de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.10.1989

Permis conducere:  Cat.A,B,C, Data obtinerii:17.09.2007

obiectiv

 

Obtinerea unui loc de muncă în care îmi pot arăta creativitatea mea.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Traduceri, Petrol / Gaze, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Administratorul societăţii conduce activitatea din compartimente şi are următoarele atribuţii:
1) răspunde de evidenţa contabilă,financiară şi de gestiunea din societate, pe baza reglementărilor în vigoare în domeniile financiar, contabil şi de gestiune,
2) elaborează fişa postului pentru personalul care va fi angajat, împreună cu şefii compartimentelor;
3) răspunde de arhivarea documentelor şi asigură păstrarea în arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate, cu excepţia statelor de salarii care se păstreaza timp de 50 (cincizeci) de ani;
4) asigură respectarea normelor emise de Ministerul Finanţelor cu privire la întocmirea şi utilizarea documentelor justificative pentru toate operaţiunile patrimoniale şi înregistrarea lor în contabilitate în perioada la care se referă ;
5) semnează documentele contabile de cumpărare în conformitate cu prevederile Legii nrcu modificările şi completările ulterioare;
6) răspunde de relaţia cu clienţii societăţii, de încasările şi plăţile necesare bunei funcţionări a societăţii, comunicând ori de câte ori i se solicită de către asociaţi , evidenţe legate de situaţii legate de evoluţia strategiei de dezvoltare a firmei;
7) prospectează piaţa căutând să atragă noi clienţi, ţinând cont de oferta concurenţei pe care trebuie permanent să o aducă la cunoştinţa asociaţilor, are drept de semnătură pe documentele justificative şi în bancă;
8) transmite compartimentului de contabilitate, lunar, toate informaţiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului;
9) efectuează operaţiuni de încasări şi plăţi (prin caserie sau prin virament), asigură virarea încasărilor în contul şi banca societăţii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate;
10) reprezintă societatea pe plan local în relaţia cu instituţii publice locale şi cu terţi;
11) actualizarea atribuţiilor se va face funcţie de modificările organizatorice legislative care apar;
12) emite decizii cu privire la buna desfăşurare a activităţii din societate.

01.07.2016 - 30.06.2017

Departament: import - export

Titlu Job: jurisconsult/traducator

Responsabilitati:

* administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
* prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
* urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
* participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
* stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
* intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
* redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
* intocmeste documentele comerciale; (etc.)
*TRADUCATOR:
Cunostinte operare PC, Office Word si Excel pentru realizarea unor situatii sau documente interne;
Preia si transmite mesaje in limba rusa, ucraineana, engleza, traduceri din/in limba rusa, ucraineana, engleza;
Verificarea corespondentei si distribuirea ei catre persoanele interesate;
Servicii de receptie si protocol pentru vizitatori, asigurarea traducerii discutiilor, interviurilor;
Asigurarea permanenta a necesarului de produse birotica/papetarie pentru personalul firmei;
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat, inregistrari de baza;
Rezervare hotel, bilete avion pentru delegatii, pentru partenerii externi;

01.01.2014 - 30.06.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager de turism si organizare de evenimente tip corporate

Responsabilitati:

▪ Selectarea și vânzarea de pachete turistice în întreaga lume;
▪ Rezervare bilete de avion, hoteluri;
▪ Organizare diverse evenimente tip corporate ale companiilor aflate în portofoliu;
▪ Gestionarea pașapoartelor străine în vederea obținerii vizelor;
▪ Introducerea informațiilor despre companie pe Internet, în reviste de specialitate, directoare de informații și diverse alte căi de comunicare specifice domeniului turistic;
▪ Menținerea permanentă a relațiilor cu partenerii companiei și atragerea de noi clienți.
Realizări: am reușit mărirea semnificativă a portofoliului de clienți ai companiei. Feedback-urile clienților si ale partenerilor au fost mereu pozitive.

01.06.2013 - 31.12.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager de turism

Responsabilitati:

 Selectarea și vânzarea de excursii turistice în întreaga lume;
 Rezervare bilete de avion, hoteluri;
 Asistență în obținerea vizelor de diferite tipuri.

01.08.2012 - 30.04.2013

Departament: juridic

Titlu Job: jurist

Responsabilitati:

 Contracte de dezvoltare;
 Formare, acte de natură juridică;
 Participarea la elaborarea avizelor legale;
 Consultarea personalului cu privire la aspectele juridice.

studii

 

Facultati:

2007 - 2012 Facultate / Colegiu: Juridica la Universitatea Națională „Yuriy Fedkovych” din Cernauți.

Premii

Conferinte
Oct 2017 - Oct 2017: FABERLIC



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close