 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 17.10.1989 Permis conducere: Cat.A,B,C, Data obtinerii:17.09.2007
|
|
obiectiv | |
|
Obtinerea unui loc de muncă în care îmi pot arăta creativitatea mea.
Salariu: 1.500,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Traduceri, Petrol / Gaze, MLM / Vanzari directe Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2017 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: director adjunct Responsabilitati: Administratorul societăţii conduce activitatea din compartimente şi are următoarele atribuţii:
1) răspunde de evidenţa contabilă,financiară şi de gestiunea din societate, pe baza reglementărilor în vigoare în domeniile financiar, contabil şi de gestiune,
2) elaborează fişa postului pentru personalul care va fi angajat, împreună cu şefii compartimentelor;
3) răspunde de arhivarea documentelor şi asigură păstrarea în arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate, cu excepţia statelor de salarii care se păstreaza timp de 50 (cincizeci) de ani;
4) asigură respectarea normelor emise de Ministerul Finanţelor cu privire la întocmirea şi utilizarea documentelor justificative pentru toate operaţiunile patrimoniale şi înregistrarea lor în contabilitate în perioada la care se referă ;
5) semnează documentele contabile de cumpărare în conformitate cu prevederile Legii nrcu modificările şi completările ulterioare;
6) răspunde de relaţia cu clienţii societăţii, de încasările şi plăţile necesare bunei funcţionări a societăţii, comunicând ori de câte ori i se solicită de către asociaţi , evidenţe legate de situaţii legate de evoluţia strategiei de dezvoltare a firmei;
7) prospectează piaţa căutând să atragă noi clienţi, ţinând cont de oferta concurenţei pe care trebuie permanent să o aducă la cunoştinţa asociaţilor, are drept de semnătură pe documentele justificative şi în bancă;
8) transmite compartimentului de contabilitate, lunar, toate informaţiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului;
9) efectuează operaţiuni de încasări şi plăţi (prin caserie sau prin virament), asigură virarea încasărilor în contul şi banca societăţii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate;
10) reprezintă societatea pe plan local în relaţia cu instituţii publice locale şi cu terţi;
11) actualizarea atribuţiilor se va face funcţie de modificările organizatorice legislative care apar;
12) emite decizii cu privire la buna desfăşurare a activităţii din societate. |
|
01.07.2016 - 30.06.2017 Departament: import - export Titlu Job: jurisconsult/traducator Responsabilitati: * administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
* prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
* urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
* participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
* stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
* intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
* redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
* intocmeste documentele comerciale; (etc.)
*TRADUCATOR:
Cunostinte operare PC, Office Word si Excel pentru realizarea unor situatii sau documente interne;
Preia si transmite mesaje in limba rusa, ucraineana, engleza, traduceri din/in limba rusa, ucraineana, engleza;
Verificarea corespondentei si distribuirea ei catre persoanele interesate;
Servicii de receptie si protocol pentru vizitatori, asigurarea traducerii discutiilor, interviurilor;
Asigurarea permanenta a necesarului de produse birotica/papetarie pentru personalul firmei;
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat, inregistrari de baza;
Rezervare hotel, bilete avion pentru delegatii, pentru partenerii externi; |
|
01.01.2014 - 30.06.2016 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: manager de turism si organizare de evenimente tip corporate Responsabilitati: ▪ Selectarea și vânzarea de pachete turistice în întreaga lume;
▪ Rezervare bilete de avion, hoteluri;
▪ Organizare diverse evenimente tip corporate ale companiilor aflate în portofoliu;
▪ Gestionarea pașapoartelor străine în vederea obținerii vizelor;
▪ Introducerea informațiilor despre companie pe Internet, în reviste de specialitate, directoare de informații și diverse alte căi de comunicare specifice domeniului turistic;
▪ Menținerea permanentă a relațiilor cu partenerii companiei și atragerea de noi clienți.
Realizări: am reușit mărirea semnificativă a portofoliului de clienți ai companiei. Feedback-urile clienților si ale partenerilor au fost mereu pozitive. |
|
01.06.2013 - 31.12.2013 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: manager de turism Responsabilitati: Selectarea și vânzarea de excursii turistice în întreaga lume;
Rezervare bilete de avion, hoteluri;
Asistență în obținerea vizelor de diferite tipuri. |
|
01.08.2012 - 30.04.2013 Departament: juridic Titlu Job: jurist Responsabilitati: Contracte de dezvoltare;
Formare, acte de natură juridică;
Participarea la elaborarea avizelor legale;
Consultarea personalului cu privire la aspectele juridice. |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2012 Facultate / Colegiu: Juridica la Universitatea Națională „Yuriy Fedkovych” din Cernauți.
Premii Conferinte
Oct 2017 - Oct 2017: FABERLIC
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|