Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.09.1967

Permis conducere:  Cat.B,C, Data obtinerii:05.07.1986

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Transport / Distributie, Achizitii, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 30.06.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director

Responsabilitati:

- negocierea contractului colectiv de muncă și contractele individuale de muncă;
- controlul și supervizarea activității departamentelor administrativ, resurse umane și a altor departamente din cadrul firmei;
- monitorizarea gradului de realizare a obiectivelor firmei;
- asigurarea unui climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite;
- identificarea oportunitățior de afaceri prin monitorizarea pieței și identificarea tendințelor de dezvoltare a firmei, în concordanță cu tendințele firmei;
- am reprezentat firma în relațiile de protocol cu furnizorii, clienții și alte organizații cu impact potențial asupra rezultatelor firmei;

01.10.2014 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

- am identificat oportunitățile de afaceri prin monitorizarea pieței și identificarea tendințelor de dezvoltare a firmei, în concordanță cu tendințele acesteia;
- am reprezentat societatea în relațiile de protocol cu furnizorii, clienții și alte organizații cu impact potențial asupra rezultatelor firmei;

01.08.2013 - 31.08.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- controlul permanent și aplicarea măsurilor care se impun pentru ca fiecare membru al colectivului să incheie contracte de asigurări, pentru atingerea obiectivelor stabilite.
- asigurarea implicării în activitatea organizaționala a personalului din subordine prin crearea unui cadru propice dezvoltării personale și a unui climat stimulativ al performanțelor.
- asigurarea unui climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite;
- identificarea oportunitățior de afaceri prin monitorizarea pieței și identificarea tendințelor de dezvoltare a firmei, în concordanță cu tendințele firmei

01.01.2000 - 31.01.2013

Departament: publicitate

Titlu Job: manager zona

Responsabilitati:

Am asigurat managementul firmei prin:
- controlul permanent și aplicarea măsurilor ce se impun pentru ca fiecare membru al colectivului să incheie contracte de reclamă și publicitate pentru atingerea obiectivelor stabilite.
- organizarea și conducerea activităților de vânzare și publicitate în vederea realizării de către colectivul centrului zonal, a plafonului contractat.
- supervizarea completării și actualizării permanente a bazei de date;
- preocuparea pentru conservarea și dezvoltarea bazei materiale a birourilor de zonă;
- acordarea de feedback tuturor celor vizați de activitatea decizională, atât personalului din cadrul birourilor, cât și persoanelor din exteriorul acestora, cu care s-au stabilit raporturi economice;
- monitorizarea gradului de realizare a obiectivelor firmei;
- asigurarea implicării în activitatea organizaționala a personalului din subordine, prin crearea unui cadru propice dezvoltării personale și a unui climat stimulativ al performanțelor;
- asigurarea unui climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite;
- identificarea oportunitățior de afaceri prin monitorizarea pieței și identificarea tendințelor de dezvoltare a firmei, în concordanță cu tendințele firmei;
- am reprezentat firma în relațiile de protocol cu furnizorii, clienții și alte organizații cu impact potențial asupra rezultatelor firmei;

01.01.1990 - 01.01.2000

Departament: altele

Titlu Job: militar angajat

01.01.1988 - 31.01.1990

Departament: altele

Titlu Job: electrician intretinere

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Economic/ Management la Universitatea Stiinte Economice din Craiova.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close