Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.07.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.11.2014

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional si dinamic care sa imi permita folosirea cunostintelor acumulate si dobandirea de noi abilitati.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Braila, Brasov, Constanta, Galati, Iasi, Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: director

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiei cu clientii interni si externi in vederea acoperirii capacitatilor de productie stagionale
- Intocmirea si realizarea bugetelor de vanzari avand in vedere capacitatile de productie disponibile
- Mentinerea relatiei cu furnzorii, realizarea bugetului pentru aprovizionarea cu materii prime si materiale solicitate de clienti
- Planificarea procesului de productie in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei
- Urmarirea realizarii indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti
- Monitorizarea activitatii departamentelor comercial si productie in vederea
respectarii termelor de livrare pentru comenzile contractate
- Urmarirea stocurilor si organizarea inventarelor in sectiile de productie,in magaziile de materii prime si produs finit si in magazinul fabricii
- Urmarirea randamentelor si a timpilor neproductivi
- Persoana de contact pentru auditurile solicitate de clienti

Aport personal:
Implicarea in implementarea proiectului "Magazin on line fabrica" finalizat in iulie 2018

01.04.2015 - 30.11.2016

Departament: management

Titlu Job: director productie

Responsabilitati:

- Planificarea procesului de productie in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei
- Urmarirea realizarii indicativilor cantitativi si calitativi stabiliti
- Monitorizarea activitatii departamentelor aprovizionare, tehnic, productie si expeditie in vederea respectarii termelor de livrare pentru comenzile contractate
- Urmarirea stocurilor si organizarea inventarelor in sectiile de productie si magaziile de materii prime si produs finit
- Urmarirea randamentelor si a timpilor neproductivi
Aport personal:
Diversificarea productie, implementarea modelelor cu doua sau trei straturi, achizitionarea de utilaje pentru o linie de produse grele

01.10.2002 - 31.03.2015

Departament: management

Titlu Job: sef sectie (sectia eton, sectia truzzi)

Responsabilitati:

- Coordonarea unei echipe de 90 de angajati pe zone de productie
- Organizarea, planificarea si controlul activitatii personalului functie de modelistica existenta pe flux si a termenelor de livrare
- Gestionarea fluxului de productie
- Gestionarea stocurilor si organizarea inventarelor
-Gestionarea timpilor neproductivi
Know-how si coordonarea activitatii de productie la colaboratorii externi:
- Egipt 6 luni (2011-2013)
- India 3 luni (2005)
- China 2 luni (2009)

01.07.2001 - 01.10.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Activitati specifice casieriei:
- Colectare numerar
- Depunerea de numerar in baza foilor de varsamant in conturile bancare
- Completarea registrului de casa
- Intocmirea actelor de casa precum si arhivarea lor
- Verificarea foilor de parcurs
- Gestionarea avansurilor spre decontarea si a deconturilor

01.06.1995 - 01.07.2001

Departament: altele

Titlu Job: referent specialitate

Responsabilitati:

Activitati specifice Camerei de Comert
- Prelucarea informatiilor de afaceri si transmiterea lor in reteaua specifica sistemului cameral teritorial si agentilor economici interesati
- Organizarea de seminarii, dezbateri, intalniri si demonstratii profesionale
- Organizarea de targuri si expozitii locale
- Redactarea de materiale pentru publicarea lor in ziarul CCIA Ialomita
- In perioada septembrie 1998 - iunie 2001 am ocupat functia de Director Executiv al filialei Ialomita a Scolii Romane de Afaceri organizand cursuri de formare si perfectionare profesionala si manageriala, cursuri postliceale prin accesarea unui program de finantare externa Phare Vet

studii

 

Facultati:

1989 - 1994 Facultate: industrie textila la Facultatea de Textile-Pielarie din Iasi.

Premii

Calificari
May 1995: Curs contabilitate 6 luni

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close