Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.01.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Integrarea in cadrul unui colectiv calificat alaturi de care sa lucrez avand ca scop dezvoltarea mea profesionala atat in beneficiul societatii cat si al meu personal

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Import - export, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii

01.03.2013 - 31.08.2015

Departament: management

Titlu Job: category manager

Responsabilitati:


- Negocierea si incheierea de contracte cu principalii furnizori in functie de cota de piata si care se incadreaza in aceeasi activitate desfasurata de companie, in scopul alegerii unei game de produse spre creearea unui rulaj cat mai mare si optimizarii produselor in scopul profitabilitatii.
- Prospectarea pietii si stabilirea preturilor in functie de concurenta.
- Conceperea de proceduri si strategii comerciale
- Coordonarea si suportul pe categoria de produse a fiecarui Director de magazin in a implementa procedurile si in a gasi solutia optima si benefica pe fiecare locatie in parte in a-si atinge targetul.
- Responsabilitati de aprovizionare, gestiune documente si proceduri
- Coordonarea echipei in subordine

01.02.2012 - 28.02.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

1. Activitati principale:
- Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine in scopul asigurarii aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare interne.
- Organizarea departamentului de vanzari pe in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre magazin.
- Stabilirea strategiei magazinului pentru implementarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.
- Asigurarea buclei de feed- back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor optime
- Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
- Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri
- Propunerea de noi furnizori utili in dezvoltarea activitatii intregii companii
- Urmarirea calitatii activitatii personalului aflat in subordine si a fluxului operational la nivelui intregului departament condus.
- Gestiunea comerciala si financiara a unui raion.



01.02.2011 - 29.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin

Responsabilitati:

Incepand cu functia de Asistent magazin, am reusit in a ma afirma dupa o perioada de 3 luni spre promovarea catre functia de Manager magazin cu urmatoarele responsabilitati:
- Coordonarea echipei aflate in subordine in scopul derularii eficiente a operatiunilor magazinului
- Coordonarea procesului de aprovizionare cu marfa a raionului pentru a pune la dispozitia clientilor stocuri de produse corespunzatoare, atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ.
- Implementarea strategiilor de marketing la nivelul magazinului (standardele de mercantizare, programele/ tehnicile de promovare, implementare proceduri interne, etc) si politica de preturi in scopul cresterii volumului vanzarilor in magazin.
- Supervizarea mentenantei echipamentelor si a magazinului per ansamblu in scopul prevenirii disfunctionalitatilor sau a remedierii lor prompte.
- Supervizarea, inregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor derulate in contabilitatea magazinului in scopul mentinerii complete si corecte a evidentei lor, in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Gestionarea comerciala si financiara a magazinului

- Coordonarea unei echipe de 6 angajati in a-si atinge targetele lunare, motivarea si suportul lor in a se perfectiona spre pregatirea lor pentru urmatorul stagiu ierarhic.
- Evidenta documentelor si a procedurilor interne.

01.01.2010 - 31.08.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sales assistent

Responsabilitati:

Atributiile principale:
- Consilierea clientilor si gestiunea raionului din care am facut parte spre o aprovizionare cat mai buna
- Aranjarea articolelor vestimentare conform standardelor de mercantizare ale firmei
- Organizarea stocului de marfa din magazin si depozit
-Evidenta documentelor si procedurilor interne, precum si coordonarea echipei in scopul impartirii responsabilitatilor
- Participarea la inventare periodice
- Indeplinirea sarcinilor date de seful ierarhic spre atungerea obiectivelor companiei
- Participarea la tranninguri de management si coordonare in scopul promovarii pe o pozitie ierarhica mai inalta

01.01.2006 - 31.01.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistent

Responsabilitati:

Principale responsabilitati:
- asigurarea unui aspect impecabil al raionului pe care am fost repartizat, a spatiului de depozitare cat si gestiunea comerciala si financiara.
- Aprovizionarea cu marfa a raionului, verificarea si gestiunea documentelor de intrare marfa, respectarea procedurilor interne.
- asistenta, consiliere clienti in scopul vanzarii de produse- facturare si incasare produse- consiliere clienti in alegerea produselor cautate
- Coordonarea echipei spre distribuirea sarcinilor zilnice.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Economie si administrarea afacerilor la Universitatea Craiova din Craiova.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Colegiul National A.I.Cuza din Corabia.

Premii

Atestat in calculatoare(Word/Excel/Fox Pro)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close