea de operatiuni de contabilitate primara : gestiune stocuri, facturare, rapoarte;
▪ Organizarea, indexarea si indosarierea tuturor documentelor administrative si financiare ale firmei;
▪ Intocmire oferte, cereri de oferte, comenzi catre Philips Romania;
▪ Pregatirea documentelor a eIectricienilor pentru examenele ANRE;
▪ Intocmire pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului si firmei;

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Stiintele Econimice / Marketing la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2008 - 2012 Facultate: Stiinte juridice si administrative/ Drept (fara licenta) la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Resurse naturale si protectia mediului/ Tehnician in protrectia mediului la Colegiul Viaceslav Harnaj din Bucuresti.

Premii

Calificari
Sep 2015: INSPECTOR DE RESURSE UMANE

Hobby-uri
Lectura, calatoriile, cycling



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close