Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.03.1975

obiectiv

 

- munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator - dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale

Beneficii: -un mediu de lucru normal, motivant -posibilitatea de dezvoltarea a carierei profesionale

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Cercetare - dezvoltare, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.08.2011 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director

Responsabilitati:

- Asigurarea calităţii şi conformităţii documentelor elaborate în cadrul AMPOSDRU, în vederea atingerii unui nivel cât mai înalt de performanţă în valorificarea avantajelor ce derivă din accesarea Fondului Social European şi a Programelor PHARE;
- Coordonarea procesului de monitorizare a funcţiilor delegate organismelor intermediare prin acordurile de delegare, în vederea garantării unei execuţii de calitate a acestora;
- Coordonarea activităţilor pentru asigurarea suportului juridic;
- Asigurarea coordonării procesului de management al riscurilor.
- Coordonarea managementului informaţiei la nivelul AMPOSDRU;
- Coordonarea activităţilor specifice implementării Sistemului Unic de Management Informatic (SMIS)
- Coordonarea activităţilor specifice implementării a altor sisteme informatice utilizate la nivelul AMPOSDRU.specifice FSE ;
- Coordonarea implementarii sistemului de management/control managerial intern
- Coordonarea raportărilor privind îndeplinirea recomandărilor misiunilor de audit intern şi extern;
- Coordonarea procesului de raportare către Comisia Europeană cu privire la sistemele de management şi de control ale AMPOSDRU şi asigurarea conformităţii acestora cu prevederile Regulamentelor Fondurilor Structurale;
- Fundamentarea şi susţinerea poziţiei AMPOSDRU în cursul misiunilor de audit efectuate de serviciile de specialitate ale Comisiei Europene;
- Numeşte şi/sau participă în calitate de membru evaluator în cadrul comisiilor de evaluare în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică, pentru proiectele finanţate în cadrul POSDRU, Axa Prioritară 7 „Asistenţă Tehnică”;
- Nominalizează persoane responsabile pentru implementarea proiectelor.

Realizari:

De-a lungul carierei mele, am dezvoltat activitati de comunicare si relatii publice, prin intermediul unor proiecte al caror manager am fost si m-am ocupat, in acelasi timp, de prezentarea institutiei atat in fata unui public larg, cat si in fata divesilor beneficiari. Consider ca satisfactia clientului este cel mai important lucru al unei afaceri si am reusit sa impun echipei mele aceasta orientare. Am in subordine o echipa pe care am reorganizat-o si am instruit-o. Conceperea si administrarea de proiecte de comunicare si publicitate reprezinta doua dintre responsabilitatile mele, avand ca principal scop gestionarea eficienta a resurselor financiare, controlul costurilor, precum si promovarea imaginii institutiei.
In prezent gestionez, in cadrul institutiei in care lucrez, un proiect generos de comunicare, si promovare, al carui titular sunt, proiet care implica organizare de evenimente, seminarii cu mass-media, conferinte nationale si internationale pe tematica fondurilor structurale, difuzare de spoturi audio/video, acordarea de asistenta beneficiarilor prin intermediul birourilor de help desk, crearea de retele de comunicare, imbunatatirea web-site-ului companiei etc.

Doresc sa pun un accent deosebit pe importanta pe care o acord muncii mele si pe scopul declarat de a obtine rezultate masurabile. Capacitatea de a gasi solutii si de a ma adapta diverselor situatii de munca, precum si importanta acordata oferirii unor servicii de calitate reprezinta atuuri suplimentare ale pregatirii mele profesionale. Nu in ultimul rand mentionez foarte buna cunoastere a limbii engleze si faptul ca am absolvit o facultate cu specialitatea folosofie si un master in domeniul comunicarii.

03.01.2007 - 10.08.2011

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier superior

Responsabilitati:

-coordonează activitatea birourilor de informare pentru potenţiali beneficiari şi beneficiari;
- asigură monitorizarea activităţii birourilor de informare;
- implementează activităţile de informare şi publicitate în acord cu Planul de Comunicare pentru POSDRU 2007-2013 şi regulamentele comunitare;
- asigură publicitatea adecvată lansării cererilor de propuneri de proiecte;
- elaborează şi actualizează, în colaborare cu compartimentele de specialitate din cadrul AMPOSDRU, conţinutul paginii de internet a AMPOSDRU, www.fseromania.ro
- asigură sprijin informativ în ceea ce priveşte respectarea regulilor de identitate vizuală în conformitate cu legislaţia comunitară privind vizibilitatea instrumentelor structurale;
- elaborează si publică pe site-ul AMPOSDRU www.fseromania.ro lista celor mai frecvente întrebari adresate de către potenţialii beneficiari şi transmite această listă Organismelor Intermediare
- propune amendarea Documentului Cadru de Implementare a POSDRU şi Ghidurilor Solicitantului
- participă în calitate de membru evaluator în cadrul comisiilor de evaluare în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică, pentru proiectele finanţate în cadrul POSDRU, Axa Prioritară 7 „Asistenţă Tehnică”.

Realizari:

Cu ocazia diverselor evenimente organizate de beneficiari, am prezentat oportunitatile de finantare oferite de Fondul Social European, precum si stadiul implementarii Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane. Am fost apreciata de fiecare data de catre participanti (potentiali beneficiari si beneficiari) si am remarcat un trend descendent al intrebarilor adresate institutiei ca urmare a lamuririlor oferite in cadrul evenimentelor.

01.10.2006 - 31.12.2006

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier superior

Responsabilitati:

- participare la elaborarea proiectelor de acte normative şi a legislaţiei secundare în domeniul sistemului public de pensii
- participare la formularea de puncte de vedere pentru avizarea proiectelor de acte normative şi urmărirea adoptării acestora de către organelle competente, din domeniul specific de activitate sau din domenii adiacente
- participare la negocierea acordurilor bilaterale în domeniul securităţii sociale
- elaborare de materiale cu privire la politica de reformă în domeniul sistemului public de pensii
- analizarea reglementărilor comunitare, recomandărilor şi deciziilor internaţionale şi formularea de propuneri de compatibilitate cu legislaţia în domeniu
- consiliere de specialitate referitoare la aplicarea legislaţiei de securitate socială.

Realizari:

- am negociat acorduri bilaterale in domeniul securitatii sociale cu Germania, Croatia si Republica Moldova

01.01.2001 - 01.10.2006

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

1. gestionarea relaţiilor cu mass-media ale preşedintelui şi ale personalului de conducere CNPAS prin:
- coordonarea şi supravegherea interviurilor;
- organizarea conferinţelor de presă;
- redactarea de informaţii şi comunicate de presă şi transmiterea acestora către reprezentanţii mass-media;
- participarea, împreună cu direcţiile de specialitate, la elaborarea, redactarea şi difuzarea de materiale specifice din domeniul de activitate al CNPAS.
2. promovarea imaginii CNPAS prin :
- gestionarea relaţiilor cu structurile centrale - Preşedinţie, Parlament, Guvern, cu partenerii de dialog social şi asiguraţii sistemului public de pensii din România;
- monitorizarea săptămânală a activităţii Caselor judeţene de pensii şi a Casei de Pensii a Municipiului Bucureşti în ceea ce priveşte reflectarea în mass-media a imaginii CNPAS şi a intereselor asiguraţilor în teritoriu ;
- întocmirea de rapoarte lunare privind activitatea de relaţii cu mass-media;
- realizarea de materiale pentru site-ul instituţiei şi actualizarea periodică a acestuia;
- realizarea schemei noului portal al CNPAS şi întocmirea de materiale în vederea postării acestora pe portal;
- formularea de răspunsuri la întrebările adresate la rubrica « Forum » a site-ului de către beneficiarii sistemului public de pensii (pensionari şi asiguraţi), cu privire la modul de aplicare a legislaţiei în domeniu;
- membru în Comisia interministerială de realizare a proiectului de site privitor la baza de date pentru lucrătorii migranţi.
3. asigurarea secretariatului tehnic al Consiliului de Administraţie al CNPAS prin:
- menţinerea permanentă a legăturii între preşedinte şi membrii Consiliului de Administraţie;
- transmiterea convocărilor şi a materialelor pentru şedinţe;
- întocmirea procesului verbal al fiecărei şedinţe;
- redactarea hotărârilor adoptate de membrii Consiliului de Administraţie ;
- asigurarea bunei desfăşurări a şedinţelor;
- gestionarea documentelor Consiliului de Administraţie.
4. participare la desfăşurarea « Campaniei publice de informare si promovare a reformei sistemului de pensii din România », în calitate de coordonator proiect, în perioada 2002 – 2004:
- întocmirea documentaţiei: termeni de referinţă, specificaţii tehnice şi media plan pentru difuzare de spoturi audio-video şi film de scurt metraj;
- realizarea de materiale informative - pliante, ghiduri şi broşuri cu privire la reforma sistemului de pensii, atât pentru componenta publică, cât şi pentru cea privată a sistemului de pensii;
- propuneri de revizuire a scenariilor spoturilor audio- video şi a filmului de scurt metraj;
- organizarea de conferinţe de presă
- colaborarea în permanenţă cu reprezentanţii Ministerului de Finanţe în vederea bunei desfăşurări a campaniei publicitare.

Realizari:

Una din sarcini a fost administrarea forumului de discutii, in cadrul portalului institutiei. Am reusit sa formulez, in doar 2 zile, 200 de raspunsuri la intrebarile adresate de beneficiarii sistemului public de pensii si in felul acesta am contribuit la imbunatatirea imaginii institutiei (de mentionat numarul foarte mare de solicitari adresate acestei institutii si caracterul specific, in sensul in care foirmularea unui raspuns implica de multe ori verificarea metodologica a dosarului de pensie).

01.08.2000 - 01.02.2001

Departament: functii publice

Titlu Job: expert

Responsabilitati:

- participare la elaborarea de proiecte de acte normative referitoare la respectarea principiului egalităţii de şanse între femei şi bărbaţi;
- întocmirea de analize şi studii privind condiţia femeii în România;
- realizarea de programe de promovare a valorilor democraţiei paritare;
- crearea şi actualizarea bazei de date referitoare la situaţia femeilor în toate domeniile de activitate;
- participare la manifestari/seminarii/simpozioane în domeniul promovării şi respectării drepturilor femeii, organizate de instituţii şi organisme guvernamentale şi nonguvernamentale din ţară şi din străinătate.

Realizari:

- contributia adusa la elaborarea Legii privind egalitatea de sanse intre femei si barbati

studii

 

Activitati extracurriculare

- abilitati si competente manageriale (management de proiect, de program, de echipa)
- orientare catre rezultate
- calitati de lider
- spirit analitic si sintetic
- abilitatea de a lucra in mediu foarte dinamic şi solicitant
- abilitatea de a lucra atat in proiecte individuale, cat si in cadrul unei echipe
- abilitatea de a comunica atat in mediu intern, cat si cu institutii şi organisme internationale
- calitati de trainer, dovedite cu ocazia sustinerii de cursuri
- excelente aptitudini oratorice, dovedite cu ocazia sustinerii de prezentari privind managementul si implementarea POSDRU, in peste 100 de conferinte, seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru.

Premii

- atestat de formator
- atestat in managementul de proiect
- diferite cursuri atat in tara cat si in strainatate, in domenii precum: managementul fondurilor structurale, poilitici de ocupare, formare de formator, comunicare si relatii publice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close