 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 19.07.1971 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:18.11.2014
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional si dinamic care sa imi permita folosirea cunostintelor acumulate si dobandirea de noi abilitati.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Confectii / Design vestimentar, Management Oras de lucru: Bucuresti, Braila, Brasov, Constanta, Galati, Iasi, Sibiu Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2016 - prezent Departament: management Titlu Job: director Responsabilitati: - Mentinerea relatiei cu clientii interni si externi in vederea acoperirii capacitatilor de productie stagionale
- Intocmirea si realizarea bugetelor de vanzari avand in vedere capacitatile de productie disponibile
- Mentinerea relatiei cu furnzorii, realizarea bugetului pentru aprovizionarea cu materii prime si materiale solicitate de clienti
- Planificarea procesului de productie in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei
- Urmarirea realizarii indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti
- Monitorizarea activitatii departamentelor comercial si productie in vederea
respectarii termelor de livrare pentru comenzile contractate
- Urmarirea stocurilor si organizarea inventarelor in sectiile de productie,in magaziile de materii prime si produs finit si in magazinul fabricii
- Urmarirea randamentelor si a timpilor neproductivi
- Persoana de contact pentru auditurile solicitate de clienti
Aport personal:
Implicarea in implementarea proiectului "Magazin on line fabrica" finalizat in iulie 2018 |
|
01.04.2015 - 30.11.2016 Departament: management Titlu Job: director productie Responsabilitati: - Planificarea procesului de productie in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei
- Urmarirea realizarii indicativilor cantitativi si calitativi stabiliti
- Monitorizarea activitatii departamentelor aprovizionare, tehnic, productie si expeditie in vederea respectarii termelor de livrare pentru comenzile contractate
- Urmarirea stocurilor si organizarea inventarelor in sectiile de productie si magaziile de materii prime si produs finit
- Urmarirea randamentelor si a timpilor neproductivi
Aport personal:
Diversificarea productie, implementarea modelelor cu doua sau trei straturi, achizitionarea de utilaje pentru o linie de produse grele |
|
01.10.2002 - 31.03.2015 Departament: management Titlu Job: sef sectie (sectia eton, sectia truzzi) Responsabilitati: - Coordonarea unei echipe de 90 de angajati pe zone de productie
- Organizarea, planificarea si controlul activitatii personalului functie de modelistica existenta pe flux si a termenelor de livrare
- Gestionarea fluxului de productie
- Gestionarea stocurilor si organizarea inventarelor
-Gestionarea timpilor neproductivi
Know-how si coordonarea activitatii de productie la colaboratorii externi:
- Egipt 6 luni (2011-2013)
- India 3 luni (2005)
- China 2 luni (2009) |
|
01.07.2001 - 01.10.2002 Departament: achizitii Titlu Job: casier Responsabilitati: Activitati specifice casieriei:
- Colectare numerar
- Depunerea de numerar in baza foilor de varsamant in conturile bancare
- Completarea registrului de casa
- Intocmirea actelor de casa precum si arhivarea lor
- Verificarea foilor de parcurs
- Gestionarea avansurilor spre decontarea si a deconturilor |
|
01.06.1995 - 01.07.2001 Departament: altele Titlu Job: referent specialitate Responsabilitati: Activitati specifice Camerei de Comert
- Prelucarea informatiilor de afaceri si transmiterea lor in reteaua specifica sistemului cameral teritorial si agentilor economici interesati
- Organizarea de seminarii, dezbateri, intalniri si demonstratii profesionale
- Organizarea de targuri si expozitii locale
- Redactarea de materiale pentru publicarea lor in ziarul CCIA Ialomita
- In perioada septembrie 1998 - iunie 2001 am ocupat functia de Director Executiv al filialei Ialomita a Scolii Romane de Afaceri organizand cursuri de formare si perfectionare profesionala si manageriala, cursuri postliceale prin accesarea unui program de finantare externa Phare Vet |
| studii | |
|
Facultati: 1989 - 1994 Facultate: industrie textila la Facultatea de Textile-Pielarie din Iasi.
Premii Calificari
May 1995: Curs contabilitate 6 luni
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|