Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.06.1985

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Un loc de muncă dinamic unde pot intâlni oameni capabili și inteligenți, alături de care să-mi formez o experiență pentru viitor. Un post care să-mi pună în valoare aptitudinile de comunicare și muncă în echipă.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Deva

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2013 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Supravegherea si coordonarea activitătii zilnice
Efectuarea periodica a stocurilor
Recrutarea de personal si evaluarea activitatii colegilor
Aprovizionarea zilnica a barului si bucatariei
Rezolvarea problemelor aparute zilnic
Ridicarea standardelor de servire
Implementarea si respectarea cu strictete a normelor de protectia muncii
Introducerea si respectarea Regulamentului de Ordine Interioara
Am introdus produse noi in meniu si alaturi de echipa de colegi am contribuit la creșterea vanzarilor cu 17% fata de anul precedent

01.01.2012 - 01.03.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Prezentarea si servirea produselor de bar si bucatarie

20.11.2011 - 01.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari d2d

Responsabilitati:

prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice;
prospectarea pietei si identificarea de noi clienti – persoane fizice;
incheierea de contracte cu persoane fizice la domiciliul acestora.

01.03.2010 - 01.06.2010

Departament: it software

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

• verificarea activității echipei IT și comunicarea problemelor apărute managerului;
• acordarea asistenței necesare agentului de vânzări și obținerea de lead-uri de la clienții din portofoliul companiei;
• comunicarea săptămânală cu clienții companiei și prezentarea rapoartelor zilnice managerului cu probleme de ordin tehnic;
• achiziționarea de software si hardware, necesare echipei IT, de pe piața internă și internațională;
• organizarea ședințelor săptămânale și stabilirea ordinei de zi a ședințelor împreună cu managerul;
• suplinirea managerului în momente de urgență și indisponibilitate a managerului;
• urmărirea vânzărilor și emiterea facturilor către clienți;
• obținerea de feedback din partea clienților vechi si noi în vederea îmbunătățirii calității serviciilor și produselor companiei;
• înbunătățirea continuă a procedurilor de lucru și relaționării cu clientul;
• alcătuirea și redactarea de cotracte de vânzare;
• căutarea și recrutarea de noi angajați în funcție de necesitățile de extindere a companiei.

01.04.2009 - 01.03.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman / ospatar

Responsabilitati:

• preluarea comenzilor de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesionistă;
• acordarea atenției cuvenite și asigurarea unor servicii ireproșabile clienților;
• servirea exemplară a clienților;
• asumarea responsabilității pentru corectitudinea întocmirii și încasării notelor de plată;
• răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite;
• deservire băuturi alcoolice și nealcoolice conform rețetarului propriu al unității;
• politețe și profesionalism în servirea clienților;
• păstrarea igienei și a curățeniei la locul de muncă;
• admninistrarea corectă a stocului de băuturi;
• înregistrarea vânzărilor;
• întocmirea stocului zilnic și al inventarului lunar.

04.07.2008 - 20.11.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator departament mobilă (Şef raion)

Responsabilitati:

• verificarea stocului şi constatare defecte
• asigurarea controlului asupra tuturor intrărilor şi ieşirilor de produse de pe raion
• supervizarea asistenţilor de vanzare în relaţia cu clienţii
• soluţionarea reclamaţiilor clienţilor
• completarea formularului de comandă pentru transmitere comandă la Sediul Logistic (aprovizionare)
• efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor conform documentelor de însoţire ale acestora, ş.a.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Studii Politice la Facultatea de Studii Europene - Relatii Internationale UBB din Cluj-Napoca.

Premii

Certificat de Atestare Lingvistica - Limba Engleza - Centrul Lingua, Cluj - Napoca, 2005, 2008

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close